Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 8 / 8
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
Vpeljava lahkih odjemalcev v obvladovano okolje kromatografskega podatkovnega sistema
Bojan Štefančič, 2013

Abstract: Magistrska naloga z naslovom Vpeljava lahkih odjemalcev v obvladovano okolje kromatografskega podatkovnega sistema predstavlja študijo uvedbe lahkih odjemalcev v obvladovano in uravnavano okolje kromatografskega podatkovnega sistema. V prvem delu naloge so podrobno predstavljene validacija računalniških sistemov, mednarodna zakonodaja in smernice na tem področju, predstavljen je obstoječi kromatografski podatkovni sistem in opisane računalniške arhitekture skozi čas. V drugem delu naloge so predstavljeni trije sklopi, ki sestavljajo študijo vpeljave: vzdrževanje validiranega stanja sistema CDS, ekonomska upravičenost uvedbe sistema lahkih odjemalcev in določitev obsega ponovne validacije sistema CDS zaradi uvedbe lahkih odjemalcev. Na koncu so podane ugotovitve o smiselnosti širitve sistema v oddaljene enote podjetja in smernice za nabavo nove računalniške strojne opreme za laboratorije
Found in: ključnih besedah
Keywords: validacija računalniških sistemov, kromatografski podatkovni sistem, zakonodaja 21 CFR part 11, Annex 11, računalniške arhitekture, lahki odjemalci
Published: 10.08.2018; Views: 2217; Downloads: 0

3.
Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
Ula Sotenšek Prcać, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: embalaža, pomen embalaže, odjemalci, vedenje odjemalcev, nakupno odločanje
Published: 09.12.2020; Views: 1209; Downloads: 81
.pdf Fulltext (806,85 KB)

4.
5.
6.
Izboljšanje procesa prodaje s povečano osredotočenostjo na odjemalce
Mateja Kambič, 2013

Abstract: Raziskovalno vprašanje (RV): podjetje, ki nastopa na trgu, stremi k izboljšanju kakovosti izdelkov in storitev. Zadovoljevati mora pričakovanja in želje odjemalcev, zato je zelo pomemben prodajni proces, ki zaključuje ostale procese v podjetju. Vsaka organizacija mora imeti prodajni proces organiziran na najvišji možni ravni, zato sem se osredotočila na kakovost in organizacijsko urejenost prodaje v našem podjetju ter iskanju priložnosti za izboljšave. Namen: v podjetju imamo in izvajamo prodajni proces, vendar bi lahko določene aktivnosti izboljšali. Zato sem skozi analizo in popis prodajnega procesa skušala odgovoriti navprašanje, ali nam trenutno izvajanje prodajnega procesa omogoča osredotočenost na odjemalce na najvišji možni ravni. Metoda: organizacija ima več možnosti, s katerimi lahko meri zadovoljstvo odjemalcev. Uporabila sem anketo, s katero sem ugotovila raven zadovoljstva odjemalcev. Naredila sem tudi popis prodajnega procesa in vseh aktivnosti, ki se dogajajo v procesu. Dopolnila sem ga z vsemi potrebnimi obrazci, ki so osnova za izboljšanje prodajnega procesa. Rezultati: splošno mnenje, ki smo ga imeli pred izvedbo ankete, se je nekoliko razlikovalo od dejanskega stanja. Rezultati so nas opozorili na glavne probleme v podjetju, ki jim bomo posvetili več pozornosti in pa na prednosti, ki jih smatramo kot konkurenčno prednost. Prišli pa smo tudi do spoznanja, da bi sam koncept prodaje in odjemalcev morali vključiti v strategijo podjetja. Organizacija: zelo pomembno je, da se v podjetju osredotočimo na odjemalce in s potrebnim merjenjem ugotovimo, kje na trgu smo in kakšne so možnosti za izboljšavo. Opredeliti in popisati moramo odgovornosti in aktivnosti v procesu prodaje, v katerem se izvajajo prodajni postopki v skladu z zahtevami odjemalcev. S tem organizacija zazna, kje so pomanjkljivosti in kje prednosti,na katere se mora osredotočiti.Družba:pomembno za organizacijo je, da ima vzpostavljen proces prodaje, ki temelji na standardih, ISO 9001 in EFQM, ki nam omogočajo, da vzpostavimo konkreten odnos z odjemalci. Kajti dolgoročno bo uspešno tisto podjetje, ki bo gradilo svojo strategijo in poslanstvo na izboljšanju kakovosti procesov in izdelkov. Originalnost: zastavljen cilj je v čim krajšem času dvigniti raven prodajnega procesa. S popisom prodajnega procesa in izvedbo ankete sem skušala poiskati še boljšo rešitev za izvajanje in izboljšanje aktivnosti v prodaji. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: prodaja in kakovost sta omejena s finančnimi kakor tudi s kadrovskimi možnostmi posameznega podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: organizacija, kakovost, odličnost, procesi, prodajni proces, odjemalci
Published: 20.08.2021; Views: 1003; Downloads: 77
.pdf Fulltext (1,27 MB)

7.
Izboljšanje procesa z uporabo metode FMEA
Luka Škrabec, 2021

Found in: ključnih besedah
Keywords: kakovost, PFMEA, organizacije, odjemalci, diplomske naloge
Published: 12.01.2022; Views: 926; Downloads: 95
.pdf Fulltext (1,69 MB)

8.
Nove ciljne skupine odjemalcev gostinskega podjetja Ponvica, d. o. o.
Maša Markelj, 2022

Found in: ključnih besedah
Keywords: ciljno trženje, prodajni trgi, konkurenca, odjemalci, diplomsko delo
Published: 15.07.2022; Views: 628; Downloads: 41
.pdf Fulltext (740,84 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top