Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Uvedba umetne inteligence v podjetje : magistrska naloga
Iztok Bizjak, 2024, master's thesis

Keywords: umetna inteligenca, poslovno okolje, etika, magistrsko delo
Published in ReVIS: 24.05.2024; Views: 697; Downloads: 25
.pdf Full text (1,18 MB)

2.
Čustvena in duhovna inteligentnost v sodobnem poslovnem okolju
Mateja Urbančič, 2023, not set

Abstract: Vsi imamo različne osebnosti, različne želje in potrebe ter različne načine izkazovanja čustev. Krmarjenje skozi vse to zahteva taktnost in pamet – še posebej, če upamo, da bomo v življenju uspeli. Tu postane čustvena inteligentnost pomembna. V magistrski nalogi nas je zanimalo, če zaposleni uporabljajo sposobnosti čustvene in duhovne inteligentnosti v sodobnem poslovnem okolju. Duhovna inteligentnost je opredeljena kot človeška sposobnost postavljanja vprašanj o končnem pomenu življenja in integriranem odnosu med nami in svetom, v katerem živimo. Posledica tega je izboljšanje psihičnega blagostanja posameznikov in doseganje cilja v njihovem življenju. V magistrski nalogi smo empirično raziskovanje razdelili na dva dela. V kvantitativnem delu empirične raziskave smo z anketnim vprašalnikom ugotovili posamezne sposobnosti zaposlenih v poslovnem okolju, ki smo jih v kvalitativnem delu empirične raziskave s pomočjo poglobljenih vprašanj za intervjuje, primerjali med seboj ter jih povezovali s teorijo. Ugotovili smo, da je najbolj razvita sposobnost anketirancev za zaznavanje, ocenjevanje in izražanje čustev pri zaposlenih v sodobnem poslovnem okolju, ter da se zaposleni zavedajo, kdaj doživljajo spremembe razpoloženja. Najbolj razvita sposobnost zaposlenih, potrebna za čustveno spodbujanje mišljenja je, da jih svoja čustvena razpoloženja različno spodbujajo pri specifičnih problemih. Nadalje smo ugotovili, da je najbolj razvita sposobnost, potrebna za uporabo čustvenega znanja, da zaposleni interpretirajo pomen emocij, ki se nanašajo na odnose. Ugotovili smo, da zaposleni sprejemajo čustva, tako prijetna kot neprijetna, kar je njihova najbolj razvita sposobnost, potrebna za reflektivno regulacijo čustev za spodbujanje čustvene in intelektualne rasti v poslovnem okolju. Zaposleni razvitost kompetenc duhovne inteligentnosti izkazujejo kot zavezanost k osebni rasti in sprejemanju sočutnih in modrih odločitev. Hipotezo o nepoznavanju veščin čustvene inteligentnosti smo ovrgli, ker se zaposleni zavedajo veščin čustvene inteligentnosti, saj večina zaposlenih prepozna čustveno inteligentnost kot sposobnost globoke intuicije, sočutja in empatije.
Keywords: Čustvena inteligentnost, duhovna inteligentnost, poslovno okolje, sočutje, empatija, modrost.
Published in ReVIS: 03.06.2023; Views: 819; Downloads: 39
.pdf Full text (2,16 MB)

3.
Uporaba družbenih omrežij v B2B trženju in znamčenju
David Šinko, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu je predstavljena uporaba družbenih omrežij v okolju B2B kot rešitev za olajšanje prodajnega procesa. Prodajni proces B2B je dolg in zahteven proces, ki se mora izvajati z izredno strateškim pristopom, predvsem pa gre pri tem le za tehnično prodajo, pri čemer je treba ciljnega kupca ves čas izobraževati o rešitvah podjetja. Podjetja B2B lahko tako družbena omrežja uporabijo kot način promocije svojih izdelkov ali storitev ter predvsem izobraževanja svoje ciljne skupine, kar jim prihrani čas in denar, ki bi sicer moral biti investiran v izobraževanje na terenu.
Keywords: Družbena omrežja, B2B poslovno okolje, B2B prodaja, Strategija družbenih omrežij, Prodajni proces.
Published in ReVIS: 28.03.2023; Views: 836; Downloads: 32
.pdf Full text (1,27 MB)

4.
Zloraba podjetij v Sloveniji za pranje denarja in davčne utaje : magistrsko delo
Primož Markovc, 2021, master's thesis

Abstract: Pojma pranja denarja in davčne utaje sta postala že skoraj del vsakodnevnega besednjaka, termina, ki se na slovenskem uporabljata za skoraj vse uspešne podjetnike in posameznike. Predvsem za tiste uspešne posameznike, ki odstopajo od določene politične linije in jih je treba diskreditirati ter medijsko uničiti. Po drugi strani pa povprečen prebivalec Slovenije ne razume pomena teh dveh pojmov. Večina Slovencev prav tako ne razume neizpodbitnega dejstva, da so davki ena izmed sestavin vsake pravne in socialne države: so zakonsko določene dajatve, ki jih pobira država brez neposredne protidajatve. Pri davkih lahko govorimo tudi kot o nadomestilu za izvajanje Družbene pogodbe s strani države. Pravni subjekti kljub Družbeni pogodbi iščejo poti, kako davčne obveznosti optimizirati ali celo utajiti. Z davčnimi utajami pa je tesno povezano še pranje denarja, katerega naloga je prek ustreznih finančnih instrumentov in načinov statusnega preoblikovanja nelegalno premoženje vsaj preoblikovati v zakonito premoženje, če je le mogoče pa še ustrezno oplemenititi. Glavni namen in cilj raziskovalnega dela sta bila ugotoviti današnje trende in metode pranja denarja v Sloveniji ter odgovor nadzorstvenega in represivnega aparata na davčne utaje in pranje denarja. Pri iskanju odgovora in doseganju zastavljenega cilja so bile uporabljene naslednje metode: zgodovinska, deskriptivna, primerjalna, metoda sinteze in sistemska analiza. Njihova uporaba je pripeljala do ugotovitve, da slovensko poslovno okolje omogoča davčne utaje in pranje denarja. Kot ključno ugotovitev dela pa se lahko izpostavi sum o koruptivnosti pooblaščenih oseb za izvajanje nadzora in preganjanje tovrstne kriminalitete.
Keywords: davčna utaja, pranje denarja, poslovno okolje, nadzor, kaznivo dejanje
Published in ReVIS: 01.02.2022; Views: 1469; Downloads: 99
.pdf Full text (4,65 MB)

5.
Postavljanje ciljev v zasebnem življenju in poslovnem okolju : diplomska naloga visokošolskega strokovnega študijskega programa prve stopnje
Primož Pangos, 2015, undergraduate thesis

Abstract: Danes vse več ljudi živi in deluje v poslovnih okoljih po ustaljenih tirnicah, brez kakršnihkoli velikih sprememb, ki bi morda lahko izboljšale kvaliteto njihovega življenja ter izboljšale pogoje njihovega poslovnega okolja. Razlog za to je zmeraj hitrejši tempo življenja. Zaradi tega ljudje preprosto ne znamo oziroma ne zmoremo najti dovolj časa, energije in motivacije, da bi se poglobili v kvaliteto življenja, v to, kako dosegati zadovoljstvo v poslovnem svetu ter da bi analizirali naše trenutno stanje in razmislili, kako bi ga lahko v prihodnosti tudi izboljšali oziroma obogatili. Čeprav ima večina ljudi željo, da bi dvignili kvaliteto življenja in dosegli napredek v poslovnih okoljih, kjer delujejo, teh želja ne izpolni oziroma jih ne izpolni v celoti, ker nima jasno postavljenih ciljev ali teh ne zna pravilno definirati. Cilje si lahko vedno postavljamo tako na osebnem nivoju kot tudi na poslovnem. Pri tem so nam v pomoč lahko različne tehnike in metode za postavljanje in doseganje ciljev, ki nas vodijo po korakih pri definiranju kakovostnih ciljev, ki so realno dosegljivi v naši bližnji prihodnosti. Cilji so lahko pomemben del našega življenja, saj z jasno postavljenimi cilji tako v zasebnem življenju kot tudi v poslovnem svetu kažemo zanimanje za dosego napredka na vseh ravneh. Če imamo svoje cilje zapisane na svojem osebnem seznamu ciljev, in jih nimamo samo v naših mislih, nas ta seznam vsakič, ko se nanj ozremo, opomni, da začnemo konstruktivno razmišljati o realizaciji le-teh. Zato želimo bralca opomniti, da je možen pozitiven vpliv na naše zadovoljstvo v privatnem življenju kot tudi v poslovnem okolju, z doseganjem naših zastavljenih ciljev.
Keywords: osebnostni cilji, poslovni cilji, poslovno okolje, zasebno življenje, metode, tehnike, diplomske naloge
Published in ReVIS: 28.07.2021; Views: 1281; Downloads: 79
.pdf Full text (1,82 MB)

6.
7.
Poslovni bonton v slovenskih mikro, malih in srednje velikih podjetjih (MSP)
Sandra Obradović, 2019, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja. Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve. Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Keywords: PB, MSP, podjetje, zaposleni, komuniciranje, poslovno okolje
Published in ReVIS: 16.02.2019; Views: 3727; Downloads: 179
.pdf Full text (1,15 MB)

8.
9.
Pravni vidiki udeležbe slovenskega podjetja na azerbajdžanskem trgu : magistrsko delo
Darija Jamnik, 2016, master's thesis

Abstract: Mnoga slovenska podjetja se zaradi znižanja gospodarske rasti in konkurence na domačem trgu odločajo za širitev na bolj oddaljene trge. Republika Azerbajdžan, kavkaška dežela ognja, ki je zelo bogata z nafto, predstavlja našemu gospodarstvu oziroma podjetjem velik izziv na področju mednarodnega sodelovanja. Za gospodarska podjetja je med drugim pomembno, da imajo stabilno poslovno okolje, torej ustrezno zakonodajo ter pravosodni sistem, ki deluje hitro in pravično. Pri tem ima pomembno vlogo tudi država ter vse njene institucije. Magistrska naloga z raziskovalnim pristopom prouči slovensko in azerbajdžansko zakonodajo ter le-to analizira tudi v odnosu do Evropske unije oziroma njenih smernic. Izpostavljen je primer dobre prakse internacionalizacije podjetja na azerbajdžanski trg. Raziskovanje obsega tudi problematiko mednarodnega sodelovanja, s katero se srečujejo akterji, zlasti glede pomoči naše države pri osvajanju tujega trga ter nadaljnjih pričakovanj od azerbajdžanskega trga. Rezultati magistrske naloge kažejo na nujnost sprememb in odpravo pomanjkljivosti na področju gospodarske politike mednarodnega sodelovanja ter nujno zagotovitev temeljnih pogojev za vzdržno gospodarsko rast in razvoj v Republiki Sloveniji.
Keywords: mednarodno sodelovanje, poslovno okolje, internacionalizacija, slovenska podjetja v tujini, azerbajdžanski trg, Slovenija, Azerbajdžan, magistrske naloge
Published in ReVIS: 22.08.2017; Views: 4124; Downloads: 114
.pdf Full text (13,00 MB)

Search done in 0.27 sec.
Back to top