1. |
2. |
3. |
4. Prenova poslovanja v kriznih okoliščinahHelena Rončević, 2021 Abstract: V magistrskem delu smo se osredotočili na rast in razvoj podjetij v času pandemije Covid-19, ki
predstavlja izziv za vsa podjetja in posameznike. V delu opisujemo življenjske cikle podjetja,
metode rasti, metode in faze razvoja podjetja, različne oblike poslovanja podjetij, uporabo različnih
informacijskih tehnologij, trenutne razmere in projekcije za naslednji dve leti.
Naloga je nastala kot del raziskovalnega poročila na tržnem projektu Razvoj modela prenove
poslovanja in izboljšanja poslovnih procesov, za podjetje, ki ga zaradi zagotovitve anonimnosti v
tej nalogi poimenujemo HERO S.P. To je slovensko mikro podjetje, ki se ukvarja z izdelavo
unikatnih in ekoloških ogrevalih teles na trdo biomaso. Ugotovili smo, da se podjetje trenutno
nahaja v fazi upadanja rasti. Podjetje je na trgu aktivno že vse od leta 1994 in se je že večkrat znašlo
v tej fazi ter se uspešno povrnilo v prejšnjo fazo zrele rasti. Razmere na trgu so sedaj drugačne, saj
je pandemija Covid-19 nepredvidljiva. V delu smo ugotovili, da bo za obstoj podjetja pomembno,
da se razvija in raste ter širi tudi svojo ponudbo.
Podjetje bo svojo ponudbo razširilo najprej na domači, kasneje še na tuje trge, z dodajanjem storitve
svetovanja in pomoči. Ciljna tuja trga bosta Italija in Avstrija, saj sta fizično blizu domačega trga.
Za namene raziskave je uporabljen deskriptivni pristop, saj v samem delu opisujem strukturo sistem
in njegovo delovanje. Found in: ključnih besedah Keywords: podjetja, poslovni modeli, rast, razvoj, življenjski cikli, magistrske naloge Published: 13.08.2021; Views: 694; Downloads: 115
Fulltext (1,75 MB) |
5. |
6. Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačilLučka Kuhar, 2023 Abstract: Način življenja, ki vključuje prekomerno potrošnjo oblačil, je postal hobi, ki nas je pripeljal do kritične točke, kjer moramo ukrepati na način, da z znanjem in medsebojnim sodelovanjem začnemo čim prej reševati nastali problem. Slovenski trg potrebuje nove poslovne modele (primer je model naročnine), ki bodo prispevali h krožnemu procesu oblačil. V diplomskem delu je raziskana tekstilna industrija s trajnostnega vidika, ki vpliva na družbo, okolje in ekonomijo. V prvem delu naloge so predstavljeni hitra in trajnostna moda, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, podana je primerjava domačih in tujih modelov, vključno s slovenskim trgom oblačil »iz druge roke«. V drugem delu sta bila izvedena anketni vprašalnik in dva intervjuja.
Rezultati ankete so pokazali, da imata generacija Z in generacija milenijcev podobne poglede na nakup oblačil in pomen trajnosti pri nakupu oblačil. Found in: ključnih besedah Keywords: ozaveščanje o vplivu, alternativa, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, prekomerna potrošnja. Published: 26.08.2023; Views: 126; Downloads: 11
Fulltext (1,18 MB) |