Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 20
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Modeliranje poslovnih procesov v podjetju
Egon Prijon, 2010

Opis: Diplomska naloga obravnava model izboljšave procesa z metodologijo »tabelarični razvoj aplikacij« v malem proizvodnem podjetju, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo medicinskih plinov in servisiranjem pacienta na domu. Obstoječi proces vsebuje ključni procesni center za komunikacijo s pacientom, »stresna« aktivnost, ki jo želimo izločiti iz procesa in jo nadomestiti s cenejšim in manj stresnim poslovnim procesom. Proces smo sistemsko izboljšali tako, da smo z metodo »tabelarični razvoj aplikacij« ustrezno ovrednotili učinke aktivnosti in izboljšali obstoječi proces, ga podprli z ustreznim informacijskim sistemom in informacijsko komunikacijsko tehnologijo. Rezultat prenove je nov poslovni proces, ki ponuja bolj konkurenčno poslovanje podjetja (po izvedbi prenove poslovnih procesov so stroški poslovanja 22 % nižji).
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: tabelarični razvoj aplikacij, prenova poslovnih procesov, informacijski sistem, informacijsko-komunikacijske tehnologije, modeliranje, diagram toka podatkov, dodana vrednost procesa, konkurenčnost, učinkovitost, malo podjetje, klicni center
Objavljeno: 08.08.2018; Ogledov: 3669; Prenosov: 328
.pdf Celotno besedilo (1,02 MB)

2.
Vpliv investicij v omrežje za prenos električne energije na konkurenčnost notranjega trga
Duška Godina, 2016

Opis: Eno izmed pomembnejših področij evropske integracije je področje energetike, zato so institucije Evropske unije in posledično države članice v zadnjih dvajsetih letih temu namenile veliko pozornosti. Bistvene značilnosti liberalizacije energetskega trga so sprememba strukture trga, ločitev dejavnosti, dostop tretje strani do omrežij za prenos in distribucijo električne energije in zemeljskega plina, prosta izbira dobavitelja ter ustanovitev neodvisnih regulativnih organov. Postopek liberalizacije že daje vidne rezultate, saj so se veleprodajne cene električne energije in zemeljskega plina znižale, odjemalci pa imajo večjo izbiro. Cilj dokončne vzpostavitve notranjega energetskega trga do leta 2014 pa ni bil dosežen. Velika ovira za trgovanje med državami članicami in vključevanje razpršene proizvodnje električne energije iz obnovljivih virov je pomanjkanje čezmejnih povezav za prenos električne energije. Intenzivno se razvija proces spajanja trgov, ki blaži učinke povečane proizvodnje električne energije iz obnovljivih virov energije in zagotavlja pretok električne energije z območja z nizkimi cenami na območje z visokimi cenami. Za nadaljnji razvoj notranjega energetskega trga in doseganje večje povezanosti med državami članicami je pomembno skrbno načrtovanje razvoja omrežij na ravni Evropske unije. Osrednjo vlogo bodo pri tem odigrali projekti skupnega interesa in pravila porabe prihodkov iz naslova dodeljevanja čezmejnih prenosnih zmogljivosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: električna energija, zemeljski plin, investicije, konkurenčnost, čezmejno povezovanje, notranji energetski trg, energetska omrežja, energetska politika, Evropska unija, magistrske naloge
Objavljeno: 17.08.2017; Ogledov: 3675; Prenosov: 169
.pdf Celotno besedilo (1,53 MB)

3.
Gospodarski razvoj in konkurenčnost gospodarstva občine Kidričevo
Simona Gaiser, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: urbana konkurenčnost, regionalni razvoj, ekoregija, samooskrba
Objavljeno: 05.09.2017; Ogledov: 2564; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (542,59 KB)

4.
Evroobmočje - jedro evropske integracije in mednarodne konkurenčnosti
Ismet Čukaj, 2013

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: evroobmočje, mednarodna konkurenčnost, evropske integracije
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 3008; Prenosov: 128
.pdf Celotno besedilo (2,05 MB)

5.
6.
Z globalno ceno do globalne konkurenčne prednosti
Miro Peharda, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: globalizacija, globalne cene, globalni trg, konkurenčnost, povečanje, mednarodna trgovina
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 2456; Prenosov: 150
.pdf Celotno besedilo (773,67 KB)

7.
8.
Načrtovanje rasti podjetja Matrika svetovanje d.o.o.
Agata Bistan, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni načrt, rast podjetja, generična rast, storitve podjetja, organizacija podjetja, konkurenčnost, dobiček
Objavljeno: 14.06.2018; Ogledov: 2104; Prenosov: 129
.pdf Celotno besedilo (594,21 KB)

