1. |
2. |
3. |
4. Obvladovanje komunikacijskih veščin v politikiRobin Vuga, 2015 Abstract: Zdrav temelj kateregakoli uspešnega razmerja med nami in okolico je dobra komunikacija. Za
vsakega človeka je pomembno, da zna najprej pri sebi prepoznati, kako neverbalno
komunicira in kakšne signale pošilja ljudem okoli sebe, kajti najglasneje govori prav zunanja
podoba - naša obrazna mimika, gestikulacija, očesni stik, postava, ton glasu ... Sposobnost
razumeti in uporabiti neverbalno komunikacijo oziroma govorico telesa je močno orodje, ki
nam pomaga povezati se z drugimi, in tudi izraziti, kaj dejansko čutimo, in nam na takšen
način pomaga graditi boljša razmerja. Nenazadnje naša prava občutja najbolj iskreno izrazimo
prav v neverbalni obliki in to velja za vsa področja v naši civilnodružbeni sferi. Pobliže smo
spoznali, kako lahko te elemente komunikacije prenesemo v politiko. So določene oblike
komuniciranja res boljše kot druge ter privedejo do pozitivnejših rezultatov? Smo z
drugačnim videzom lahko res prepričljivejši? Vsekakor so odgovori na takšna vprašanja
dobrodošli za ljudi, ki so profesionalno vpleteni v politiko, kajti biti politik ni le sprejemanje
odločitev, ki bodo vplivale na ljudstvo, temveč je tudi prepričevanje le-tega. Prav s takšnimi
vprašanji smo se ukvarjali v diplomskem delu. Pobliže smo spoznali teoretsko ozadje
nekaterih elementov neverbalne komunikacije, iz katerih smo izpeljali tudi štiri hipoteze. V
empiričnem delu pa smo preko anketiranja poizkušali te hipoteze bodisi potrditi ali ovreči. Found in: ključnih besedah Keywords: neverbalna komunikacija, govorica telesa, politika, politični marketing, diplomske naloge Published: 29.07.2021; Views: 753; Downloads: 61 Fulltext (1,36 MB) |
5. VOHALNI MARKETING ZA BLAGOVNO ZNAMKO PODJETJA KOT NAČIN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE: ŠTUDIJA PRIMERA SLOVENIJE IN ITALIJEJasmina Kozel Harley, 2023 Abstract: Raziskava obravnava mednarodni vidik blagovne znamke podjetja za različne narode s pomočjo vonja – vohalnega marketinga (AromaLogo) – kot enega od kanalov neverbalne komunikacije.
AromaLogo je unikaten vonj, kreiran s pomočjo eteričnih olj glede na zgodbo podjetja, njegovo vizijo, cilje, celostno grafično podobo in želen vpliv na ljudi.
Raziskava vključuje gradnjo teoretičnega okvira, kjer smo na podlagi analize poslovnih kultur (Slovenije in Italije), po Hallu, Hofstedeju ter analizi GLOBE ter povezovanju teme vohalnega marketinga, kot predstavitev blagovne znamke podjetja za različne narode, iskali nove dimenzije, ki povezujejo NVK, kulturo in vohalni marketing. V kvalitativnem delu, ki smo ga naredili s pomočjo dveh fokusnih skupin, slovenske in italijanske, smo analizirali vohalni marketing – AromaLogo kot enega od načinov neverbalne komunikacije in ugotavljali njegovo primernost za predstavitev blagovne znamke podjetja ter njegovega vpliva na različne narode. Raziskovali smo tudi razlike med slovensko in italijansko poslovno kulturo ter določali smernice za poslovanje z vohalnim marketingom kot delom neverbalne komunikacije in kot delom blagovne znamke.
Ugotovili smo, da zaznava vonja ni povezana s kulturo, ampak z osebnostno lastnostjo. Ločevanje med naravnimi in sintetičnimi vonji ni povezano s kulturo, zaznava vonja drugih blagovnih znamk ni povezana s kulturo. Unikaten vonj podjetja – AromaLogo ni povezan s kulturo države, vonj vpliva na koncentracijo, vzdušje in zaznavo prostora. Pri vplivu vonja na ljudi ni signifikantne razlike med slovensko, italijansko in indijsko kulturo. Obe kulturi sta občutljivi za neverbalno komunikacijo pri drugih kulturah in zaznavata vonj kot enega od elementov neverbalne komunikacije. Found in: ključnih besedah Keywords: vohalni marketing – AromaLogo, eterična olja, neverbalna komunikacija, različni narodi, Slovenija, Italija Published: 01.07.2023; Views: 332; Downloads: 54 Fulltext (1,91 MB) |
6. |