Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Električno vozilo
Mitja Kermavnar, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: električna vozila, fosilna goriva, kakovostne informacije, poraba, Renault Zoe, transport
Published: 15.03.2022; Views: 163; Downloads: 17
.pdf Fulltext (1,88 MB)

2.
Vpliv medijev na osebnostne pravice
Mitja Zadravec, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: medij, informacije javnega značaja, osebni podatek, novinar
Published: 05.09.2017; Views: 2251; Downloads: 104
.pdf Fulltext (824,67 KB)

3.
4.
Dostop do informacij javnega značaja v upravnem postopku
Zdravko Stojnić, 2010

Found in: ključnih besedah
Keywords: pravica do dostopa, informacije javnega značaja, informacijska svoboda
Published: 21.09.2017; Views: 2077; Downloads: 110
.pdf Fulltext (1,07 MB)

5.
Poslovni načrt za zagon spletne aplikacije Syke
Špela Brezavšček, 2018

Abstract: Trg športnih aplikacij je zasičen, a ponuja ozka področja, ki jih aplikacije, namenjene sledenju več športnih aktivnosti, ne pokrivajo. Aplikacije, ki bi povsem ustrezala cestnim kolesarjem in njihovim potrebam, na trgu ni. Sama sem cestna kolesarka in pogosto razmišljam, da primanjkuje uporabnih informacij, zato imam že nekaj let željo, da ustvarim aplikacijo, ki bi na enem mestu ponujala vse; torej bi zadovoljevala potrebe po sledenju treningom in statistiki, hkrati pa bi kolesarjem dajala informacije o nastanitvah, podlagi ceste, vremenu in primernih trasah. V diplomskem delu sem razdelala funkcionalnosti aplikacije, preverila, ali na trgu obstaja potreba, predvidela investicijo za zagon aplikacije in ugotavljala, ali ta aplikacija prinaša dobiček. V diplomskem delu sem s pomočjo finančnih projekcij potrdila, da je načrtovana investicija v aplikacijo smiselna.
Found in: ključnih besedah
Keywords: mobilna aplikacija, cestni kolesarji, sledenje treningom, socialno omrežje, informacije za kolesarje, poslovni načrt, zagon podjetja
Published: 07.03.2018; Views: 2160; Downloads: 187
.pdf Fulltext (2,12 MB)

6.
Zdravstvo v digitalni dobi
Marjan Matešić, 2017

Abstract: Zavarovanje informacij v današnjem času postaja vse bolj zahtevnejše delo. Zaradi vrednosti informacij so le-te postale tarče različnih in številnih posameznikov in skupin. V zdravstvu se pogosto srečujemo z občutljivimi osebnimi podatki, ki so ozko povezani s posameznikom. V nalogi se osredotočamo na izzive zavarovanja zdravstvenih informacij, ki so se pojavili z uvedbo različnih sodobno informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Skozi nalogo poskušamo ugotoviti, kako zavarovane so zdravstvene informacije, katere so nove tehnologije, ki so se uvedle v zdravstvo, katere so prednosti in pomanjkljivosti teh tehnologij, kako se na pravni podlagi regulira zavarovanje zdravstvenih informacij, možna tveganja in grožnje ter tehnike zavarovanja zdravstvenih informacij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: zdravstvo, zavarovanje, informacija, občutljivi osebni podatki, elektronski zdravstveni zapis, aplikacije mHealth, napadi na zdravstvene informacije
Published: 24.08.2018; Views: 1965; Downloads: 112
.pdf Fulltext (1,50 MB)

