Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 168
First pagePrevious page12345678910Next pageLast page
1.
2.
Družbena odgovornost v podjetju XX
Tatjana Hozjan, 2017

Found in: ključnih besedah
Keywords: družbena odgovornost, družbeno odgovorno ravnanje, podjetje, etičnost, konkurenčna prednost, magistrsko delo
Published: 12.04.2017; Views: 4198; Downloads: 262
.pdf Fulltext (1,57 MB)

3.
Modeliranje poslovnih procesov v podjetju
Egon Prijon, 2010

Abstract: Diplomska naloga obravnava model izboljšave procesa z metodologijo »tabelarični razvoj aplikacij« v malem proizvodnem podjetju, ki se ukvarja s proizvodnjo in prodajo medicinskih plinov in servisiranjem pacienta na domu. Obstoječi proces vsebuje ključni procesni center za komunikacijo s pacientom, »stresna« aktivnost, ki jo želimo izločiti iz procesa in jo nadomestiti s cenejšim in manj stresnim poslovnim procesom. Proces smo sistemsko izboljšali tako, da smo z metodo »tabelarični razvoj aplikacij« ustrezno ovrednotili učinke aktivnosti in izboljšali obstoječi proces, ga podprli z ustreznim informacijskim sistemom in informacijsko komunikacijsko tehnologijo. Rezultat prenove je nov poslovni proces, ki ponuja bolj konkurenčno poslovanje podjetja (po izvedbi prenove poslovnih procesov so stroški poslovanja 22 % nižji).
Found in: ključnih besedah
Keywords: tabelarični razvoj aplikacij, prenova poslovnih procesov, informacijski sistem, informacijsko-komunikacijske tehnologije, modeliranje, diagram toka podatkov, dodana vrednost procesa, konkurenčnost, učinkovitost, malo podjetje, klicni center
Published: 08.08.2018; Views: 3670; Downloads: 328
.pdf Fulltext (1,02 MB)

4.
POSLOVNI NAČRT VILA EXOTIC D.O.O.
Jernej Klančnik, 2017

Abstract: Brazilija je največja država v Latinski Ameriki s skoraj dvesto milijoni prebivalcev in tudi geografsko gledano ena največjih na svetu. Je največja katoliška država in ima kot druga največje število krščanskega prebivalstva, kar veličastno predstavlja najvišji Kristusov kip, ki se dviguje nad Riom de Janeirom in ga prištevajo tudi med sedem čudes sveta. Brazilija je priredila svetovno prvenstvo v nogometu leta 2014, v letu 2016 pa še olimpijske igre, kar samo kaže njeno željo biti med najbolj prepoznavnimi v svetu. In tudi je, pa ne samo zaradi športnikov in športnih dogodkov. Dežela je polna vsakovrstnih zanimivosti in naravnih lepot, da o njeni bogati kulturni raznolikosti niti ne govorimo. V Braziliji je tudi največji deževni gozd na svetu, ki meri 2,3 milijona kvadratnih kilometrov, ki pa ga žal premočno izsekujejo in s tem nepopravljivo krčijo, čeprav je prav ta deževni gozd priznan kot pljuča sveta. Hkrati pa je to prostor in dom številnih in edinstvenih živalskih vrst in izjemno bogate skupnosti rastlin. Sama ideja za trženje turizma v Braziliji se mi je porodila, ker je gospodarsko rastoča država, prav tako me je prepričalo dejstvo, da se je globalna kriza komajda dotaknila same države. Poleg vsega pa je Brazilija tako raznovrstna, da je poleg svojih prečudovitih naravnih bogastev in znamenitosti, prepoznavna po vsem svetu tudi zaradi ugodne klime, čudovitih obal in seveda tudi sproščene kulture. Turizem v Braziliji se sicer kar uspešno razvija in širi iz najbolj znanih velikih mest tudi v notranjost dežele, zato sem v ponudbo vključil edinstveno izkušnjo z osebnim predstavnikom, ki bi bil na voljo 24/7 (24 urna asistenca/7 dni na teden), kar bi turistom omogočilo več zasebnosti, hkrati pa tudi večjo prilagodljivost, kot jo ponujajo ostali veliki ponudniki. Konkurenca v panogi je vse močnejša, saj ima večina konkurentov in večjih ponudnikov večjo zmogljivost nastanitev in s tem več možnosti. Ostajam optimističen, kajti vse več ljudi se tudi navdušuje nad butičnim turizmom, ki pač omogoča več zasebnosti in prilagodljivosti željam vsakega posameznika posebej. Stranka si tako lahko sama izbere vodene oglede v naravi ali mestih, pa tudi vrsto nastanitve na poti. Podjetje bo delovalo uspešno skozi vsa štiri načrtovana leta. Investicije bodo v prvem letu znašale 89.200 EUR za nakup zemljišča vile ter drugih manjših stvari. Najvišjo donosnost kapitala (16,90) imam v četrtem letu, najnižjo pa v drugem letu (2,38). Čisti dobiček bo prav tako kot donosnost kapitala najvišji v četrtem letu 22.268 EUR in najnižji v drugem letu 2.359 EUR. Čisti prihodki od prodaje pa konstantno naraščajo skozi vsa načrtovana leta.
Found in: ključnih besedah
Keywords: Brazilija, storitev, dobiček, novo podjetje, Latinska Amerika, investicija, poslovni načrt, trg.
Published: 10.08.2017; Views: 3604; Downloads: 156
.pdf Fulltext (1,66 MB)

5.
VPLIV SISTEMA NAGRAJEVANJA NA MOTIVIRANOST ZAPOSLENIH
Matej Mate, 2017

Abstract: V diplomskem delu preučujem sistem nagrajevanja in motivacijo zaposlenih v podjetjih in njuno opredelitev s pomočjo znanstvene in strokovne literature. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega in praktičnega dela. V teoretičnem delu analiziram znanstveno in strokovno literaturo ter članke in spletne strani. V empiričnem delu pa opravim raziskavo o povezavi med sistemom nagrajevanja in motivacijo ter delovno uspešnostjo. Preučujem različne sisteme nagrajevanja v slovenskih podjetjih in ugotavljam, katere sestavine različnih sistemov nagrajevanja motivirajo anketirane. Preverjam tudi ali si anketirani želijo sistem nagrajevanja, kjer je razlika med fiksnim in variabilnim delom plače, ali je stalnost in varnost zaposlitve pomemben motiv za delo, kakšen vpliv imajo nefinančne nagrade in variabilni del plače. Diplomsko delo vključuje tudi preučevanje sistema nagrajevanja po delovni uspešnosti v slovenskih podjetjih. Podatke sem pridobil z anketo, izvedeno med zaposlenimi v različnih podjetjih, ki delujejo v Sloveniji
Found in: ključnih besedah
Keywords: nagrajevanje, motivacija, zaposleni, zadovoljstvo, podjetje
Published: 10.08.2017; Views: 3292; Downloads: 206
.pdf Fulltext (1,33 MB)

6.
ANALIZA RASTI PODJETJA IN MOŽNOSTI ZA NADALJNJO RAST
Tatjana Peternelj, 2017

Abstract: V diplomskem delu sem obravnavala še dokaj mlado mikro podjetje JAVE, d. o. o. Dejavnost podjetja se mi zdi tržno izredno zanimiva. Da je tej v panogi še dovolj prostora, dokazuje tudi hitro rastoča konkurenca. Všeč mi je tudi ideja podjetja, da želi slovenske tradicionalne izdelke ponuditi na nekoliko drugačen oblikovni način. proizvodnje čokolade in raznih izdelkov iz nje – izbrano podjetje ponuja tudi druge izdelke z različnih slovenskih pokrajin. Vsi izdelki so izdelani izključno v Sloveniji, tržijo pa jih pod zaščiteno blagovno znamko »Okusi Slovenije«. Zaradi povečanja naročil, prodajnega asortimana in širjenja podjetja na nove trge je povečan tudi obseg dela, ki je težko obvladljiv. Z namenom povečanja učinkovitosti, večjega zadovoljstva kupcev in ohranjanja konkurenčnega položaja je potrebna reorganizacija dela. Z zaposlitvijo dodatne osebe bi se povečala učinkovitost, kupci bi bili hitreje postreženi, povečal bi se tudi obseg proizvodnje in prodaje. Pred lastnikoma je torej odločitev o organizaciji operative, še pomembnejša pa je izbira poti za nadaljnjo rast. V delu sem na začetku podrobneje analizirala panogo, v njej delujoča in konkurenčna podjetja ter kupce. Naredila sem primerjavo nekaj najpomembnejših konkurentov obravnavanega podjetja, ki sem jih izbrala po lastni izbiri, in prišla do ugotovitve, da se število podjetij, ki se ukvarjajo s to dejavnostjo, vsako leto povečuje. Podjetja s to dejavnostjo večinoma preživijo, v njej ostajajo in povečujejo rast. Posledično je konkurenca vsako leto resnejša in močnejša. S pomočjo SWOT analize sem za obravnavano podjetje predstavila ugotovljene slabosti in nevarnosti, ki prežijo nanj, ter tudi prednosti in priložnosti. S podrobno finančno analizo dosedanjega poslovanja sem prek kazalnikov dokazala, da podjetje uspešno posluje, izračunala dosedanjo rast podjetja in na podlagi tega pripravila finančno projekcijo kot načrt za naslednja tri leta. Na podlagi raziskovanj sem napisala predloge za nadaljnjo rast podjetja, saj lahko s pravilno izbiro strategije rasti tudi malo družinsko podjetje hitro preide v rast. Podjetje lahko z zaposlitvijo dodatnega zaposlenega v visoki sezoni relativno hitro pride do možnosti za nadaljnjo generično rast. Več priložnosti pa vidim predvsem v diverzifikaciji. Podjetju predlagam, da na domačem trgu nadaljuje z vsakoletnim uvajanjem novih izdelkov, na tujem trgu pa prav tako gotovo obstaja veliko odprtih možnosti, ki bi jih bilo treba predhodno preučiti s temeljito opravljeno analizo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: mikro podjetje, strategija, izbira poti za nadaljnjo rast, analiza konkurence, diverzifikacija
Published: 10.08.2017; Views: 3094; Downloads: 151
.pdf Fulltext (1,92 MB)

7.
POSLOVNI NAČRT ZA PODJETJE ANONIMNI PRIJATELJ, S. P.
Anja Gorišek, 2017

Abstract: Diplomsko delo temelji na preveritvi poslovne ideje oziroma preučuje smotrnost odprtja podjetja Anonimni prijatelj, s. p. Delo z ljudmi je že od nekdaj moja strast, zato želim združiti prijateljstvo, znanje in izkušnje pri svetovanju ljudem v storitev, katero bom tržila v svojem lastnem podjetju. Primarna dejavnost podjetja bo osebno svetovanje (osebni motivator), ki se bo izvajalo prek telefonske linije oziroma osebnega stika. Največje prednosti, s katerimi bo novoustanovljeno podjetje prodiralo na trg, so: konkurenčna cena, kakovostna in inovativna nevsiljiva storitev ter hiter odziv na povpraševanje strank. Na podlagi analize panoge, rezultatov raziskave, analize trga kupcev in konkurence s SWOT analizo ter na koncu z izdelavo finančnih projekcij sem potrdila predpostavko diplomskega dela, da je podjetje smotrno odpreti. Načrtovani prihodki iz poslovanja za prvo leto znašajo 18.030 EUR in narastejo v drugem letu na 22.560 EUR, v tretjem letu na 32.160 EUR in v četrtem letu na 47.040 EUR. Tudi pozneje načrtujem rast prihodkov podjetja zaradi uvajanja in ponudbe novih storitev. Načrtovana storitev ima visoko dodano vrednost, ker bo v podjetju sprva zaposlena samo ena oseba.
Found in: ključnih besedah
Keywords: novo podjetje, samostojni podjetnik, poslovni načrt, konkurenčna cena, inovativna storitev
Published: 10.08.2017; Views: 4104; Downloads: 222
.pdf Fulltext (1,35 MB)

8.
POSLOVNI NAČRT ZA USTANOVITEV PODJETJA KIKOS, S.P.
Cecilija Cilka Toplak, 2017

Abstract: V diplomskem delu obravnavam poslovni načrt novoustanovljenega podjetja Kikos, s.p. Podjetje se bo ukvarjalo s trgovino na drobno, tržilo pa bo izključno kozmetične proizvode svetovno znane blagovne znamke KIKO MILANO. Cilj diplomskega dela je oceniti izvedljivost investicije v načrtovano dejavnost podjetja in potencialni uspeh realizacije poslovne ideje. Diplomsko delo zajema dvanajst poglavij. V prvih treh poglavjih sem predstavila blagovno znamko KIKO MILANO in njen poslovni model ter podjetje Kikos, s.p., nato pa opisala njihove proizvode in analizirala panogo. V četrtem poglavju sem proučila tržno raziskavo in izdelala marketinški načrt. Raziskava vsebuje analizo povpraševanja, dobaviteljev in konkurence, ki sem jih primerjala; marketinški načrt pa obsega SWOT-analizo, tržne cilje in tržne strategije. V petem in šestem poglavju sem načrtovala razvoj podjetja in programov, opredelila lokacijo, potrebne stroje in opremo, predstavila organizacijo podjetja, lastništvo in notranje procese. V sedmem poglavju sem predstavila možna tveganja; v osmem poglavju na podlagi predpostavk izdelala finančne projekcije od izkazov stanja, izkazov poslovnega izida, izkazov denarnega toka do kazalnikov uspešnosti in učinkovitosti poslovanja. Deveto poglavje je terminski načrt. V desetem poglavju sem navedla oceno izvedljivosti načrtov, ki sem jih obravnavala skozi ves poslovni načrt. Po končani analizi ugotavljam, da je investicija v znesku 21.600 EUR izvedljiva in zagotavlja kakovostno podlago za zagon in uspešno poslovanje podjetja v načrtovanem obdobju. Investicijo bom financirala z lastnimi sredstvi. Načrtovani prihodki v tem obdobju presegajo načrtovane odhodke povprečno za 8%, stopnja donosa vloženih sredstev (ROA) je 66-odstotna, stopnja donosa vloženega kapitala (ROE) pa je 43-odstotna.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, novo podjetje, kozmetika, prodaja, blagovna znamka
Published: 11.08.2017; Views: 4175; Downloads: 369
.pdf Fulltext (910,19 KB)

9.
NAČRTOVANJE RASTI PODJETJA MESARSTVO OBLAK D.O.O.
Nace Oblak, 2017

Abstract: Diplomsko delo opisuje delovanje družinskega podjetja mesnopredelovalne industrije Mesarstvo Oblak d.o.o., ustanovljenega leta 1985 v Žireh. V njem je opisano zlasti poslovanje podjetja po prevzemu Janeza Oblaka ml., ki je podjetje popeljal iz obrtniške dejavnosti v dobro rastoče podjetje. Podjetje se ukvarja s proizvodnjo in prodajo svežega mesa in mesnih izdelkov. Z načrtovanjem rasti in generično rastjo si obetajo rast in širjenje na območju celotne Slovenije ter tudi na tujih trgih. Prav tako imajo dobre možnosti rasti zaradi diverzifikacije novega izdelka v letu 2016. Podjetje vsa leta beleži rast – ne glede na gospodarske razmere. Občutno rast beleži vse od leta 2010, vrhunec pa v tekočem letu 2015 z 9.000.000 EUR prihodka. Poslovanje podjetja je usmerjeno v oskrbo javnih zavodov in ustanov, trgovskih verig, fizičnih oseb ter grosističnih podjetij. Finančne analize in računovodske projekcije potrjujejo uspešnost generične rasti podjetja. Konkurenčna moč je v mesnopredelovalni panogi zelo velika, saj so vanjo vključena majhna in velika podjetja s to dejavnostjo. Z analizo podjetje dokazuje, da posluje zelo uspešno in da lahko rast pričakuje tudi v prihodnosti. V štirih letih se je namreč prebilo med štiri najmočnejša podjetja v panogi.
Found in: ključnih besedah
Keywords: meso, mesni izdelki, generična rast, družinsko podjetje, uspešna nadaljnja rast
Published: 11.08.2017; Views: 3885; Downloads: 170
.pdf Fulltext (1,44 MB)

10.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja za pridelavo industrijske konoplje
Dejan Hofman, 2017

Abstract: Pri iskanju idej za uspešno poslovno zgodbo v pomurski regiji je kmetijstvo zaradi naravnih danosti več kot očitna izbira. Z izbrano temo sem želel proučiti možnosti gojenja relativno nove poljščine, to je je industrijska konoplja, preveriti njen tržni potencial in izpostaviti njene pozitivne lastnosti. Ideja je ustanovitev podjetja »Herba aeternam«, ki se ukvarja s pridelovanjem industrijske konoplje za nadaljnjo obdelavo. Podjetje ima v lasti 10 ha obdelovalne zemlje in vso potrebno mehanizacijo. Dolgoročni cilj podjetja je postati vodilni pridelovalec konoplje v državi in postopoma prodirati na tuje trge. V poslovnem načrtu analiziram panogo poljedelstva in velikost potencialnega trga industrijske konoplje. Glede na prepoznani potencial sem sestavil načrt prodaje, opredelil ključne kupce in dobavitelje ter ocenil celotno vrednost investicije. S pomočjo SWOT analize sem proučil prednosti, slabosti, priložnosti in nevarnosti, ki čakajo podjetje na poti realizacije, in sestavil strategije vstopa podjetja na trg. V terminskem načrtu sem opredelil posamezne faze, ki so potrebne za uspešen zagon podjetja. Poslovni načrt je potrdil moja predvidevanja, da podjetje za pridelavo industrijske konoplje ob določenih predpostavkah lahko ustvari uspešno poslovno zgodbo. Glede na finančne projekcije dobiček podjetja namreč iz leta v leto raste, od 2.034 EUR v prvem letu pa vse do 14.367 EUR v četrtem letu poslovanja ob dejstvu, da si lastnik kot edini zaposleni izplačujem mesečno plačo v višini 791 EUR.
Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, novo podjetje, poljedelstvo, industrijska konoplja, gradbeništvo, prehrana, ekološka pridelava.
Published: 11.08.2017; Views: 3867; Downloads: 227
.pdf Fulltext (1,38 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top