Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 51
First pagePrevious page123456Next pageLast page
1.
2.
Spletna trgovina z oblačili : ustanovitev, organizacija in vodenje blagovne znamke
Ema Štucin, Gaja Kovač, 2023, professional monograph

Abstract: V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Keywords: spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Published in ReVIS: 18.12.2023; Views: 375; Downloads: 19
.pdf Full text (2,40 MB)

3.
4.
Oblikovanje spletne strani s poudarkom na animaciji : diplomsko delo
Maša Krivograd, 2023, undergraduate thesis

Keywords: diplomske naloge, spletno oblikovanje, spletna trgovina, animacija
Published in ReVIS: 03.11.2023; Views: 422; Downloads: 18
.pdf Full text (2,61 MB)

5.
Pravne napake pri delovanju spletnih trgovin v Republiki Sloveniji : magistrsko delo
Maša Tomažič, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo obdela pravne vidike, ki morajo biti upoštevani pri delovanju spletnih trgovin v Republiki Sloveniji. V nalogi je opredeljena regulativa, ki jo morajo lastniki spletnih trgovin pri njihovem delovanju upoštevati s poudarkom na varstvu osebnih podatkov uporabnikov v spletnih trgovinah. V praktičnem delu magistrskega dela je izvedena primerjalna analiza petih spletnih trgovin, ki delujejo na področju Republike Slovenije. Analiza zajema oceno skladnosti spletnih trgovin z veljavnimi zakoni in predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov in njihove politike zasebnosti, načine zbiranja in obdelave osebnih podatkov, ukrepe za varstvo teh podatkov ter informiranje uporabnikov o svojih pravicah in obveznostih v zvezi z obdelavo osebnih podatkov. Ugotovila sem, da spletne trgovine zelo dobro skrbijo za skladnost politike zasebnosti z zakonskimi in podzakonskimi akti Republike Slovenije in regulativo Evropske unije, zatakne pa se pri piškotkih (ki jih GDPR sicer prav tako pojmuje kot osebne podatke), ki jih spletne trgovine zbirajo. Slednje pripisujem tehnično zahtevnim rešitvam, ki jih marsikateri lastnik spletne trgovine sam (brez pomoči oseb z obsežnim znanjem programiranja) ne zna rešiti. Prav tako lahko opazimo precej odstopanja pri pravilnem prikazovanju cen. Tudi tukaj gre za tehnično rešitev, ki jo je v spletno trgovino treba implementirati.
Keywords: spletna trgovina, GDPR, ZVOP-2, varstvo osebnih podatkov, varstvo potrošnikov
Published in ReVIS: 09.10.2023; Views: 396; Downloads: 37
.pdf Full text (556,64 KB)

6.
Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Matija Gregorič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Keywords: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Published in ReVIS: 27.09.2023; Views: 347; Downloads: 13
.pdf Full text (762,41 KB)

7.
8.
Poslovne priložnosti podjetij za prodajo na spletnih tržnicah v času pandemije Corona virusa Covid-19
Urban Jozelj, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Ukrepi, ki so jih sprejele vlade za preprečevanje širjenja bolezni (COVID-19), so vplivale na vse ekonomske sektorje, predvsem na maloprodajnem področju. V tekmi s časom se kot velik tržni potencial ponuja tržni model spletnih tržnic, ki omogočajo prodajo izdelkov proizvajalca, distributerja ali ponudnika storitev preko obstoječe spletne strani/tržnice. V diplomskem delu bomo raziskali spletne tržnice in ugotavili kakšne so prednosti le teh. Predvidevamo, da za manjše podjetje, ki ponuja blago ali storitev, pomeni vstop v spletno tržnico manjši vložek in nižje stroške z večjimi možnostmi uspeha kot vzpostavitev lastne spletne trgovine.
Keywords: spletna tržnica, elektronsko trženje, prednosti spletne tržnice, pandemija, koronavirus, spletna trgovina
Published in ReVIS: 13.06.2022; Views: 908; Downloads: 49
.pdf Full text (515,89 KB)

9.
Razvoj spletne trgovine Voleska : diplomska naloga
Tomaž Jakša, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Živimo v časih, v katerih morajo skoraj vsa podjetja imeti tudi svojo spletno trgovino oz. spletno stran, saj se vedno več nakupov opravlja v okviru spletnih trgovin. Na voljo je veliko različnih platform, ki malim in velikim podjetjem omogočajo enostavno ali bolj kompleksno postavitev novih spletnih strani oz. integracijo že obstoječih. Odločitev, katero platformo izbrati, ni enostavna. Na voljo imamo drage platforme, ki omogočajo veliko funkcionalnosti in se prilagajajo rasti podjetja, ter platforme, ki so cenovno ugodne, vendar pomanjkljive na področju personalizacije, funkcionalnosti ter skalabilnosti. Zato smo sami izdelali spletno trgovino, ki je popolnoma prilagojena zahtevam stranke. V diplomski nalogi smo opisali 5 priljubljenih platform za izdelovanje spletnih trgovin ter njihove prednosti in slabosti. Zatem smo opisali uporabljena orodja in tehnologije za razvoj spletne aplikacije. Opisali smo tudi postopek razvoja spletne trgovine, kar obsega analizo zahtev (opis funkcionalnosti aplikacije), načrtovanje aplikacije ter na koncu predstavitev delovanja aplikacije.
Keywords: e-trgovina, ASP.NET Core MVC, C, Visual Studio, podatkovna baza
Published in ReVIS: 17.03.2022; Views: 1256; Downloads: 106
.pdf Full text (5,80 MB)

10.
Poslovni načrt rasti podjetja IMEXA d.o.o.
Dejan Bokalič, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava poslovni načrt rasti podjetja IMEXA d.o.o., ki je na slovenskem trgu dejavno od leta 1995, glavna dejavnost podjetja pa zajema prodajo gradbene opreme, svedrov, grelcev, razvlaževalcev prostorov, aluminijastih gradbenih odrov, (električnega) ročnega orodja kot tudi orodja za vrezovanje in popravilo navojev ter orodja za diamantno vrtanje in rezanje. Podjetje v večini deluje na slovenskem trgu, izvoz in dobava v druge države (tako države članice EU kot tretje države) pa predstavljata približno 30 % prodaje. V poslovnem načrtu smo analizirali trg in dejavnike, ki vplivajo na razvoj podjetja. Analizirali smo dosedanje finančne kazalnike ter s PESTLE in s SWOT analizo ugotovili slabosti ter nevarnosti za podjetje. Ena izmed večjih slabosti je zastareli ERP sistem, podjetje pa si prizadeva uvesti nov sistem, s katerim bo le to učinkovitejše, posledično pa se bodo zmanjšali stroški poslovanja. Pomembno je tudi odpreti spletno trgovino ter kupcem ponuditi širši nabor izdelkov in storitev. Prikazali smo tudi izračun finančnih kazalnikov podjetja v prihodnosti. Glede na planirane investicije se bo čisti dobiček podjetja v prihodnjih dveh letih zmanjšal, a pričakovanja podjetja so v letu 2023 povečati čisti dobiček.
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, orodje, trgovina, diverzifikacija
Published in ReVIS: 02.09.2021; Views: 1210; Downloads: 86
.pdf Full text (1,23 MB)

Search done in 0.28 sec.
Back to top