Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 7 / 7
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKA
Ema Horvat, 2025, not set

Abstract: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg, identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt. Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja.
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna analiza, digitalno trženje.
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 108; Downloads: 1
.pdf Full text (1,35 MB)

2.
Analiza zlatih gazel 2001-2023 : magistrska naloga
Grega Arh, 2024, master's thesis

Keywords: zlata gazela, hitro rastoča podjetja, digitalno trženje, magistrsko delo
Published in ReVIS: 07.10.2024; Views: 593; Downloads: 7
.pdf Full text (1,34 MB)

3.
Prenova trženjskih aktivnosti v podjetju X : diplomska naloga
Tina Dvornik, 2023, undergraduate thesis

Keywords: tržno komuniciranje, digitalno trženje, trženjski splet, diplomsko delo
Published in ReVIS: 25.09.2023; Views: 1194; Downloads: 21
.pdf Full text (872,76 KB)

4.
Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19
Manuela Jazbar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje.
Keywords: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija.
Published in ReVIS: 03.06.2023; Views: 1809; Downloads: 49
.pdf Full text (706,10 KB)

5.
Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih : diplomsko delo
Žan Ulaga, 2022, undergraduate thesis

Keywords: digitalno trženje, socialna omrežja, TikTok, podjetja, trženje
Published in ReVIS: 24.10.2022; Views: 1236; Downloads: 91
.pdf Full text (1,48 MB)

6.
7.
Search done in 0.19 sec.
Back to top