7.
Družbena omrežja kot vir informacij
Jan Ramovš, 2018

Abstract: Družbena omrežja so v današnjem času zelo pomembna, uporabljamo jih za različne namene, vsako pa ima svoje prednosti in slabosti. Družbena omrežja so s pomočjo računalnika ali mobilne naprave dostopna vsem uporabnikom, potrebna je zgolj internetna povezava. Zaradi enostavnega dostopa lahko na družbenih omrežjih v zelo kratkem času najdemo veliko informacij, ki pa niso nujno verodostojne. Pojavlja se porast lažnih novic zaradi manipulacije in izkoriščanja. Skozi diplomsko nalogo bom predstavil družbena omrežja in njihov vpliv kot vir informacij na nas. Dotaknil se bom tudi lažnih novic in njihove prisotnosti v Sloveniji, kako in zakaj se širijo, kako lahko prepoznamo lažne novice ter podal nekaj primerov lažnih novic v Sloveniji.
Found in: ključnih besedah
Keywords: družbena omrežja, informacija, vir informacij, Facebook, Twitter, lažne informacije
Published: 07.11.2018; Views: 2428; Downloads: 271
.pdf Fulltext (1,21 MB)

8.
9.
Vpeljava poslovnega obveščanja v izbrano podjetje
Tadej Aupič, 2019

Abstract: Ne glede na to, ali se odločamo kot samostojna oseba za nakup novega prenosnega računalnika ali pa kot direktor podjetja za širjenje svoje proizvodnje na tuje trge, se brez podatkov oziroma njihove predstavitve ne moremo več odločati. Poslovna poročila so danes ključnega pomena za skoraj vsako podjetje, najsi gre za spremljanje proizvodnje, prodaje ali pa želja kupcev. Danes je obtok podatkov vse večji in vsak podatek lahko vsebuje pomembno informacijo za podjetje in njegov nadaljnji razvoj. S pomočjo poslovnega obveščanja lahko neprestano spremljamo in tako upravljamo svoje podjetje, izboljšamo pomanjkljivosti ali pa odkrijemo novo poslovno priložnost, s katero lahko izboljšamo svoje poslovne rezultate. Na trgu je veliko različnih orodij BI oziroma programov, s katerimi lahko zbiramo podatke, jih analiziramo in končne rezultate prikažemo v poslovnem poročilu.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovno obveščanje, odločanje, poslovna poročila, orodja za poslovno obveščanje, podatki, informacije
Published: 13.11.2019; Views: 1672; Downloads: 116
.pdf Fulltext (1,49 MB)

10.
Družbena omrežja kot vir informacij v športu
Blaž Ambrožič, 2019

Abstract: V diplomski nalogi sem obravnaval temo, ki se nanaša na družbena omrežja kot vir informacij v športu. Živimo v času hitrega razvoja komunikacijskih tehnologij, ki nam služijo za ohranjanje odnosov in vzpostavljanje novih vezi. Ena teh so tudi v zadnjih letih zelo razširjena spletna družbena omrežja. Z razvojem interneta je po vsem svetu postala priljubljena uporaba družbenih omrežij. Televizija, radio in tisk, ki veljajo za klasične medijske kanale so nadomestili novi mediji, med katere štejemo Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, ter mnoga druga omrežja. Z diplomsko nalogo sem želel preučiti, katera družbena omrežja so v Sloveniji najbolj priljubljena in kdo so njihovi uporabniki, če so stari mediji, kot so televizija, tisk in radio šli v pozabo, od kar ljudje vse več uporabljajo družbena omrežja. Za boljše poznavanje le teh, sem se poglobil v razvoj spleta, ki je omogočil nastanek družbenih omrežij. Zanimalo me je kakšen pomen imajo družbena omrežja in kakšne so njihove značilnosti. Zanimalo me je tudi, kakšen vpliv imajo družbena omrežja na ljudi in kako jih sprejemajo kot vir informacij. Predstavil sem najbolj priljubljena družbena omrežja v Sloveniji. Izvedel sem anketo o uporabi družbenih omrežij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: družbena omrežja, informacije, mediji, šport, viri informacij
Published: 15.01.2020; Views: 1378; Downloads: 109
.pdf Fulltext (1,61 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top