Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 13
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Poslovni načrt za rast podjetja OECO CPS d. o. o.
Milan Šebalj, 2021, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo, ki opisuje pripravo poslovnega načrta za rast podjetja Oeco CPS d. o. o., je bilo napisano z namenom analize obstoječega modela poslovanja, prepoznavanja njegovih prednosti in slabosti ter oblikovanja načrtovane strategije rasti podjetja v prihodnje. Glede na to, da obravnavani izdelek rešuje problem varnega prevoza jeklenk v avtomobilu, je bilo preverjeno, v kolikšni meri je za varen prevoz plinskih jeklenk poskrbljeno v slovenskem prostoru. Poudarek je bil na ugotavljanju bistvenih razlik v primerjavi z morebitnimi drugimi izdelki na trgu. V sklopu praktičnega dela poslovnega načrta je bila izvedena raziskava s pomočjo anketnega vprašalnika. Anketirane so bile osebe, ki so na prodajnih točkah izvedle nakup plinskih jeklenk in jih nameravale z lastnim prevozom odpeljati domov. Izdelana je bila strateška (SWOT) analiza, s pomočjo katere so bile opredeljene prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti povezane z izdelkom oziroma poslovanjem podjetja. Izdelal se je marketinški načrt in preučile so se tržne strategije. Predstavljeni so bili možni scenariji rasti podjetja. Del poslovnega načrta sestavlja pregled finančnih projekcij in izračun finančnih kazalnikov, ki dajejo vpogled v finančno uspešnost poslovanja. Izdelan je bil tudi terminski načrt dejavnosti, ki bi lahko pripomogle k rasti obravnavanega podjetja. Cilj predstavitve obravnavane tematike v diplomskem delu je bil prikazati, na kakšen način bi moral podjetnik voditi podjetje v prihodnosti. Poslovni načrt omogoča vpogled v strategijo, s pomočjo katere podjetnik učinkoviteje razporeja finančna sredstva, se lažje osredotoči na ključne točke poslovanja in pravočasno pripravi na morebitne težave, ter v polnosti izkoristi različne priložnosti poslovanja. Rast je odvisna od podjetnika in njegovega interesa, v obravnavanem primeru pa je možna z uvedbo novih proizvodov in iskanjem novih trgov.
Keywords: poslovni načrt, rast podjetja, podjetje, potencial, finančne projekcije, analiza SWOT
Published in ReVIS: 07.07.2021; Views: 1154; Downloads: 116
.pdf Full text (1,21 MB)

2.
Optika Cerar d. o. o.
Blažka Cerar, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo obravnava izdelavo poslovnega načrta za podjetje Optika Cerar d. o. o., ki se bo ukvarjalo s prodajo optičnih pripomočkov na drobno. Cilj diplomskega dela je pridobiti odgovor na vprašanje, ali za poslovno idejo na trgu obstaja priložnost, in oceniti finančni potencial priložnosti za izvedbo poslovne ideje v praksi. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. Prvi del je sestavljen iz teorije, kjer so opredeljeni podjetje, panoga in storitev. Predstavljeni so tudi vizija, cilj in poslanstvo podjetja. Drugi del prikazuje tržno raziskavo in marketinški načrt. V tem delu so opredeljeni ciljni trg in ciljni kupci, kar pripomore k čim boljši izdelavi anketnega vprašalnika. Poleg analize kupcev je v drugem delu izdelana tudi analiza konkurence in dobaviteljev. Na podlagi analize panoge in trga je podana napoved prodaje. V marketinškem načrtu je izdelana analiza SWOT in oblikovani so trženjski cilji in strategije. Zadnji del diplomskega dela se ukvarja s pridobivanjem virov za uspešno poslovanje podjetja in raziskuje, kakšne stroške bo imelo podjetje. Nato so izdelane projekcije bilanc stanja, izkazov poslovnega izida in izkazov denarnega toka za štiri leta.
Keywords: Poslovni načrt, optika, očala, analiza SWOT, finančne projekcije, prodaja, novo podjetje.
Published in ReVIS: 15.01.2020; Views: 2000; Downloads: 208
.pdf Full text (2,34 MB)

3.
Metode za vrednotenje podjetja: Primer podjetja Salus
Jure Natek, 2018, undergraduate thesis

Abstract: Podjetja se vrednotijo za različne namene. Najpogosteje za namen nakupa ali prodaje delnice podjetja, ki kotira na borzi, lastniškega deleža podjetja, ki ne kotira na borzi, ali podjetja kot celote. Obstajajo različne metode vrednotenja. Z metodami, ki temeljijo na sredstvih, ugotovimo vrednost sredstev, ki jih podjetje ima v lasti. Z relativnimi metodami podjetje z mnogokratniki primerjamo s podobnimi podjetji ali celotnim trgom. Na donosu zasnovan način nam z diskontiranjem pokaže vrednost glede na zanesljivost in višino donosov, ki jih bo podjetje dosegalo v prihodnosti. V kombinaciji z analizo poslovanja z vrednotenjem ugotovimo, ali je obravnavano podjetje, njegov delež ali delnica glede na ponujeno ceno precenjeno, podcenjeno ali realno ovrednoteno. Na podlagi tega se podjetnik ali vlagatelj lahko odloči za nakup oziroma prodajo.
Keywords: vrednotenje, analiza poslovanja, diskontiranje, denarni tok, strošek lastniškega kapitala, povprečni tehtani strošek kapitala, finančne projekcije, dividende
Published in ReVIS: 21.09.2018; Views: 2935; Downloads: 213
.pdf Full text (1,97 MB)

4.
Načrtovanje rasti podjetja Atrium Novi interieri d.o.o.
Žan Knehtl, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo se ukvarjali z analizo in načrtovanjem rasti podjetja Atrium novi interieri d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo pohištva ter zaposluje 34 ljudi. Ustanovljeno je bilo leta 1989, v zadnjih letih pa beleži visoko rast prihodkov. V uvodnem delu diplomskega dela smo predstavili podjetje in panogo, v kateri podjetje posluje. Nato smo se lotili analize notranjih in zunanjih dejavnikov, ki smo jo izvedli s pomočjo analize PEST. Z analizo SWOT smo še natančneje definirali vse notranje in zunanje dejavnike, ki imajo pozitiven ali negativen vpliv na poslovanje podjetja. Prav tako smo izdelali tudi poslovni model in opisali tri osnovne segmente kupcev. Analizo trga smo izvedli s pomočjo Porterjeve analize panoge, v kateri smo analizirali konkurente, dobavitelje, substitute, vstop na trg in pogajalsko moč kupcev podjetja Atrium. V nadaljevanju smo se lotili podrobne finančne analize, kjer smo zbrali osnovne podatke o preteklem in sedanjem poslovanju, nato pa pripravili pomembnejše kazalnike poslovanja in jih analizirali. Ugotovili smo, da ima podjetje dobre pogoje za nadaljnjo rast. S pomočjo Ansoffove matrike smo prestavili možne načrte rasti, ki smo jih razdelili glede na segmente poslovanja. Izbrali smo najboljšega, vendar smo prišli do zaključka, da je v podjetju treba pozornost nameniti vsem načrtom rasti, saj se s tem zagotovi večja neodvisnost od kupcev. Pripravili smo tudi okviren terminski načrt za doseganje ciljev podjetja. Kritična tveganja in možne rešitve smo definirali s pomočjo analize TOWS, kjer smo ugotavljali morebitne dejavnike, ki lahko v prihodnosti vplivajo na doseganje ciljev podjetja. V zadnjem delu smo pripravili finančne projekcije do leta 2021 in na podlagi projekcij izdelali in analizirali finančne kazalnike, s katerimi smo pokazali še finančno stran rasti podjetja.
Keywords: strategija rasti, analiza PEST, analiza SWOT, Porterjeva analiza, proizvodnja pohištva, finančna analiza, Ansoffova matrika, analiza TOWS, finančne projekcije
Published in ReVIS: 20.09.2018; Views: 2892; Downloads: 326
.pdf Full text (1,42 MB)

5.
6.
7.
8.
Poslovni načrt rasti podjetja Kosednar d.o.o. : diplomsko delo
Bisera Kosednar, 2014, undergraduate thesis

Keywords: računovodski servis, elektronsko poslovanje, poslovni načrt, finančne projekcije
Published in ReVIS: 10.05.2018; Views: 2454; Downloads: 124
.pdf Full text (865,69 KB)

9.
10.
Načrtovanje rasti podjetja Okrepčevalnica Ajda Ademi Esad s.p. : diplomsko delo
Tahir Ademi, 2014, undergraduate thesis

Keywords: načrtovanje rasti, podjetništvo, poslovni načrt, finančne projekcije
Published in ReVIS: 08.05.2018; Views: 3157; Downloads: 195
.pdf Full text (1,46 MB)

Search done in 0.36 sec.
Back to top