Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Zadovoljstvo uporabnikov bančnih storitev : magistrska naloga
Monika Slanc, 2020, master's thesis

Keywords: bančne storitve, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, izbrana banka, banke, uporabniki
Published in ReVIS: 17.09.2020; Views: 3455; Downloads: 283
.pdf Full text (1,18 MB)

3.
Kako lahko banke s pomočjo naprednih tehnologij zagotavljajo storitve t.i. generaciji Y? : diplomska naloga
Franja Kapš, 2014, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava temo nudenja bančnih storitev mladim generacije Y s pomočjo naprednih tehnologij. V prvem delu naloge so opredeljene generacije, s poudarkom na značilnostih generacije Y, kako jim tržiti in kakšne so njihove finančne zahteve. Opredeljene so sodobne tehnološke poti v bančništvu in njihova pravna ureditev. V drugem delu so predstavljene tuje raziskave in analiza sekundarnih virov podjetja RM Plus. Cilj diplomske naloge je pregledati uporabo sodobnih tehnologij pri bančnih storitvah generacije Y in ugotoviti, kako si lahko banke s pomočjo sodobnih tehnologij zagotovijo stranke novih generacij.
Keywords: generacija Y, bančne storitve, finančne storitve, sodobne tehnologije, e-bančništvo
Published in ReVIS: 20.08.2018; Views: 3266; Downloads: 136
.pdf Full text (1,02 MB)

4.
5.
Search done in 0.17 sec.
Back to top