1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. Mobilna aplikacija kot pomoč potrošnikom za lažje odločanje pri nakupih blaga široke potrošnjeNataša Bošnjaković, 2013 Abstract: Nakupovanje blaga široke potrošnje ima svoje posebnosti. Danes ima vsak potrošnik v razvitem svetu veliko možnosti za izbiranje različnih izdelkov. Velika izbira ni vedno prednost, je tudi veliko breme za potrošnika. Ker danes potrošniki vse več uporabljajo pametne telefone, obstajajo tehnične možnosti, da se informacija ponudi potrošniku prav na mestu, kjer jo največ potrebuje; v trgovini, pri nakupovanju. Potrošnik lahko aktivno sodeluje v skupnosti potrošnikov, ki je neodvisna od vseh trgovcev in proizvajalcev. Pri tem ima dvojno vlogo: kot uporabnik pa tudi kot »zbiratelj« informacij. Potrošnik prispeva s svojimi informacijami o izdelkih, o cenah, kakovosti in ocenjuje izdelke, s čimer ima aktivno vlogo pri oblikovanju ponudbe na trgu. V svetu se opaža trend rasti in razvoja podobnih aplikacij. Found in: ključnih besedah Keywords: potrošnik, blago široke potrošnje, potrebščine, pametni telefon, mobilna aplikacija, nakupovanje na spletu, možnost izbire Published: 10.08.2018; Views: 2855; Downloads: 124
Fulltext (1,95 MB) |
7. Analiza obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatikPeter Lipar, 2015 Abstract: Diplomska naloga obravnava temo obnašanja potrošnikov. Obnašanje potrošnikov je proces, kjer potrošnik izbere, kupi, uporablja in zavrže izdelke ali storitve, s katerimi poskuša na najboljši način zadovoljiti svoje potrebe in želje. Pri tem nanj deluje vrsta različnih notranjih in zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na njegovo odločitev.
Raziskava obnašanja potrošnikov je narejena na primeru nakupa zimskih pnevmatik. Med ponudniki le-teh vlada močna konkurenca, zato je pomembno, da poznajo in razumejo obnašanje potrošnikov ter si s tem zagotovijo konkurenčno prednost. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni dejavniki, ki imajo največji vpliv na potrošnika pri nakupu zimskih pnevmatik, ter ostale ugotovitve in rezultati analize obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik. Found in: ključnih besedah Keywords: potrošnik, obnašanje potrošnikov, nakup, dejavniki, zimske pnevmatike Published: 21.08.2018; Views: 2513; Downloads: 146
Fulltext (1,19 MB) |
8. |
9. |
10. Načini za pridobivanje zvestih potrošnikovNika Koncilja, 2019 Abstract: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki.
Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti. Found in: ključnih besedah Keywords: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja Published: 16.02.2019; Views: 2428; Downloads: 110
Fulltext (824,65 KB) |