Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 11
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Poslovni načrt za rast podjetja Buvart, prodaja tekstilnih izdelkov, Iryna Voitovych s. p.
Vitaliya Bernik, 2017

Opis: V diplomskem delu predstavljamo poslovni načrt za rast podjetja Buvart, prodaja tekstilnih izdelkov Iryna Voitovych, s. p. Podjetje deluje na trgu že 6 let. To je trgovina na drobno z oblačili, kjer se prodajajo tekstilni izdelki, kot so nogavice, spodnje perilo, kopalke, najlonske nogavice. Trgovina je v centru mesta Kranja in je usmerjena na kupce iz lokalnega okolja. Trgovina se od konkurence razlikuje po tem, da imajo na voljo veliko različnih izdelkov in da se individualno posvetijo vsakemu kupcu in upoštevajo njegove želje. Garancijo za trajni donos podjetju omogoča ravno pestrost ponudbe, s katero bodo prodajalci svoje stranke prepričali, da se odločijo za nakup. Priložnost podjetja je v tem, da se konkurenca pogosto usmeri samo v eno vrsto dejavnosti, da prodajajo samo eno vrsto izdelka. S poslovnim načrtom za rast podjetja želimo v diplomskem delu prikazati, na kakšen način bi morala podjetnica voditi podjetje v prihodnosti. Poslovni načrt omogoča vpogled, da podjetnik zna razporejati resurse, se osredotočiti na ključne točke poslovanja in da se pravočasno pripravi na morebitne težave in izkoristi priložnosti v poslovanju. Rast je odvisna od podjetnika in njegovega interesa in je v obravnavanem primeru možna samo z diverzifikacijo – uvajanjem novih proizvodov, storitev in tudi z razvojem novih trgov. V podjetju se lahko uporablja kot način motiviranja zaposlenih. Predvidevamo, da bo podjetje v rast investiralo 36.700 EUR. Poslovni prihodki od prodaje bodo povprečno v obdobju od 2018 do 2020 znašali 59.069 EUR. Čisti dobiček bo v letu 2020 znašal 10.869 EUR.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, diverzifikacija, samostojna podjetnica, finančne projekcije, analiza SWOT
Objavljeno: 22.09.2017; Ogledov: 992; Prenosov: 62
.pdf Celotno besedilo (2,48 MB)

2.
Poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja Nora torta, d. o. o.
Vesna Zorman, 2017

Opis: Če človek z zaupanjem sledi svojim sanjam in se trudi živeti, tako kot si je zamislil, bo doživel uspeh, ki si ga ni mogel prej niti predstavljati (Henry David Thoreau). Veselje do peke slaščic in kulinaričnega ustvarjanja želim združiti v posel, zato sem se odločila ustanoviti podjetje z imenom Nora Torta, d. o. o. Želela bi zgraditi blagovno znamko unikatnih tort z dekoracijo po naročilu, uvrstiti podjetje na lestvico pomembnih inovatorjev oziroma proizvajalcev drugačnih sladkih proizvodov in postati pomemben generator izobraževanja s področja slaščičarstva ter pekarstva v Sloveniji. Ustvariti želim inovativno, fleksibilno, rastoče in v vseh pogledih uspešno podjetje. V diplomskem delu, ki je poslovni načrt, sem predstavila svoje izdelke oz. storitev, vrednost za uporabnika, preučila potencialni trg, predvidela obseg prodaje, potrebna finančna sredstva in pričakovani donos vloženih sredstev. V zaključku diplomske naloge sem pripravila finančno projekcijo poslovanja podjetja za štiri leta in izračunala pričakovani dobiček podjetja. V prvih štirih letih poslovanja predvidevam, da bom do leta 2021, povečala prodajo za vsaj dvakrat v primerjavi s prvim letom. Prav tako predvidevam, da se bodo cene izdelkov povišale za 6 % v primerjavi s prvim letom poslovanja. Na podlagi finančnih predpostavk in projekcij predvidevam, da bo podjetje že v prvem letu beležilo dobiček, le-ta pa se bo skozi leta delovanja še povečal. Ob koncu četrtega leta bo podjetje ustvarilo dobiček v višini 76.915,06 EUR. Podjetje doseže točko preloma že v prvem letu poslovanja. Izračunala sem, da mora podjetje delati s 48,88 %, zmogljivostjo proizvodnje oz. mora ustvariti 37.089,76 EUR prometa, da pokrije vse stroške, doseže točko preloma in začne ustvarjati dobiček. Poslovni načrt je pokazal, da je poslovna ideja odlična in da jo je smiselno realizirati.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: Ključne besede: poslovni načrt, novo podjetje, torte, marketing, tržne strategije, finančne projekcije.
Objavljeno: 23.12.2017; Ogledov: 1090; Prenosov: 114
.pdf Celotno besedilo (3,17 MB)

