Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 5 / 5
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Prenova trženjskih aktivnosti v podjetju X : diplomska naloga
Tina Dvornik, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: tržno komuniciranje, digitalno trženje, trženjski splet, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 25.09.2023; Ogledov: 415; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (872,76 KB)

2.
Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19
Manuela Jazbar, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje.
Ključne besede: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija.
Objavljeno v ReVIS: 03.06.2023; Ogledov: 478; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (706,10 KB)

3.
Uporaba socialnega omrežja TikTok za namen trženja v izbranih podjetjih : diplomsko delo
Žan Ulaga, 2022, diplomsko delo

Ključne besede: digitalno trženje, socialna omrežja, TikTok, podjetja, trženje
Objavljeno v ReVIS: 24.10.2022; Ogledov: 575; Prenosov: 72
.pdf Celotno besedilo (1,48 MB)

4.
5.
Iskanje izvedeno v 0.13 sek.
Na vrh