Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 52
Na začetekNa prejšnjo stran123456Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv rusko-ukrajinske krize na neto izvoz Slovenije
Simona Perše, 2024, ni določena

Opis: Mednarodna trgovina je danes ključen del svetovnega gospodarstva in ustvarja medsebojno odvisnost med gospodarstvi. To pomeni, da makroekonomska dogajanja v eni državi vplivajo tudi na druge države. Pomembnejši dogodek, ki je v zadnjem času vplival na svetovno gospodarstvo in mednarodno trgovino, je ruska invazija na Ukrajino, ki se je začela februarja 2022. V magistrskem delu smo preučili vpliv ruske invazije na neto izvoz Slovenije v obdobju od novembra 2020 do vključno junija 2023. Pri tem smo analizirali vpliv na neto izvoz Slovenije kot celoto, neto izvoz v Rusijo in Ukrajino, neto izvoz mineralnih goriv in maziv ter živil in živih živali, hkrati pa smo preučili uvoz ruskih mineralnih goriv in maziv v Slovenijo. Podatke za analizo smo pridobili iz podatkovne baze Banke Slovenije in podatkovne baze SiStat. Ugotovili smo, da je bil vpliv invazije na neto izvoz Slovenije omejen na leto 2022 in da je zaradi invazije neto izvoz upadel. Izjema je le neto izvoz v Ukrajino, saj vojna nanj ni imela bistvenega vpliva. Razlog za upad neto izvoza je v hitrejši rasti uvoza nad izvozom. Tudi uvedene sankcije so imele velik vpliv na neto izvoz Slovenije v Rusijo. Zaradi navzkrižij med rezultati statističnih analiz in rezultati na podlagi grafičnega prikaza podatkov bi bilo morda smiselno skrajšati opazovano časovno obdobje in ponovno izvesti statistične analize.
Ključne besede: mednarodna trgovina, neto izvoz, rusko-ukrajinska kriza, ruska invazija, Slovenija
Objavljeno v ReVIS: 04.07.2024; Ogledov: 131; Prenosov: 1
.pdf Celotno besedilo (1,54 MB)

2.
3.
Spletna trgovina z oblačili : ustanovitev, organizacija in vodenje blagovne znamke
Ema Štucin, Gaja Kovač, 2023, strokovna monografija

Opis: V tem priročniku bomo raziskali osnovne koncepte in pomen spletnih trgovin ter zakaj so postale nepogrešljiv del sodobnega poslovanja. Spletna trgovina ni več luksuz, temveč nuja za podjetja vseh velikosti. Z njo se odpirajo vrata v svet, kjer so možnosti za rast in uspeh neskončne. Z vprašanji sva se obrnili na podjetja Lisca, Zozo label in Kibuba, katerih odgovore lahko najdete na koncu vsakega poglavja.
Ključne besede: spletna trgovina z oblačili, vodenje, organiziranje, priročniki
Objavljeno v ReVIS: 18.12.2023; Ogledov: 460; Prenosov: 19
.pdf Celotno besedilo (2,40 MB)

4.
5.
Oblikovanje spletne strani s poudarkom na animaciji : diplomsko delo
Maša Krivograd, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: diplomske naloge, spletno oblikovanje, spletna trgovina, animacija
Objavljeno v ReVIS: 03.11.2023; Ogledov: 478; Prenosov: 18
.pdf Celotno besedilo (2,61 MB)

6.
Pravne napake pri delovanju spletnih trgovin v Republiki Sloveniji : magistrsko delo
Maša Tomažič, 2023, magistrsko delo

Opis: Magistrsko delo obdela pravne vidike, ki morajo biti upoštevani pri delovanju spletnih trgovin v Republiki Sloveniji. V nalogi je opredeljena regulativa, ki jo morajo lastniki spletnih trgovin pri njihovem delovanju upoštevati s poudarkom na varstvu osebnih podatkov uporabnikov v spletnih trgovinah. V praktičnem delu magistrskega dela je izvedena primerjalna analiza petih spletnih trgovin, ki delujejo na področju Republike Slovenije. Analiza zajema oceno skladnosti spletnih trgovin z veljavnimi zakoni in predpisi, ki urejajo varstvo osebnih podatkov in njihove politike zasebnosti, načine zbiranja in obdelave osebnih podatkov, ukrepe za varstvo teh podatkov ter informiranje uporabnikov o svojih pravicah in obveznostih v zvezi z obdelavo osebnih podatkov. Ugotovila sem, da spletne trgovine zelo dobro skrbijo za skladnost politike zasebnosti z zakonskimi in podzakonskimi akti Republike Slovenije in regulativo Evropske unije, zatakne pa se pri piškotkih (ki jih GDPR sicer prav tako pojmuje kot osebne podatke), ki jih spletne trgovine zbirajo. Slednje pripisujem tehnično zahtevnim rešitvam, ki jih marsikateri lastnik spletne trgovine sam (brez pomoči oseb z obsežnim znanjem programiranja) ne zna rešiti. Prav tako lahko opazimo precej odstopanja pri pravilnem prikazovanju cen. Tudi tukaj gre za tehnično rešitev, ki jo je v spletno trgovino treba implementirati.
Ključne besede: spletna trgovina, GDPR, ZVOP-2, varstvo osebnih podatkov, varstvo potrošnikov
Objavljeno v ReVIS: 09.10.2023; Ogledov: 458; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (556,64 KB)

