Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 5 / 5
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih
Jure Štangelj, 2012

Abstract: V menedžerskih informacijskih sistemih je nadzorna plošča uporabniški vmesnik vodstvenih informacijskih sistemov, ki naj bi bil oblikovan tako, da je enostaven za uporabo, da združuje vse pomembne informacije in da nudi uporabnikom hiter dostop do potrebnih informacij. Problematika, ki jo obravnavam v magistrski nalogi, se nanaša na pravilno izdelavo nadzorne plošče, ustrezno predstavitev pravih informacij in uporabo nadzornih plošč v praksi. Namen naloge je predstaviti lastnosti nadzorni plošč, predstaviti načine in možnosti vizualizacije informacij v nadzornih ploščah ter predstaviti pravila in zakonitosti dobrega oblikovanja nadzornih plošč. Cilja naloge sta oblikovati praktično uporaben prototip nadzorne plošče, ki bo skladen z dobro prakso izdelave uporabniških vmesnikov, in vpeljava te v prakso na delovnem mestu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: menedžerski informacijski sistemi, uporabniški vmesniki, nadzorne plošče, ključni kazalci učinkovitosti, vizualizacija informacij, grafični uporabniški vmesnik, interakcija - človek računalnik
Published: 10.08.2018; Views: 3359; Downloads: 127
.pdf Fulltext (3,33 MB)

2.
Oblikovanje celostne grafične podobe in uporabniškega vmesnika mobilne aplikacije športno plezalnega centra
Jernej Kastelic, 2019

Abstract: V diplomskem delu smo predelali osnove grafičnega oblikovanja in principe oblikovanja uporabniških vmesnikov. Spoznali smo športno plezanje ter oblikovali psihološki profil končnega uporabnika. Zanimalo nas je, kako oblikovati grafični uporabniški vmesnik , ki presega ponudbo na trgu, kaj opredeljuje kakovostno oblikovan uporabniški vmesnik, kako ovrednotiti njegovo uporabnost ter kako oblikovati njegovo intuitivnost osredotočeno na uporabnika in poudarkom na učinkoviti komunikaciji. Prav tako nas je zanimalo, kako uporabiti elemente celostne grafične podobe ter jih preoblikovati v interaktivne in obenem vizualno atraktivne elemente uporabniškega vmesnika aplikacije, upoštevajoč osnovne likovne koncepte. Naposled pa nas so nas zanimale še funkcionalnosti našega uporabniškega vmesnika in njegov doprinos k uporabnosti aplikacije. Oblikovali smo celostno grafično podobo novo nastajajočega plezalnega centra in kluba ter oblikovali grafični uporabniški vmesnik mobilne aplikacije. Končni izdelek v obliki prototipa uporabniškega vmesnika aplikacije smo predstavili v predstavitvenem videu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: celostna grafična podoba, grafični uporabniški vmesnik, oblikovanje, interakcija, športno plezanje
Published: 17.09.2019; Views: 3583; Downloads: 0

3.
Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo Etra časomer
Matjaž Bohorč, 2020

Abstract: Živimo v obdobju, v katerem se priljubljenost in uporaba digitalnih izdelkov iz dneva v dan povečuje. Računalniki in druge naprave ter njihova orodja vplivajo in komunicirajo z nami na vsakem koraku življenja. Nove sodobne tehnologije zagotavljajo izjemne olajšave, prednosti in medsebojne interakcije med tehnologijo in človekom. Te medsebojne interakcije po navadi potekajo preko raznih grafičnih uporabniških vmesnikov, prisotne ali na računalniku, mobilni napravi ali kakršni drugi sodobni napravi. Grafični uporabniški vmesniki tako v veliki meri prispevajo k hitremu in enostavnemu komuniciranju z uporabljenimi napravami ter njihovimi programi, ne da bi bilo potrebno poznavanje ukazov. Predstavljajo sodoben način povezovanja vizualnih elementov z načeli funkcionalnih principov delovanja in vodenja po programu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: grafični uporabniški vmesnik, razvoj mobilne aplikacije, InVision Studio, dizajn, prijava na delovni nalog preko aplikacije
Published: 11.12.2020; Views: 1800; Downloads: 175
.pdf Fulltext (4,62 MB)

4.
Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikov
Nikolina Strniša, 2023

Abstract: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze.
Found in: ključnih besedah
Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio
Published: 20.09.2023; Views: 327; Downloads: 20
.pdf Fulltext (3,51 MB)

5.
Oblikovanje mobilne aplikacije Klopstop
Tomaž Pangerc, 2024

Abstract: Varovanje in skrb za zdravje je pomembna naloga vsakega posameznika. Slovenija ima veliko zemeljske površine, prekrite z gozdovi in travniki. Pogosta žival, ki jo srečamo v slovenskem prostoru, je klop, ki prenaša nevarne bolezni. Spremljanje in pravočasno ukrepanje zmanjša tveganje okužb. Živimo v digitalnem svetu, ki nam ponuja veliko različnih aplikacij. V dani diplomski nalogi bomo izdelali prototip aplikacije za beleženje ugrizov klopov, poimenovano KlopSTOP. Raziskali in pripravili bomo osnovni okvir, na podlagi katerega lahko programer izdela omenjeno aplikacijo. KlopSTOP je namenjen širokemu krogu uporabnikov, vseh starostnih skupin in obeh spolov. Uporaba aplikacije je izredno enostavna, saj z njeno pomočjo lahko uporabnik zmanjša tveganje, se počuti veliko bolj varnega, predvsem pa ima na enem mestu razpolaga z vsemi podatki, vključno z opomniki o pregledovanju mest ugriza.
Found in: ključnih besedah
Keywords: aplikacija, uporabniška izkušnja, intervju, scenarij, Persona, prototip, GUI, grafični uporabniški vmesnik
Published: 15.03.2024; Views: 94; Downloads: 3
.pdf Fulltext (4,35 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top