Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 9 / 9
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
VERBALNA IN NEVERBALNA GOVORICA TELESA V JAVNEM NASTOPANJU
Pia Porenta, 2025, ni določena

Opis: V diplomski nalogi smo raziskovali vpliv verbalne in neverbalne govorice telesa pri posameznikih v javnem nastopanju. Poleg govorice telesa smo preučili tudi tehnike govora in druge dejavnike, s katerimi lahko govorec vpliva na svoje poslušalce. Ključni cilj naloge je bil ugotoviti pomen govorice telesa, govornih tehnik, očesnega stika, obrazne mimike in nasmeha na odziv občinstva. Raziskovali smo, kako telesna govorica vpliva na pozitiven ali negativen odziv na posameznikov nastop in kako se ljudje odzivajo glede na njihovo telesno govorico. Naš metodološki pristop je vključeval pet intervjujev z različnimi strokovnjaki s področja televizije, igralstva, vodenja prireditev, glasbe in politike. Intervjuji so vsebovali tako splošna kot specifična vprašanja o uporabi verbalne in neverbalne komunikacije v javnem nastopanju. Rezultati raziskave so pokazali, da ima neverbalna govorica telesa večji vpliv na percepcijo govorca kot verbalna komunikacija. Ugotovili smo, da govorci, ki uporabljajo odprto in samozavestno telesno držo, prejmejo bolj pozitiven odziv občinstva. Ton glasu in očesni stik sta se izkazala za ključna dejavnika, ki vplivata na prepričljivost govorca. Prav tako so govorci, ki uporabljajo tehnike za zmanjšanje stresa pred nastopanjem, kot so dihalne vaje in vizualizacija, bolj uspešni v svojih nastopih. Naša raziskava je tudi pokazala, da se telesna govorica med televizijskimi in radijskimi nastopi razlikuje, pri čemer televizijski nastopi zahtevajo bolj izrazito telesno govorico, kar je še posebej pomembno pri igralkah in voditeljicah prireditev. Zaključili smo, da je za pozitiven odziv občinstva in izboljšanje učinkovitosti javnega nastopanja ključna doslednost med verbalno in neverbalno komunikacijo.
Ključne besede: govorica telesa, nastopanje, verbalna, neverbalna, komunikacija, vpliv, strah pred javnim nastopanjem
Objavljeno v ReVIS: 10.01.2025; Ogledov: 442; Prenosov: 37
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

4.
5.
VOHALNI MARKETING ZA BLAGOVNO ZNAMKO PODJETJA KOT NAČIN NEVERBALNE KOMUNIKACIJE: ŠTUDIJA PRIMERA SLOVENIJE IN ITALIJE
Jasmina Kozel Harley, 2023, ni določena

Opis: Raziskava obravnava mednarodni vidik blagovne znamke podjetja za različne narode s pomočjo vonja – vohalnega marketinga (AromaLogo) – kot enega od kanalov neverbalne komunikacije. AromaLogo je unikaten vonj, kreiran s pomočjo eteričnih olj glede na zgodbo podjetja, njegovo vizijo, cilje, celostno grafično podobo in želen vpliv na ljudi. Raziskava vključuje gradnjo teoretičnega okvira, kjer smo na podlagi analize poslovnih kultur (Slovenije in Italije), po Hallu, Hofstedeju ter analizi GLOBE ter povezovanju teme vohalnega marketinga, kot predstavitev blagovne znamke podjetja za različne narode, iskali nove dimenzije, ki povezujejo NVK, kulturo in vohalni marketing. V kvalitativnem delu, ki smo ga naredili s pomočjo dveh fokusnih skupin, slovenske in italijanske, smo analizirali vohalni marketing – AromaLogo kot enega od načinov neverbalne komunikacije in ugotavljali njegovo primernost za predstavitev blagovne znamke podjetja ter njegovega vpliva na različne narode. Raziskovali smo tudi razlike med slovensko in italijansko poslovno kulturo ter določali smernice za poslovanje z vohalnim marketingom kot delom neverbalne komunikacije in kot delom blagovne znamke. Ugotovili smo, da zaznava vonja ni povezana s kulturo, ampak z osebnostno lastnostjo. Ločevanje med naravnimi in sintetičnimi vonji ni povezano s kulturo, zaznava vonja drugih blagovnih znamk ni povezana s kulturo. Unikaten vonj podjetja – AromaLogo ni povezan s kulturo države, vonj vpliva na koncentracijo, vzdušje in zaznavo prostora. Pri vplivu vonja na ljudi ni signifikantne razlike med slovensko, italijansko in indijsko kulturo. Obe kulturi sta občutljivi za neverbalno komunikacijo pri drugih kulturah in zaznavata vonj kot enega od elementov neverbalne komunikacije.
Ključne besede: vohalni marketing – AromaLogo, eterična olja, neverbalna komunikacija, različni narodi, Slovenija, Italija
Objavljeno v ReVIS: 01.07.2023; Ogledov: 1234; Prenosov: 80
.pdf Celotno besedilo (1,91 MB)

6.
Obvladovanje komunikacijskih veščin v politiki : diplomska naloga univerzitetnega študijskega programa prve stopnje
Robin Vuga, 2015, diplomsko delo

Opis: Zdrav temelj kateregakoli uspešnega razmerja med nami in okolico je dobra komunikacija. Za vsakega človeka je pomembno, da zna najprej pri sebi prepoznati, kako neverbalno komunicira in kakšne signale pošilja ljudem okoli sebe, kajti najglasneje govori prav zunanja podoba - naša obrazna mimika, gestikulacija, očesni stik, postava, ton glasu ... Sposobnost razumeti in uporabiti neverbalno komunikacijo oziroma govorico telesa je močno orodje, ki nam pomaga povezati se z drugimi, in tudi izraziti, kaj dejansko čutimo, in nam na takšen način pomaga graditi boljša razmerja. Nenazadnje naša prava občutja najbolj iskreno izrazimo prav v neverbalni obliki in to velja za vsa področja v naši civilnodružbeni sferi. Pobliže smo spoznali, kako lahko te elemente komunikacije prenesemo v politiko. So določene oblike komuniciranja res boljše kot druge ter privedejo do pozitivnejših rezultatov? Smo z drugačnim videzom lahko res prepričljivejši? Vsekakor so odgovori na takšna vprašanja dobrodošli za ljudi, ki so profesionalno vpleteni v politiko, kajti biti politik ni le sprejemanje odločitev, ki bodo vplivale na ljudstvo, temveč je tudi prepričevanje le-tega. Prav s takšnimi vprašanji smo se ukvarjali v diplomskem delu. Pobliže smo spoznali teoretsko ozadje nekaterih elementov neverbalne komunikacije, iz katerih smo izpeljali tudi štiri hipoteze. V empiričnem delu pa smo preko anketiranja poizkušali te hipoteze bodisi potrditi ali ovreči.
Ključne besede: neverbalna komunikacija, govorica telesa, politika, politični marketing, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 29.07.2021; Ogledov: 1398; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

7.
8.
9.
Preprečevanje varnostnih incidentov : diplomska naloga
Robert Puntar, 2018, diplomsko delo

Ključne besede: terorizem, teroristični napadi, neverbalna komunikacija, preprečevanje napadov, diplomsko delo
Objavljeno v ReVIS: 07.02.2019; Ogledov: 3968; Prenosov: 134
.pdf Celotno besedilo (591,20 KB)

Iskanje izvedeno v 0.17 sek.
Na vrh