Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
UČINKOVITOST MARKETINŠKIH STRATEGIJ PRI CILJNI PUBLIKI: GENERACIJA Z
Amaris Djordjević, 2024, ni določena

Opis: Lahko bi rekli, da je danes učinkovita marketinška strategija misterioznost. Obstajajo različna prepričanja o tem, kaj naj bi pri ciljni publiki, generaciji Z, delovalo, vendar se včasih zdi, da nič zares ne deluje. Cilj našega raziskovanja je ugotoviti, kako se na marketinška sporočila odziva generacija Z ter na kakšen način spremljajo in nadzorujejo odzive tisti, ki marketinška sporočila ustvarjajo. V teoretičnem delu bomo predstavili osnove marketinga, njegov razvoj, tradicionalni in digitalni marketing ter nevromarketing in gverilski marketing. V drugem delu bomo s pomočjo kvalitativnih metod preučili odzive generacije Z ter razmišljanje ustvarjalcev marketinških sporočil.
Ključne besede: Marketing, marketinško sporočilo, marketinške strategije, generacija Z, učinkovitost marketinških sporočil.
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2024; Ogledov: 697; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (3,40 MB)

2.
Iskanje izvedeno v 0.07 sek.
Na vrh