3.
4.
Načrtovanje rasti podjetja Cvetličarna Špela, Erika Radosavljević s.p.
Nives Radosavljević, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rast podjetja, podružnica, finančne projekcije, analiza trga
Objavljeno: 29.05.2018; Ogledov: 272; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (908,00 KB)

5.
Poslovni načrt za rast in razširitev podjetja Lanea, s.p.
Uroš Likar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrt, finančne projekcije, rast podjetja, strategije rasti, analiza trga
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 479; Prenosov: 42
.pdf Celotno besedilo (280,83 KB)

6.
Poslovni načrt rasti podjetja Kosednar d.o.o.
Bisera Kosednar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: računovodski servis, elektronsko poslovanje, poslovni načrt, finančne projekcije
Objavljeno: 10.05.2018; Ogledov: 377; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (865,69 KB)

7.
8.
Načrtovanje rasti podjetja Okrepčevalnica Ajda Ademi Esad s.p.
Tahir Ademi, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: načrtovanje rasti, podjetništvo, poslovni načrt, finančne projekcije
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 516; Prenosov: 58
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

9.
10.
Načrtovanje rasti podjetja Atrium Novi interieri d.o.o.
Žan Knehtl, 2018

Opis: V diplomskem delu smo se ukvarjali z analizo in načrtovanjem rasti podjetja Atrium novi interieri d. o. o. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo pohištva ter zaposluje 34 ljudi. Ustanovljeno je bilo leta 1989, v zadnjih letih pa beleži visoko rast prihodkov. V uvodnem delu diplomskega dela smo predstavili podjetje in panogo, v kateri podjetje posluje. Nato smo se lotili analize notranjih in zunanjih dejavnikov, ki smo jo izvedli s pomočjo analize PEST. Z analizo SWOT smo še natančneje definirali vse notranje in zunanje dejavnike, ki imajo pozitiven ali negativen vpliv na poslovanje podjetja. Prav tako smo izdelali tudi poslovni model in opisali tri osnovne segmente kupcev. Analizo trga smo izvedli s pomočjo Porterjeve analize panoge, v kateri smo analizirali konkurente, dobavitelje, substitute, vstop na trg in pogajalsko moč kupcev podjetja Atrium. V nadaljevanju smo se lotili podrobne finančne analize, kjer smo zbrali osnovne podatke o preteklem in sedanjem poslovanju, nato pa pripravili pomembnejše kazalnike poslovanja in jih analizirali. Ugotovili smo, da ima podjetje dobre pogoje za nadaljnjo rast. S pomočjo Ansoffove matrike smo prestavili možne načrte rasti, ki smo jih razdelili glede na segmente poslovanja. Izbrali smo najboljšega, vendar smo prišli do zaključka, da je v podjetju treba pozornost nameniti vsem načrtom rasti, saj se s tem zagotovi večja neodvisnost od kupcev. Pripravili smo tudi okviren terminski načrt za doseganje ciljev podjetja. Kritična tveganja in možne rešitve smo definirali s pomočjo analize TOWS, kjer smo ugotavljali morebitne dejavnike, ki lahko v prihodnosti vplivajo na doseganje ciljev podjetja. V zadnjem delu smo pripravili finančne projekcije do leta 2021 in na podlagi projekcij izdelali in analizirali finančne kazalnike, s katerimi smo pokazali še finančno stran rasti podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: strategija rasti, analiza PEST, analiza SWOT, Porterjeva analiza, proizvodnja pohištva, finančna analiza, Ansoffova matrika, analiza TOWS, finančne projekcije
Objavljeno: 20.09.2018; Ogledov: 398; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (1,42 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh