Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 19
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Business plan
Igor Vincetić, 2016

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, Singapur, tržna analiza, azijski potrošnik, modni dodatki
Published: 29.03.2018; Views: 2381; Downloads: 134
.pdf Fulltext (1,63 MB)

3.
Poslovni načrt podjetja ZD
Marko Rožman, 2015

Found in: ključnih besedah
Keywords: poslovni načrt, potrošnik, financiranje, nabava, prodaja, investicije
Published: 10.04.2018; Views: 2652; Downloads: 140
.pdf Fulltext (250,61 KB)

4.
Analiza poslovanja rasti BKD bank AG
Marko Domitrica, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: banke, analiza poslovanja, financiranje, potrošnik, konkurenca
Published: 08.05.2018; Views: 2137; Downloads: 129
.pdf Fulltext (756,38 KB)

5.
Varstvo potrošnikov v teoriji in praksi
Helena Luin, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnik, varstvo potrošnikov, potrošniška politika, alternativno reševanje sporov, potrošniške organizacije
Published: 07.08.2018; Views: 2495; Downloads: 150
.pdf Fulltext (1,30 MB)

6.
Mobilna aplikacija kot pomoč potrošnikom za lažje odločanje pri nakupih blaga široke potrošnje
Nataša Bošnjaković, 2013

Abstract: Nakupovanje blaga široke potrošnje ima svoje posebnosti. Danes ima vsak potrošnik v razvitem svetu veliko možnosti za izbiranje različnih izdelkov. Velika izbira ni vedno prednost, je tudi veliko breme za potrošnika. Ker danes potrošniki vse več uporabljajo pametne telefone, obstajajo tehnične možnosti, da se informacija ponudi potrošniku prav na mestu, kjer jo največ potrebuje; v trgovini, pri nakupovanju. Potrošnik lahko aktivno sodeluje v skupnosti potrošnikov, ki je neodvisna od vseh trgovcev in proizvajalcev. Pri tem ima dvojno vlogo: kot uporabnik pa tudi kot »zbiratelj« informacij. Potrošnik prispeva s svojimi informacijami o izdelkih, o cenah, kakovosti in ocenjuje izdelke, s čimer ima aktivno vlogo pri oblikovanju ponudbe na trgu. V svetu se opaža trend rasti in razvoja podobnih aplikacij.
Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnik, blago široke potrošnje, potrebščine, pametni telefon, mobilna aplikacija, nakupovanje na spletu, možnost izbire
Published: 10.08.2018; Views: 3032; Downloads: 129
.pdf Fulltext (1,95 MB)

7.
Analiza obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik
Peter Lipar, 2015

Abstract: Diplomska naloga obravnava temo obnašanja potrošnikov. Obnašanje potrošnikov je proces, kjer potrošnik izbere, kupi, uporablja in zavrže izdelke ali storitve, s katerimi poskuša na najboljši način zadovoljiti svoje potrebe in želje. Pri tem nanj deluje vrsta različnih notranjih in zunanjih dejavnikov, ki vplivajo na njegovo odločitev. Raziskava obnašanja potrošnikov je narejena na primeru nakupa zimskih pnevmatik. Med ponudniki le-teh vlada močna konkurenca, zato je pomembno, da poznajo in razumejo obnašanje potrošnikov ter si s tem zagotovijo konkurenčno prednost. V empiričnem delu diplomske naloge so predstavljeni dejavniki, ki imajo največji vpliv na potrošnika pri nakupu zimskih pnevmatik, ter ostale ugotovitve in rezultati analize obnašanja potrošnikov pri nakupu zimskih pnevmatik.
Found in: ključnih besedah
Keywords: potrošnik, obnašanje potrošnikov, nakup, dejavniki, zimske pnevmatike
Published: 21.08.2018; Views: 2681; Downloads: 151
.pdf Fulltext (1,19 MB)

8.
9.
10.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Abstract: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Found in: ključnih besedah
Keywords: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Published: 16.02.2019; Views: 2598; Downloads: 114
.pdf Fulltext (824,65 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top