Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
MiCA REGULATIVA IN EVROPSKA FINTECH INDUSTRIJA: INOVATIVNE POTI DO KONKURENČNOSTI
Slaviša Jović, 2025, not set

Abstract: Magistrsko delo obravnava vpliv MiCA regulative na podjetniško okolje v evropski fintech industriji. Razčlenjuje novosti, ki jih MiCA regulativa prinaša, raziskuje morebitne povezave med jasno regulacijo in podjetniškim okoljem ter njen vpliv na konkurenčnost evropskega trga. Identificira pozitivne učinke, ki jih prinaša sprejem regulative evropskim podjetjem, kakor tudi izzive, s katerimi se evropska podjetja srečujejo pri implementaciji njenih zahtev. Magistrsko delo potrjuje, da bo uspešna implementacija MiCA regulative spodbudila inovacije in povečala konkurenčnost evropskih fintech podjetij na globalnem trgu, kar bo imelo pozitiven vpliv na konkurenčnost vseh podjetij na globalnem trgu.
Keywords: Ključne besede: MiCA regulativa, evropska fintech industrija, kriptosredstva, regulatorni okvir, inovacije, konkurenčnost.
Published in ReVIS: 13.06.2025; Views: 78; Downloads: 1
.pdf Full text (1,62 MB)

2.
3.
Vpliv kakovosti produktov na zadovoljstvo kupcev : magistrska naloga
Mariza Zlatoper, 2024, master's thesis

Keywords: kakovost, zadovoljstvo, konkurenčnost, magistrsko delo
Published in ReVIS: 04.11.2024; Views: 434; Downloads: 2
.pdf Full text (1,43 MB)

4.
Sistemi vodenja rasti podjetja v povezavi z izbranimi karakteristikami vodstva podjetja
Nik Vuga, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo obravnavali povezavo med osebnimi karakteristikami vodstva podjetja Cleaning, d. o. o. ter strategijami vodenja rasti podjetja. Cilji diplomskega dela so bili, s pomočjo znanstvene literature proučiti strategije vodenja rasti in osebne karakteristike vodstva ter na izbranem podjetju empirično preveriti, katere od teh strategij in karakteristik so najbolj zastopane v podjetju in ali je zaznana korelacija karakteristik vodstva s strategijami vodenja rasti podjetja. S kvantitativno raziskavo smo preverili, ali osebne karakteristike vodstva pogojujejo strategije vodenja rasti. Rezultati so pokazali, da se zaznane karakteristike vodstva statistično značilno povezujejo z najbolj zaznanimi strategijami vodenja rasti podjetja.
Keywords: vodenje podjetja, rast podjetja, karakteristike vodstva, konkurenčnost podjetja, uspešnost podjetja
Published in ReVIS: 30.08.2023; Views: 1286; Downloads: 23
.pdf Full text (708,48 KB)

5.
6.
7.
Plinsko-parna elektrarna kot poslovna priložnost TET : diplomska naloga
Gorazd Kajič, 2018, undergraduate thesis

Keywords: menedžment sprememb, čista energija, poslovna priložnost, konkurenčnost
Published in ReVIS: 23.08.2021; Views: 1547; Downloads: 75
.pdf Full text (737,30 KB)

8.
Pomen blagovnih znamk v sodobnem svetu : zaključno delo
Kristijan Jelen, 2012, undergraduate thesis

Keywords: Blagovne znamke, blagovna znamka, konkurenčnost, manager, management, kupec
Published in ReVIS: 20.01.2021; Views: 3673; Downloads: 115
.pdf Full text (796,47 KB)

9.
Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o.
Anja Velkavrh, 2020, undergraduate thesis

Abstract: Dinamični čas, globalizacija, dobičkonosnost in porabnikova visoka pričakovanja so pogoji oz. okoliščine, ki zaznamujejo poslovanje vseh gospodarskih družb, zato je specializirana kompleksna logistika ena od pomembnih dejavnosti. Družbe si v iskanju prihrankov logističnih storitev in zniževanja stroškov skladiščenja ter kadrovskih prihrankov od dobaviteljev in posledično od logističnih izvajalcev pomagajo z zahtevo dobav »Just-in-time« celo na proizvodni trak. Diplomsko delo z naslovom Oblikovanje ponudbe končnim potrošnikom na primeru podjetja Kuehne + Nagel, d. o. o., obravnava problem pridobivanja in dostopnost cen za pripravo letalskih ponudb, ker sodelujejo z izvoznimi pisarnami in agenti, ki delujejo v drugih časovnih pasovih. Najprej sem se osredotočila na teorijo, da bi z njo obogatila svoje znanje na področju marketinga in ga prenesla v prakso ter s tem pripomogla k uspešnosti podjetja. Izdelan je bil anketni vprašalnik, ki je bil poslan predvsem sodelavcem v letalskih uvoznih pisarnah po svetu, ki se vsakodnevno srečujejo z enakimi težavami in so najboljši vir informacij. Namen ankete je potrditev predloga o rednem revidiranju podatkov glede na novo nastale pogoje v teh državah. Cilj diplomske naloge je bil pridobiti dodatno znanje na področju, ki ga opravljam, rešiti problem oblikovanja cen za hitrejšo odzivnost, povečati konkurenčnost za pridobitev novih strank, vzdrževati kakovost storitve, ki jo nudimo, in s tem posledično povečati poslovne rezultate.
Keywords: oblikovanje ponudbe, dostopnost cen, odzivnost, konkurenčnost, letalski uvoz, kakovost storitve, prodaja.
Published in ReVIS: 06.12.2020; Views: 2360; Downloads: 100
.pdf Full text (2,25 MB)

10.
Search done in 0.22 sec.
Back to top