Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inovativni poslovni modeli in uvedba novega produkta na področju turizma
Klemen Skok, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni modeli, inovativnost, čebelarstvo, turizem, ideje, podjetništvo
Objavljeno: 21.09.2017; Ogledov: 2544; Prenosov: 129
URL Celotno besedilo (0,00 KB)

2.
Organiziranost taksi službe v domačem in mednarodnem prostoru
Martin Lapuh, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: taksi služba, zakonodaja, evropska zakonodaja, poslovni modeli
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1985; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (1,26 MB)

3.
Poslovni načrt rasti podjetja Singa d.o.o.
Jure Goričar, 2014

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: diverzifikacija, rast podjetja, SWOT, poslovni modeli, trg igrač
Objavljeno: 08.05.2018; Ogledov: 2445; Prenosov: 158
.pdf Celotno besedilo (1,01 MB)

4.
Prenova poslovanja v kriznih okoliščinah
Helena Rončević, 2021

Opis: V magistrskem delu smo se osredotočili na rast in razvoj podjetij v času pandemije Covid-19, ki predstavlja izziv za vsa podjetja in posameznike. V delu opisujemo življenjske cikle podjetja, metode rasti, metode in faze razvoja podjetja, različne oblike poslovanja podjetij, uporabo različnih informacijskih tehnologij, trenutne razmere in projekcije za naslednji dve leti. Naloga je nastala kot del raziskovalnega poročila na tržnem projektu Razvoj modela prenove poslovanja in izboljšanja poslovnih procesov, za podjetje, ki ga zaradi zagotovitve anonimnosti v tej nalogi poimenujemo HERO S.P. To je slovensko mikro podjetje, ki se ukvarja z izdelavo unikatnih in ekoloških ogrevalih teles na trdo biomaso. Ugotovili smo, da se podjetje trenutno nahaja v fazi upadanja rasti. Podjetje je na trgu aktivno že vse od leta 1994 in se je že večkrat znašlo v tej fazi ter se uspešno povrnilo v prejšnjo fazo zrele rasti. Razmere na trgu so sedaj drugačne, saj je pandemija Covid-19 nepredvidljiva. V delu smo ugotovili, da bo za obstoj podjetja pomembno, da se razvija in raste ter širi tudi svojo ponudbo. Podjetje bo svojo ponudbo razširilo najprej na domači, kasneje še na tuje trge, z dodajanjem storitve svetovanja in pomoči. Ciljna tuja trga bosta Italija in Avstrija, saj sta fizično blizu domačega trga. Za namene raziskave je uporabljen deskriptivni pristop, saj v samem delu opisujem strukturo sistem in njegovo delovanje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: podjetja, poslovni modeli, rast, razvoj, življenjski cikli, magistrske naloge
Objavljeno: 13.08.2021; Ogledov: 817; Prenosov: 146
.pdf Celotno besedilo (1,75 MB)

5.
Poslovni model Kanvas in razširitev ponudbe v mikroorganizaciji
Helena Sekula, 2023

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni modeli, inovacije, Kanvas, raziskava trga, čebelji pridelki, apiterapija, magistrske naloge
Objavljeno: 03.07.2023; Ogledov: 273; Prenosov: 39
.pdf Celotno besedilo (1,10 MB)

6.
Odnos in nakupna percepcija slovenskih uporabnikov do različnih poslovnih modelov "iz druge roke" na primeru oblačil
Lučka Kuhar, 2023

Opis: Način življenja, ki vključuje prekomerno potrošnjo oblačil, je postal hobi, ki nas je pripeljal do kritične točke, kjer moramo ukrepati na način, da z znanjem in medsebojnim sodelovanjem začnemo čim prej reševati nastali problem. Slovenski trg potrebuje nove poslovne modele (primer je model naročnine), ki bodo prispevali h krožnemu procesu oblačil. V diplomskem delu je raziskana tekstilna industrija s trajnostnega vidika, ki vpliva na družbo, okolje in ekonomijo. V prvem delu naloge so predstavljeni hitra in trajnostna moda, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, podana je primerjava domačih in tujih modelov, vključno s slovenskim trgom oblačil »iz druge roke«. V drugem delu sta bila izvedena anketni vprašalnik in dva intervjuja. Rezultati ankete so pokazali, da imata generacija Z in generacija milenijcev podobne poglede na nakup oblačil in pomen trajnosti pri nakupu oblačil.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: ozaveščanje o vplivu, alternativa, trajnostni vidik, poslovni modeli oblačil »iz druge roke«, prekomerna potrošnja.
Objavljeno: 26.08.2023; Ogledov: 291; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (1,18 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh