1.
UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA ZAmaris Djordjević, 2024, not set
Abstract: Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo
različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se
včasih zdi, da nič zares ne deluje.
Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija
Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila
ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj,
tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem
delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje
ustvarjalcev marketinških sporočil.
Keywords: Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil.
Published in ReVIS: 27.09.2024; Views: 695; Downloads: 26
Full text (3,40 MB)