7.
Izzivi pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in predlogi rešitev
Matija Gregorič, 2023, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu je predstavljena tema o vpeljavi spletne trgovine. Delo je sestavljeno iz teoretičnega in raziskovalnega dela. Raziskati smo želeli izzive pri vpeljavi spletne trgovine v prodajni kanal podjetja in podati predloge rešitev. V teoretičnem delu sta najprej opisana svetovni splet in spletna trgovina, kot del svetovnega spleta. V drugem delu je opisan postopek vpeljave spletne trgovine v prodajni kanal podjetja. Z anketnim vprašalnikom je bila narejena raziskava na vzorcu manjših podjetij v Sloveniji glede zavedanja pomena vpeljave spletne trgovine, kot enega izmed načinov prodaje v podjetju, v raziskavo pa so bila vključena naključno izbrana manjša podjetja v Sloveniji.
Ključne besede: splet, trgovina, prodaja, kanal, podjetje.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2023; Ogledov: 397; Prenosov: 13
.pdf Celotno besedilo (762,41 KB)

8.
9.
Poslovne priložnosti podjetij za prodajo na spletnih tržnicah v času pandemije Corona virusa Covid-19
Urban Jozelj, 2021, diplomsko delo

Opis: Ukrepi, ki so jih sprejele vlade za preprečevanje širjenja bolezni (COVID-19), so vplivale na vse ekonomske sektorje, predvsem na maloprodajnem področju. V tekmi s časom se kot velik tržni potencial ponuja tržni model spletnih tržnic, ki omogočajo prodajo izdelkov proizvajalca, distributerja ali ponudnika storitev preko obstoječe spletne strani/tržnice. V diplomskem delu bomo raziskali spletne tržnice in ugotavili kakšne so prednosti le teh. Predvidevamo, da za manjše podjetje, ki ponuja blago ali storitev, pomeni vstop v spletno tržnico manjši vložek in nižje stroške z večjimi možnostmi uspeha kot vzpostavitev lastne spletne trgovine.
Ključne besede: spletna tržnica, elektronsko trženje, prednosti spletne tržnice, pandemija, koronavirus, spletna trgovina
Objavljeno v ReVIS: 13.06.2022; Ogledov: 981; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (515,89 KB)

10.
Razvoj spletne trgovine Voleska : diplomska naloga
Tomaž Jakša, 2021, diplomsko delo

Opis: Živimo v časih, v katerih morajo skoraj vsa podjetja imeti tudi svojo spletno trgovino oz. spletno stran, saj se vedno več nakupov opravlja v okviru spletnih trgovin. Na voljo je veliko različnih platform, ki malim in velikim podjetjem omogočajo enostavno ali bolj kompleksno postavitev novih spletnih strani oz. integracijo že obstoječih. Odločitev, katero platformo izbrati, ni enostavna. Na voljo imamo drage platforme, ki omogočajo veliko funkcionalnosti in se prilagajajo rasti podjetja, ter platforme, ki so cenovno ugodne, vendar pomanjkljive na področju personalizacije, funkcionalnosti ter skalabilnosti. Zato smo sami izdelali spletno trgovino, ki je popolnoma prilagojena zahtevam stranke. V diplomski nalogi smo opisali 5 priljubljenih platform za izdelovanje spletnih trgovin ter njihove prednosti in slabosti. Zatem smo opisali uporabljena orodja in tehnologije za razvoj spletne aplikacije. Opisali smo tudi postopek razvoja spletne trgovine, kar obsega analizo zahtev (opis funkcionalnosti aplikacije), načrtovanje aplikacije ter na koncu predstavitev delovanja aplikacije.
Ključne besede: e-trgovina, ASP.NET Core MVC, C, Visual Studio, podatkovna baza
Objavljeno v ReVIS: 17.03.2022; Ogledov: 1352; Prenosov: 107
.pdf Celotno besedilo (5,80 MB)

Iskanje izvedeno v 0.18 sek.
Na vrh