Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 6 / 6
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Pravni vidiki udeležbe slovenskega podjetja na azerbajdžanskem trgu
Darija Jamnik, 2016

Opis: Mnoga slovenska podjetja se zaradi znižanja gospodarske rasti in konkurence na domačem trgu odločajo za širitev na bolj oddaljene trge. Republika Azerbajdžan, kavkaška dežela ognja, ki je zelo bogata z nafto, predstavlja našemu gospodarstvu oziroma podjetjem velik izziv na področju mednarodnega sodelovanja. Za gospodarska podjetja je med drugim pomembno, da imajo stabilno poslovno okolje, torej ustrezno zakonodajo ter pravosodni sistem, ki deluje hitro in pravično. Pri tem ima pomembno vlogo tudi država ter vse njene institucije. Magistrska naloga z raziskovalnim pristopom prouči slovensko in azerbajdžansko zakonodajo ter le-to analizira tudi v odnosu do Evropske unije oziroma njenih smernic. Izpostavljen je primer dobre prakse internacionalizacije podjetja na azerbajdžanski trg. Raziskovanje obsega tudi problematiko mednarodnega sodelovanja, s katero se srečujejo akterji, zlasti glede pomoči naše države pri osvajanju tujega trga ter nadaljnjih pričakovanj od azerbajdžanskega trga. Rezultati magistrske naloge kažejo na nujnost sprememb in odpravo pomanjkljivosti na področju gospodarske politike mednarodnega sodelovanja ter nujno zagotovitev temeljnih pogojev za vzdržno gospodarsko rast in razvoj v Republiki Sloveniji.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mednarodno sodelovanje, poslovno okolje, internacionalizacija, slovenska podjetja v tujini, azerbajdžanski trg, Slovenija, Azerbajdžan, magistrske naloge
Objavljeno: 22.08.2017; Ogledov: 2599; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (13,00 MB)

2.
3.
Poslovni bonton v slovenskih mikro, malih in srednje velikih podjetjih (MSP)
Sandra Obradović, 2019

Opis: V diplomskem delu bomo obravnavali pomen in uporabo PB v MSP. Predstavili bomo tudi PB posameznika, ki se pripravlja na zaposlitev v podjetju, in sicer od prijave na delovno mesto, priprave na prvi razgovor, pomembnosti prvega vtisa, uporabe telefonskega komuniciranja do pozdravljanja. Poslovno komuniciranje delimo na besedno in nebesedno. Pri besedni komunikaciji je pomembna vsebina, ki jo posredujemo sogovorniku, pri nebesednem komuniciranju pa spoznavamo prednost pomena govorice telesa, pravila poslovnih oblačil in obutve. Raziskava je pokazala, da veliko slovenskih MSP vsakodnevno uporablja PB, ki predstavlja pomembno komponento uspešnosti poslovanja, čeprav nima velikega vpliva na motivacijo zaposlenih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: PB, MSP, podjetje, zaposleni, komuniciranje, poslovno okolje
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 1770; Prenosov: 140
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

4.
5.
Postavljanje ciljev v zasebnem življenju in poslovnem okolju
Primož Pangos, 2015

Opis: Danes vse več ljudi živi in deluje v poslovnih okoljih po ustaljenih tirnicah, brez kakršnihkoli velikih sprememb, ki bi morda lahko izboljšale kvaliteto njihovega življenja ter izboljšale pogoje njihovega poslovnega okolja. Razlog za to je zmeraj hitrejši tempo življenja. Zaradi tega ljudje preprosto ne znamo oziroma ne zmoremo najti dovolj časa, energije in motivacije, da bi se poglobili v kvaliteto življenja, v to, kako dosegati zadovoljstvo v poslovnem svetu ter da bi analizirali naše trenutno stanje in razmislili, kako bi ga lahko v prihodnosti tudi izboljšali oziroma obogatili. Čeprav ima večina ljudi željo, da bi dvignili kvaliteto življenja in dosegli napredek v poslovnih okoljih, kjer delujejo, teh želja ne izpolni oziroma jih ne izpolni v celoti, ker nima jasno postavljenih ciljev ali teh ne zna pravilno definirati. Cilje si lahko vedno postavljamo tako na osebnem nivoju kot tudi na poslovnem. Pri tem so nam v pomoč lahko različne tehnike in metode za postavljanje in doseganje ciljev, ki nas vodijo po korakih pri definiranju kakovostnih ciljev, ki so realno dosegljivi v naši bližnji prihodnosti. Cilji so lahko pomemben del našega življenja, saj z jasno postavljenimi cilji tako v zasebnem življenju kot tudi v poslovnem svetu kažemo zanimanje za dosego napredka na vseh ravneh. Če imamo svoje cilje zapisane na svojem osebnem seznamu ciljev, in jih nimamo samo v naših mislih, nas ta seznam vsakič, ko se nanj ozremo, opomni, da začnemo konstruktivno razmišljati o realizaciji le-teh. Zato želimo bralca opomniti, da je možen pozitiven vpliv na naše zadovoljstvo v privatnem življenju kot tudi v poslovnem okolju, z doseganjem naših zastavljenih ciljev.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: osebnostni cilji, poslovni cilji, poslovno okolje, zasebno življenje, metode, tehnike, diplomske naloge
Objavljeno: 28.07.2021; Ogledov: 251; Prenosov: 22
.pdf Celotno besedilo (1,82 MB)

6.
Zloraba podjetij v Sloveniji za pranje denarja in davčne utaje
Primož Markovc, 2021

Opis: Pojma pranja denarja in davčne utaje sta postala že skoraj del vsakodnevnega besednjaka, termina, ki se na slovenskem uporabljata za skoraj vse uspešne podjetnike in posameznike. Predvsem za tiste uspešne posameznike, ki odstopajo od določene politične linije in jih je treba diskreditirati ter medijsko uničiti. Po drugi strani pa povprečen prebivalec Slovenije ne razume pomena teh dveh pojmov. Večina Slovencev prav tako ne razume neizpodbitnega dejstva, da so davki ena izmed sestavin vsake pravne in socialne države: so zakonsko določene dajatve, ki jih pobira država brez neposredne protidajatve. Pri davkih lahko govorimo tudi kot o nadomestilu za izvajanje Družbene pogodbe s strani države. Pravni subjekti kljub Družbeni pogodbi iščejo poti, kako davčne obveznosti optimizirati ali celo utajiti. Z davčnimi utajami pa je tesno povezano še pranje denarja, katerega naloga je prek ustreznih finančnih instrumentov in načinov statusnega preoblikovanja nelegalno premoženje vsaj preoblikovati v zakonito premoženje, če je le mogoče pa še ustrezno oplemenititi. Glavni namen in cilj raziskovalnega dela sta bila ugotoviti današnje trende in metode pranja denarja v Sloveniji ter odgovor nadzorstvenega in represivnega aparata na davčne utaje in pranje denarja. Pri iskanju odgovora in doseganju zastavljenega cilja so bile uporabljene naslednje metode: zgodovinska, deskriptivna, primerjalna, metoda sinteze in sistemska analiza. Njihova uporaba je pripeljala do ugotovitve, da slovensko poslovno okolje omogoča davčne utaje in pranje denarja. Kot ključno ugotovitev dela pa se lahko izpostavi sum o koruptivnosti pooblaščenih oseb za izvajanje nadzora in preganjanje tovrstne kriminalitete.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: davčna utaja, pranje denarja, poslovno okolje, nadzor, kaznivo dejanje
Objavljeno: 01.02.2022; Ogledov: 129; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (4,65 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh