Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vpliv medijev na osebnostne pravice
Mitja Zadravec, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: medij, informacije javnega značaja, osebni podatek, novinar
Objavljeno: 05.09.2017; Ogledov: 973; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (824,67 KB)

2.
Dostop do informacij javnega značaja na področju javnih naročil - primer državnih cest
Mirjana Bezjak, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: informacije javnega značaja, javna naročila, državne ceste
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 682; Prenosov: 49
.pdf Celotno besedilo (934,58 KB)

3.
Dostop do informacij javnega značaja v upravnem postopku
Zdravko Stojnić, 2010

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: pravica do dostopa, informacije javnega značaja, informacijska svoboda
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 802; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (1,07 MB)

4.
Poslovni načrt za zagon spletne aplikacije Syke
Špela Brezavšček, 2018

Opis: Trg športnih aplikacij je zasičen, a ponuja ozka področja, ki jih aplikacije, namenjene sledenju več športnih aktivnosti, ne pokrivajo. Aplikacije, ki bi povsem ustrezala cestnim kolesarjem in njihovim potrebam, na trgu ni. Sama sem cestna kolesarka in pogosto razmišljam, da primanjkuje uporabnih informacij, zato imam že nekaj let željo, da ustvarim aplikacijo, ki bi na enem mestu ponujala vse; torej bi zadovoljevala potrebe po sledenju treningom in statistiki, hkrati pa bi kolesarjem dajala informacije o nastanitvah, podlagi ceste, vremenu in primernih trasah. V diplomskem delu sem razdelala funkcionalnosti aplikacije, preverila, ali na trgu obstaja potreba, predvidela investicijo za zagon aplikacije in ugotavljala, ali ta aplikacija prinaša dobiček. V diplomskem delu sem s pomočjo finančnih projekcij potrdila, da je načrtovana investicija v aplikacijo smiselna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilna aplikacija, cestni kolesarji, sledenje treningom, socialno omrežje, informacije za kolesarje, poslovni načrt, zagon podjetja
Objavljeno: 07.03.2018; Ogledov: 699; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (2,12 MB)

5.
Zdravstvo v digitalni dobi
Marjan Matešić, 2017

Opis: Zavarovanje informacij v današnjem času postaja vse bolj zahtevnejše delo. Zaradi vrednosti informacij so le-te postale tarče različnih in številnih posameznikov in skupin. V zdravstvu se pogosto srečujemo z občutljivimi osebnimi podatki, ki so ozko povezani s posameznikom. V nalogi se osredotočamo na izzive zavarovanja zdravstvenih informacij, ki so se pojavili z uvedbo različnih sodobno informacijsko-komunikacijskih tehnologij. Skozi nalogo poskušamo ugotoviti, kako zavarovane so zdravstvene informacije, katere so nove tehnologije, ki so se uvedle v zdravstvo, katere so prednosti in pomanjkljivosti teh tehnologij, kako se na pravni podlagi regulira zavarovanje zdravstvenih informacij, možna tveganja in grožnje ter tehnike zavarovanja zdravstvenih informacij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zdravstvo, zavarovanje, informacija, občutljivi osebni podatki, elektronski zdravstveni zapis, aplikacije mHealth, napadi na zdravstvene informacije
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 506; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,50 MB)

6.
Družbena omrežja kot vir informacij
Jan Ramovš, 2018

Opis: Družbena omrežja so v današnjem času zelo pomembna, uporabljamo jih za različne namene, vsako pa ima svoje prednosti in slabosti. Družbena omrežja so s pomočjo računalnika ali mobilne naprave dostopna vsem uporabnikom, potrebna je zgolj internetna povezava. Zaradi enostavnega dostopa lahko na družbenih omrežjih v zelo kratkem času najdemo veliko informacij, ki pa niso nujno verodostojne. Pojavlja se porast lažnih novic zaradi manipulacije in izkoriščanja. Skozi diplomsko nalogo bom predstavil družbena omrežja in njihov vpliv kot vir informacij na nas. Dotaknil se bom tudi lažnih novic in njihove prisotnosti v Sloveniji, kako in zakaj se širijo, kako lahko prepoznamo lažne novice ter podal nekaj primerov lažnih novic v Sloveniji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbena omrežja, informacija, vir informacij, Facebook, Twitter, lažne informacije
Objavljeno: 07.11.2018; Ogledov: 655; Prenosov: 104
.pdf Celotno besedilo (1,21 MB)

7.
8.
Vpeljava poslovnega obveščanja v izbrano podjetje
Tadej Aupič, 2019

Opis: Ne glede na to, ali se odločamo kot samostojna oseba za nakup novega prenosnega računalnika ali pa kot direktor podjetja za širjenje svoje proizvodnje na tuje trge, se brez podatkov oziroma njihove predstavitve ne moremo več odločati. Poslovna poročila so danes ključnega pomena za skoraj vsako podjetje, najsi gre za spremljanje proizvodnje, prodaje ali pa želja kupcev. Danes je obtok podatkov vse večji in vsak podatek lahko vsebuje pomembno informacijo za podjetje in njegov nadaljnji razvoj. S pomočjo poslovnega obveščanja lahko neprestano spremljamo in tako upravljamo svoje podjetje, izboljšamo pomanjkljivosti ali pa odkrijemo novo poslovno priložnost, s katero lahko izboljšamo svoje poslovne rezultate. Na trgu je veliko različnih orodij BI oziroma programov, s katerimi lahko zbiramo podatke, jih analiziramo in končne rezultate prikažemo v poslovnem poročilu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovno obveščanje, odločanje, poslovna poročila, orodja za poslovno obveščanje, podatki, informacije
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 125; Prenosov: 5
.pdf Celotno besedilo (1,49 MB)

9.
Družbena omrežja kot vir informacij v športu
Blaž Ambrožič, 2019

Opis: V diplomski nalogi sem obravnaval temo, ki se nanaša na družbena omrežja kot vir informacij v športu. Živimo v času hitrega razvoja komunikacijskih tehnologij, ki nam služijo za ohranjanje odnosov in vzpostavljanje novih vezi. Ena teh so tudi v zadnjih letih zelo razširjena spletna družbena omrežja. Z razvojem interneta je po vsem svetu postala priljubljena uporaba družbenih omrežij. Televizija, radio in tisk, ki veljajo za klasične medijske kanale so nadomestili novi mediji, med katere štejemo Facebook, Instagram, Twitter, Youtube, ter mnoga druga omrežja. Z diplomsko nalogo sem želel preučiti, katera družbena omrežja so v Sloveniji najbolj priljubljena in kdo so njihovi uporabniki, če so stari mediji, kot so televizija, tisk in radio šli v pozabo, od kar ljudje vse več uporabljajo družbena omrežja. Za boljše poznavanje le teh, sem se poglobil v razvoj spleta, ki je omogočil nastanek družbenih omrežij. Zanimalo me je kakšen pomen imajo družbena omrežja in kakšne so njihove značilnosti. Zanimalo me je tudi, kakšen vpliv imajo družbena omrežja na ljudi in kako jih sprejemajo kot vir informacij. Predstavil sem najbolj priljubljena družbena omrežja v Sloveniji. Izvedel sem anketo o uporabi družbenih omrežij.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: družbena omrežja, informacije, mediji, šport, viri informacij
Objavljeno: 15.01.2020; Ogledov: 8; Prenosov: 2
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh