Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 2 / 2
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Amaris Djordjević, 2024, not set

Abstract: Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se včasih zdi, da nič zares ne deluje. Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj, tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje ustvarjalcev marketinških sporočil.
Keywords: Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil.
Published in ReVIS: 27.09.2024; Views: 695; Downloads: 26
.pdf Full text (3,40 MB)

2.
Search done in 0.05 sec.
Back to top