9.
Gradnja slovenskih avtocest kot primer zmanjševanja konkurence in oškodovanja državnega proračuna
Mario Abram, 2017

Opis: Magistrsko delo obravnava gradnjo slovenskih avtocest kot primer zmanjševanja konkurence in s tem oškodovanje državnega proračuna. Zgodba se je pojavila v javnosti leta 2010, ko jo je objavil časnik Finance z naslovom Zemonski sporazum. Medijsko spremljanje dogajanja v zvezi Zemonskega sporazuma slovenskih gradbincev me je napeljalo na idejo, da temo podrobneje preučim in predstavim v magistrskem delu. Skozi delo je predstavljeno področje omejevanja konkurence pri javnem naročanju, kot tudi javno naročanje skozi obdobje gradnje slovenskih avtocest. Predstavljena je tudi sedaj veljavna zakonodaja na področju omejevanja konkurence in javnega naročanja, v kateri so predstavljene bistvene spremembe v primerjavi s staro zakonodajo. Predstavljena je zakonodaja in organi, kateri se ukvarjajo na področja omejevanja konkurence in javnega naročanja v Nemčiji, Avstriji in Hrvaški. Empirična analiza pa zajema samo gradnjo slovenskih avtocest v obdobju od 1994 do 2016, ko je bila intenzivnost del največja, prav tako pa se je v tem obdobju zgodila tudi afera v zvezi dogovarjanja slovenskih gradbincev pri gradnji slovenskih avtocest. Večina del pri gradnji avtocest v Sloveniji pa se je zaključila nekje v letu 2010 z nastankom svetovne gospodarske krize. Sledili so še projekti manjših vrednosti, še največji je bil predor Markovec, ki je bil zaključen leta 2015. V sami analizi so najprej predstavljena gradbena podjetja, katera so bila vključena v omejevalna ravnanja. Predstavljen je Nacionalni program o izgradnji avtocest, na podlagi katerega je potekala gradnja avtocest. Nato pa so analizirani javni razpisi in aneksi k pogodbam, katerih podatke sem pridobil od podjetja DARS d.d.. Posebej je predstavljena analiza izbranih gradbenih podjetij izbranih na javnih razpisih. Vključena je tudi primerjava gradnje slovenskih avtocest z gradnjo v nekaterih evropskih državah. Opisan je postopek, katerega so zoper udeležence Zemonskega sporazuma vodili slovenski organi pregona. Predstavljena je analiza postopkov Urada za varstvo konkurence in Javne agencije RS za varstvo konkurence in Nemškega zveznega urada za zaščito trga, katere sta vodila v zvezi omejevanja konkurence. V zaključku pa so podani predlogi, ki bi pripomogli k preprečevanju omejevanja konkurence pri javnih razpisih in s tem posledično oškodovanja državnega proračuna.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: konkurenčnost, javna naročila, gradbena dela, avtoceste, Slovenija, magistrske naloge, bolonjski program
Objavljeno: 16.08.2018; Ogledov: 2110; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,81 MB)

10.
Izvoz bučnega olja Alfa na trg Republike Irske
Filip Arzenšek, 2018

Opis: Diplomsko delo temelji na preučevanju marketinških strategij za izvoz slovenskega proizvoda na tuji trg. V konkretnem primeru proučujem primer bučnega olja Alfa in možnosti za njegov izvoz na tuj, evropski oziroma konkretno – irski trg. Marketinške strategije sem analiziral s pomočjo primarnih in sekundarnih virov in zbranih podatkov, dostopnih v strokovni literaturi ali na spletu. Pri raziskavi utemeljenosti posameznih delovnih hipotez sem uporabil logično analizo in interpretacijo primarnih in sekundarnih virov, kvalitativno analizo in primerjalno metodo. V delu sem predpostavil, da bo cena bučnega olja na irskem trgu višja kot v Sloveniji. Prav tako sem predpostavil, da je pri vstopu novega izdelka na trg ključnega pomena pozitiven odnos kupcev do proizvoda. Predpostavil sem, da bo zato uspeh prodora na irski trg (poleg konkurenčne cene) odvisen predvsem od dobre marketinške analize in kampanje ozaveščanja kupcev o koristih in načinu uporabe bučnega olja. S pomočjo podatkov in njihove analize sem potrdil vse tri ključne hipoteze.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: marketinška strategija, bučno olje, izvoz, tuji trg, Republika Irska, konkurenčnost, analiza trga, e-trgovanje, marketinški splet, benchmarking
Objavljeno: 21.09.2018; Ogledov: 2552; Prenosov: 145
.pdf Celotno besedilo (1,61 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh