Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev storitev s področja vodooskrbe Komunalnega podjetja Ptuj, d. d.
Matjaž Gumilar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodooskrba, odjemalci, kakovost storitev, zvestoba
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 3469; Prenosov: 155
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

2.
Vpeljava lahkih odjemalcev v obvladovano okolje kromatografskega podatkovnega sistema
Bojan Štefančič, 2013

Opis: Magistrska naloga z naslovom Vpeljava lahkih odjemalcev v obvladovano okolje kromatografskega podatkovnega sistema predstavlja študijo uvedbe lahkih odjemalcev v obvladovano in uravnavano okolje kromatografskega podatkovnega sistema. V prvem delu naloge so podrobno predstavljene validacija računalniških sistemov, mednarodna zakonodaja in smernice na tem področju, predstavljen je obstoječi kromatografski podatkovni sistem in opisane računalniške arhitekture skozi čas. V drugem delu naloge so predstavljeni trije sklopi, ki sestavljajo študijo vpeljave: vzdrževanje validiranega stanja sistema CDS, ekonomska upravičenost uvedbe sistema lahkih odjemalcev in določitev obsega ponovne validacije sistema CDS zaradi uvedbe lahkih odjemalcev. Na koncu so podane ugotovitve o smiselnosti širitve sistema v oddaljene enote podjetja in smernice za nabavo nove računalniške strojne opreme za laboratorije
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: validacija računalniških sistemov, kromatografski podatkovni sistem, zakonodaja 21 CFR part 11, Annex 11, računalniške arhitekture, lahki odjemalci
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 1517; Prenosov: 0

3.
Embalaža in njen pomen za odjemalca v procesu nakupnega odločanja
Ula Sotenšek Prcać, 2015

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: embalaža, pomen embalaže, odjemalci, vedenje odjemalcev, nakupno odločanje
Objavljeno: 09.12.2020; Ogledov: 615; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (806,85 KB)

4.
5.
6.
Izboljšanje procesa prodaje s povečano osredotočenostjo na odjemalce
Mateja Kambič, 2013

Opis: Raziskovalno vprašanje (RV): podjetje, ki nastopa na trgu, stremi k izboljšanju kakovosti izdelkov in storitev. Zadovoljevati mora pričakovanja in želje odjemalcev, zato je zelo pomemben prodajni proces, ki zaključuje ostale procese v podjetju. Vsaka organizacija mora imeti prodajni proces organiziran na najvišji možni ravni, zato sem se osredotočila na kakovost in organizacijsko urejenost prodaje v našem podjetju ter iskanju priložnosti za izboljšave. Namen: v podjetju imamo in izvajamo prodajni proces, vendar bi lahko določene aktivnosti izboljšali. Zato sem skozi analizo in popis prodajnega procesa skušala odgovoriti navprašanje, ali nam trenutno izvajanje prodajnega procesa omogoča osredotočenost na odjemalce na najvišji možni ravni. Metoda: organizacija ima več možnosti, s katerimi lahko meri zadovoljstvo odjemalcev. Uporabila sem anketo, s katero sem ugotovila raven zadovoljstva odjemalcev. Naredila sem tudi popis prodajnega procesa in vseh aktivnosti, ki se dogajajo v procesu. Dopolnila sem ga z vsemi potrebnimi obrazci, ki so osnova za izboljšanje prodajnega procesa. Rezultati: splošno mnenje, ki smo ga imeli pred izvedbo ankete, se je nekoliko razlikovalo od dejanskega stanja. Rezultati so nas opozorili na glavne probleme v podjetju, ki jim bomo posvetili več pozornosti in pa na prednosti, ki jih smatramo kot konkurenčno prednost. Prišli pa smo tudi do spoznanja, da bi sam koncept prodaje in odjemalcev morali vključiti v strategijo podjetja. Organizacija: zelo pomembno je, da se v podjetju osredotočimo na odjemalce in s potrebnim merjenjem ugotovimo, kje na trgu smo in kakšne so možnosti za izboljšavo. Opredeliti in popisati moramo odgovornosti in aktivnosti v procesu prodaje, v katerem se izvajajo prodajni postopki v skladu z zahtevami odjemalcev. S tem organizacija zazna, kje so pomanjkljivosti in kje prednosti,na katere se mora osredotočiti.Družba:pomembno za organizacijo je, da ima vzpostavljen proces prodaje, ki temelji na standardih, ISO 9001 in EFQM, ki nam omogočajo, da vzpostavimo konkreten odnos z odjemalci. Kajti dolgoročno bo uspešno tisto podjetje, ki bo gradilo svojo strategijo in poslanstvo na izboljšanju kakovosti procesov in izdelkov. Originalnost: zastavljen cilj je v čim krajšem času dvigniti raven prodajnega procesa. S popisom prodajnega procesa in izvedbo ankete sem skušala poiskati še boljšo rešitev za izvajanje in izboljšanje aktivnosti v prodaji. Omejitve/nadaljnje raziskovanje: prodaja in kakovost sta omejena s finančnimi kakor tudi s kadrovskimi možnostmi posameznega podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: organizacija, kakovost, odličnost, procesi, prodajni proces, odjemalci
Objavljeno: 20.08.2021; Ogledov: 338; Prenosov: 17
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

7.
Izboljšanje procesa z uporabo metode FMEA
Luka Škrabec, 2021

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: kakovost, PFMEA, organizacije, odjemalci, diplomske naloge
Objavljeno: 12.01.2022; Ogledov: 268; Prenosov: 20
.pdf Celotno besedilo (1,69 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh