1. POSLOVNI NAČRT ZA RAST PODJETJA MATEJA HORVAT – UNIKATNA OBLIKOVALKAEma Horvat, 2025, not set Abstract: V diplomskem delu Poslovni načrt za rast podjetja Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka
raziskujemo optimalne strategije za rast in širitev podjetja. Temeljito smo analizirali trg,
identificirali ciljne segmente in konkurenco ter razvili celovit finančni načrt.
Predlagamo usmeritev v digitalno trženje, razvoj spletnega prodajnega kanala, širitev na
avstrijski in nemški trg ter vlaganje v napredne proizvodne tehnologije. Analiza kaže, da je
investicija v rast finančno upravičena z vidika dolgoročne učinkovitosti in konkurenčnosti, s
poudarkom na trajnostnem razvoju in družbeni odgovornosti. Ugotovljeno je, da je za podjetje
Mateja Horvat – Unikatna oblikovalka najbolj primerna strategija rasti, usmerjena v
inovativnost izdelkov in internacionalizacijo poslovanja. Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, keramični izdelki, tržna analiza, finančna
analiza, digitalno trženje. Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 108; Downloads: 1
Full text (1,35 MB) |
2. |
3. |
4. Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19Manuela Jazbar, 2023, undergraduate thesis Abstract: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje. Keywords: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija. Published in ReVIS: 03.06.2023; Views: 1809; Downloads: 49
Full text (706,10 KB) |
5. |
6. |
7. Zasnova spletne komunikacijske strategije Zavoda za turizem Šaleške doline : magistrska nalogaUrška Rožič, 2019, master's thesis Keywords: turistične destinacije, digitalno trženje, e-trženje, družbena omrežja, spletne strani, mobilno trženje, komunikacijske strategije, magistrsko delo Published in ReVIS: 07.02.2019; Views: 3429; Downloads: 177
Full text (3,35 MB) |