Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 21
Na začetekNa prejšnjo stran123Na naslednjo stranNa konec
1.
Navade potrošnikov in njihovo spreminjanje
Nataša Štefanič, 2024, ni določena

Opis: Navade podzavestno ustvarimo, ker brez pretiranega razmišljanja izvajamo dejanja, ki jih je treba opraviti. Razumevanje navad potrošnikov pa pomaga tržnikom prepoznati nove priložnosti oziroma ustvariti izdelke in storitve, ki bolje izpolnjujejo potrebe in želje potrošnikov – zaradi njihovega zadovoljstva pa se seveda povečuje tudi prodaja. Magistrsko delo je razdeljeno na teoretični in empirični del. V teoretičnem delu smo preučili osnovne pojme, kot so potrošnik in vedenje potrošnikov, ter predstavili nakupni proces potrošnikov, glavne vplive na nakupno vedenje, vrste potrošnikov ter pojasnili, kako se navade potrošnikov spreminjajo glede na spremenjene gospodarske razmere. V empiričnem delu smo se osredotočili na razvoj spletnega nakupovanja ter na navade sodobnih potrošnikov na spletu, še posebej med epidemijo covida-19. Skozi empirični del smo ugotovili spreminjanje navad potrošnikov na spletu. Pri tem smo še posebej proučevali, kako nakupujejo potrošniki glede na spol, starost, izobrazbo in kraj, kjer živijo, ter kako se spreminjajo prihodki trgovine na drobno po pošti ali po spletu glede na preučevano obdobje. Na osnovi proučevanih podatkov smo ugotovili povezavo med obsegom spletnega nakupovanja in višino BDP na prebivalca ter ugotovili, da slovenski nakupovalci v primerjavi z nakupovalci EU v povprečju manj nakupujejo preko spleta. Spoznali smo tudi, da se navade spreminjajo zaradi kriznih razmer pa tudi zaradi tehnološkega napredka.
Ključne besede: nakupni proces, potrošnik, navade potrošnikov, odločanje potrošnikov, spletno nakupovanje
Objavljeno v ReVIS: 09.06.2024; Ogledov: 244; Prenosov: 6
.pdf Celotno besedilo (872,50 KB)

2.
3.
4.
Vpliv barve embalaže na nakup potrošnika
Špela Jereb, 2021, diplomsko delo

Opis: Odnos med psihologijo barv in vedenjem potrošnikov je v poslovnem okolju glavno središče večine marketinških dejavnosti. V času, ko je naša družba predvsem potrošno naravnana, pri tem pa nizko motivirana v procesu nakupnega odločanja, barva embalaže odigra veliko vlogo. Moja raziskava je pokazala, da je barva embalaže kozmetičnega izdelka zelo pomemben dejavnik pri potrošnikovem izboru izdelka, saj izraža vsebino in služi kot vir informacij o lastnostih in pomenu izdelka, skozi izgled pa mu oblikuje imidž ter vpliva na vrednotenje izdelka v očeh potrošnika.
Ključne besede: embalaža, barva, potrošnik, nakup, odločitev.
Objavljeno v ReVIS: 20.11.2021; Ogledov: 1208; Prenosov: 100
.pdf Celotno besedilo (2,26 MB)

5.
Analiza prepoznavnosti blagovnih znamk podjetja Jeans, d.o.o. : magistrska naloga
Klementina Sivka, 2021, magistrsko delo

Ključne besede: blagovna znamka, prepoznavnost, potrošnik, management znanja, jeans
Objavljeno v ReVIS: 05.11.2021; Ogledov: 889; Prenosov: 74
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

6.
Motivi za nakup čebeljih izdelkov : diplomsko delo
Barbara Mljač, 2021, diplomsko delo

Ključne besede: nakupno vedenje, potrošnik, motivi, čebelji izdelki, zdravje
Objavljeno v ReVIS: 05.11.2021; Ogledov: 953; Prenosov: 68
.pdf Celotno besedilo (1,38 MB)

7.
Spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19
Lea Uršič, 2021, diplomsko delo

Opis: Glavni namen diplomske naloge je bil raziskati spremembe nakupnih navad pri nakupu oblačil v času epidemije covida-19. Epidemija je s seboj prinesla številne spremembe, na katere so se potrošniki morali prilagoditi. Ena od sprememb zadeva tudi nakup oblačil, saj so bile trgovine z oblačili v času epidemije daljše obdobje zaprte in je bilo nakupovanje preko spleta edina možna opcija. V empirični raziskavi smo s pomočjo spletne ankete raziskali, kako so se pri slovenskih potrošnikih v času epidemije in v spremenjenih okoliščinah spremenile nakupne navade oblačil. Ugotovili smo, da so potrošniki v času epidemije oblačila nakupovali redkeje ter za njih zapravili manj denarja kot običajno, po epidemiji pa se nameravajo vrniti k starim nakupovalnim navadam. Potrošnikom so najpomembnejši dejavniki nakupa oblačil kvaliteta, cena in vrednost za denar. Ti dejavniki so v času epidemije postali še pomembnejši. Prednosti spletnega nakupovanja potrošniki vidijo predvsem v prihranku časa in boljši cenovni ponudbi, največjo slabost pa v nemožnosti pomerjanja oblačil in pomanjkanju informacij. Za prodajalce oblačil so ti izsledki lahko v pomoč pri pripravi prave ponudbe in učinkovitih trženjskih aktivnosti.
Ključne besede: potrošnik, nakupne navade, nakupne navade oblačil, sprememba nakupnih navad, spletno nakupovanje, spletna trgovina, koronavirus, epidemija, covid-19
Objavljeno v ReVIS: 16.07.2021; Ogledov: 2361; Prenosov: 226
.pdf Celotno besedilo (1,37 MB)

8.
Zadovoljstvo potrošnikov s storitvami in z izdelki podjetja : zaključno delo
Azra Jahić, 2014, diplomsko delo

Ključne besede: potrošnik, storitev, zadovoljstvo potrošnikov, zvestoba, zadovoljstvo zaposlenih
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 1342; Prenosov: 85
.pdf Celotno besedilo (1010,46 KB)

9.
Nakupno vedenja potrošnikov : zaključno delo
Anja Jakob, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: trgovina, nakup, potrošnik, zvestoba
Objavljeno v ReVIS: 20.01.2021; Ogledov: 1704; Prenosov: 120
.pdf Celotno besedilo (753,53 KB)

10.
Potrošnikove zaznave pri uporabi kartice zvestobe : magistrska naloga
Darja Stermecki, 2012, magistrsko delo

Ključne besede: vodja, potrošnik, programi zvestobe, kartica zvestobe, CRM, management znanja
Objavljeno v ReVIS: 12.01.2021; Ogledov: 1200; Prenosov: 69
.pdf Celotno besedilo (937,00 KB)

Iskanje izvedeno v 0.88 sek.
Na vrh