Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: bančne storitve, kakovost storitev, zadovoljstvo, merjenje, zvestoba, generacija Y, SERVQUAL, magistrsko deloObjavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 3110; Prenosov: 182 Celotno besedilo (1,06 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: bančne storitve, Delavska hranilnica d.d., kakovost storitev, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, uporabnikiObjavljeno: 24.04.2018; Ogledov: 3096; Prenosov: 189 Celotno besedilo (1,28 MB)
Opis: Diplomsko delo obravnava temo nudenja bančnih storitev mladim generacije Y s pomočjo naprednih tehnologij. V prvem delu naloge so opredeljene generacije, s poudarkom na značilnostih generacije Y, kako jim tržiti in kakšne so njihove finančne zahteve. Opredeljene so sodobne tehnološke poti v bančništvu in njihova pravna ureditev. V drugem delu so predstavljene tuje raziskave in analiza sekundarnih virov podjetja RM Plus. Cilj diplomske naloge je pregledati uporabo sodobnih tehnologij pri bančnih storitvah generacije Y in ugotoviti, kako si lahko banke s pomočjo sodobnih tehnologij zagotovijo stranke novih generacij.Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: generacija Y, bančne storitve, finančne storitve, sodobne tehnologije, e-bančništvoObjavljeno: 20.08.2018; Ogledov: 2412; Prenosov: 126 Celotno besedilo (1,02 MB)
Najdeno v: ključnih besedahKljučne besede: bančne storitve, management znanja, zadovoljstvo uporabnikov, izbrana banka, banke, uporabnikiObjavljeno: 17.09.2020; Ogledov: 2718; Prenosov: 263 Celotno besedilo (1,18 MB)