1. Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemihJure Štangelj, 2012 Opis: V menedžerskih informacijskih sistemih je nadzorna plošča uporabniški vmesnik vodstvenih informacijskih sistemov, ki naj bi bil oblikovan tako, da je enostaven za uporabo, da združuje vse pomembne informacije in da nudi uporabnikom hiter dostop do potrebnih informacij. Problematika, ki jo obravnavam v magistrski nalogi, se nanaša na pravilno izdelavo nadzorne plošče, ustrezno predstavitev pravih informacij in uporabo nadzornih plošč v praksi. Namen naloge je predstaviti lastnosti nadzorni plošč, predstaviti načine in možnosti vizualizacije informacij v nadzornih ploščah ter predstaviti pravila in zakonitosti dobrega oblikovanja nadzornih plošč. Cilja naloge sta oblikovati praktično uporaben prototip nadzorne plošče, ki bo skladen z dobro prakso izdelave uporabniških vmesnikov, in vpeljava te v prakso na delovnem mestu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: menedžerski informacijski sistemi, uporabniški vmesniki, nadzorne plošče, ključni kazalci učinkovitosti, vizualizacija informacij, grafični uporabniški vmesnik, interakcija - človek računalnik Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 3103; Prenosov: 122
Celotno besedilo (3,33 MB) |
2. Oblikovanje celostne grafične podobe in uporabniškega vmesnika mobilne aplikacije športno plezalnega centraJernej Kastelic, 2019 Opis: V diplomskem delu smo predelali osnove grafičnega oblikovanja in principe oblikovanja uporabniških vmesnikov. Spoznali smo športno plezanje ter oblikovali psihološki profil končnega uporabnika. Zanimalo nas je, kako oblikovati grafični uporabniški vmesnik , ki presega ponudbo na trgu, kaj opredeljuje kakovostno oblikovan uporabniški vmesnik, kako ovrednotiti njegovo uporabnost ter kako oblikovati njegovo intuitivnost osredotočeno na uporabnika in poudarkom na učinkoviti komunikaciji. Prav tako nas je zanimalo, kako uporabiti elemente celostne grafične podobe ter jih preoblikovati v interaktivne in obenem vizualno atraktivne elemente uporabniškega vmesnika aplikacije, upoštevajoč osnovne likovne koncepte. Naposled pa nas so nas zanimale še funkcionalnosti našega uporabniškega vmesnika in njegov doprinos k uporabnosti aplikacije. Oblikovali smo celostno grafično podobo novo nastajajočega plezalnega centra in kluba ter oblikovali grafični uporabniški vmesnik mobilne aplikacije. Končni izdelek v obliki prototipa uporabniškega vmesnika aplikacije smo predstavili v predstavitvenem videu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: celostna grafična podoba, grafični uporabniški vmesnik, oblikovanje, interakcija, športno plezanje Objavljeno: 17.09.2019; Ogledov: 3304; Prenosov: 0 |
3. Oblikovanje in implementacija grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo Etra časomerMatjaž Bohorč, 2020 Opis: Živimo v obdobju, v katerem se priljubljenost in uporaba digitalnih izdelkov iz dneva v dan povečuje. Računalniki in druge naprave ter njihova orodja vplivajo in komunicirajo z nami na vsakem koraku življenja. Nove sodobne tehnologije zagotavljajo izjemne olajšave, prednosti in medsebojne interakcije med tehnologijo in človekom. Te medsebojne interakcije po navadi potekajo preko raznih grafičnih uporabniških vmesnikov, prisotne ali na računalniku, mobilni napravi ali kakršni drugi sodobni napravi. Grafični uporabniški vmesniki tako v veliki meri prispevajo k hitremu in enostavnemu komuniciranju z uporabljenimi napravami ter njihovimi programi, ne da bi bilo potrebno poznavanje ukazov. Predstavljajo sodoben način povezovanja vizualnih elementov z načeli funkcionalnih principov delovanja in vodenja po programu. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: grafični uporabniški vmesnik, razvoj mobilne aplikacije, InVision Studio, dizajn, prijava na delovni nalog preko aplikacije Objavljeno: 11.12.2020; Ogledov: 1635; Prenosov: 169
Celotno besedilo (4,62 MB) |
4. Pomen uporabniške izkušnje (UX design) pri načrtovanju grafičnih uporabniških vmesnikovNikolina Strniša, 2023 Opis: V diplomski nalogi smo želeli ugotoviti, kako pomembna je uporabniška izkušnja pri oblikovanju grafičnega vmesnika, da je ta uporabniško usmerjen oz. enostaven, aplikativen in prijeten za uporabo ter vizualno privlačen. V teoretičnem delu naloge smo razložili in pojasnili, kaj je uporabniška izkušnja, ključne elemente za razumevanje sistema ter dejavnike, ki vplivajo na njo. V tem delu smo opisali in določili tudi tehnike, ki se uporabljajo za zbiranje podatkov o izkušnjah in mnenjih uporabnikov; nato smo pojasnili uporabniški vmesnik ter pomembnost in vpliv oblikovanja (dizajna) na uporabnike in njihova čustva. V empiričnem delu smo anketirali 50 ljudi glede njihove uporabniške izkušnje pri uporabi grafičnih vmesnikov ter na osnovi tega naredili interaktivni prototip spletne strani podjetja TIM IT. S pomočjo teoretičnega in empiričnega dela diplomske naloge smo odgovorili na zastavljena raziskovalna vprašanja in hipoteze. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniško usmerjeni dizajn, grafični uporabniški vmesnik, spletno poslovanje, prototip spletne strani, InVision Studio Objavljeno: 20.09.2023; Ogledov: 162; Prenosov: 8
Celotno besedilo (3,51 MB) |