Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 14
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
2.
Virtualno on-line, z IKT podprto poslovanje in razvoj transnacionalnega podjetja
Egon Prijon, 2012

Abstract: Poslovni procesi, podprti z informacijsko komunikacijsko tehnologijo, so podlaga za izgradnjo transnacionalnega podjetja. Fizične aktivnosti, ki jih podjetje sicer izvaja v realnem prostoru in času z informacijsko tehnologijo podprtim poslovnim procesom, spreminjamo v virtualni proces in se odvijajo v navideznem prostoru in času. Virtualizacija procesa pospešuje razvoj trga in konkurenčnost procesov, kar povečuje dodano vrednost poslovnim procesom, posledično se poveča produktivnost. Informatizacija izboljšuje pogoje za hiter razvoj tržišča in blagovne znamke. Z oceno zrelosti modela ugotovimo učinkovitost informacijsko-komunikacijske tehnologije. Z ekonomsko analizo stroškov in rezultatov poslovanja preverjamo dodano vrednost poslovnih procesov pred in po informatizaciji in olajšamo zastavo poslovne strategije za razvoja trga, blagovne znamke in proaktivno strategijo nastopa proti konkurenci.
Found in: ključnih besedah
Keywords: informatizacija podjetja, informacijska struktura, dodana vrednost, povratek investicije, produktivnost, prenos znanja, podatkovne baze, podatkovna skladišča
Published: 08.08.2018; Views: 1737; Downloads: 84
.pdf Fulltext (7,29 MB)

3.
Strategija za implementacijo ukrepov v smeri promocije zdravja na delovnem mestu in večjega zadovoljstva zaposlenih
Jaka Kavčič, 2018

Abstract: Zdravje je ključnega pomena za vse ljudi, ne glede na spol in starost. V kolikor nimamo težav z zdravjem, se pomembnosti zdravja navadno zavedamo šele , ko zbolimo. Premalokrat pa pomislimo, kaj lahko sami naredimo zato, da bolezen ali poškodbo preprečimo. Zdravje pa ni pomembno samo za posameznika, ampak tudi za okolje v katerem živimo in delamo. Hiter tempo življenja in spremenjene življenjske navade pogosto prinesejo na eni strani več bolezni, po drugi strani pa se povprečna življenjska doba povečuje in s tem posledično tudi meja upokojitve. Ker je v interesu vseh nas, da smo zdravi, je prav, da za svoje zdravje v prvi meri poskrbimo sami. Pomena zdravega človeka se zaveda tudi država (zdrav človek predstavlja manjše stroške za državo) in delodajalci (zdrav človek je bolj produktiven, manj odsoten z dela), zato država izvaja določene aktivnosti, predvsem z ozaveščanjem javnosti o pomenu zdravja. Hkrati pa država skozi zakonodajo nalaga delodajalcem, da izvajajo aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu. V prvem delu magistrskega dela opredeljujemo pomen aktivnosti za promocijo na delovnem mestu v izvedbi delodajalca in splošno pomembnost tovrstnih aktivnosti. Ugotavljamo, da so aktivnosti pomembne za zaposlene tako iz zdravstvenega vidika kot tudi iz vidika medsebojnega druženja in komunikacije. Pomembno vlogo pri zdravju ima tudi stres, zato je delodajalec dolžan sprejeti vse potrebne aktivnosti, da omeji vpliv stresa na zaposlene. V empiričnem delu magistrskega dela smo raziskali in analizirali zaposlene in njihovo mnenje o pomenu aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu in motivatorjev pri njihovem delu. Prav tako smo skozi intervjuje predstavnikov različnih podjetij analizirali pomen aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu skozi prizmo delodajalca in kako vplivajo tovrstne aktivnosti na blagovno znamko podjetja. Ugotovili smo, da sta skrb podjetja za zaposlene in ugled podjetja izredno pomembna motivatorja za zaposlene. Aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu zaposleni jemljejo kot pozitiven pristop podjetja za dobro počutje zaposlenih. Prav tako smo ugotovili, da podjetja tovrstne aktivnosti zagotavljajo, ker dejansko verjamejo v pozitivne učinke in ne samo ker je aktivnosti predpisala država z zakonodajo. Z gotovostjo lahko trdimo, da aktivnosti za promocijo zdravja na delovnem mestu pozitivno vplivajo na zaposlene in na njihove odnose med sodelavci ter posledično prinašajo prednosti za delodajalca in pomagajo pri gradnji blagovne znamke podjetja. Zanimivo je, da pozitiven. vpliv na zaposlene ni toliko posledica samih aktivnosti oziroma njihovih vsebin, kot ima pozitiven vpliv občutek zaposlenih, da podjetje skrbi zanje. Skrb podjetja za zaposlene se kaže kot izredno pomemben motivator za zaposlene. Verjetno ne obstaja delodajalec, ki si ne želi imeti zadovoljnih in motiviranih zaposlenih, zato so navadno investicije v promocijo zdravja na delovnem mestu zanemarljive v primerjavi s pozitivnimi učinki.
Found in: ključnih besedah
Keywords: zdravje na delovnem mestu, promocija, zadovoljstvo, produktivnost, absentizem, strošek, motivacija, blagovna znamka delodajalca.
Published: 31.08.2018; Views: 2487; Downloads: 262
.pdf Fulltext (1,67 MB)

4.
5.
Vloga managementa znanja v izbrani organizaciji
Simona Arnšek, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: management znanja, elementi managementa znanja, produktivnost zaposlenih, nagrajevanje zaposlenih
Published: 29.08.2019; Views: 1542; Downloads: 137
.pdf Fulltext (1,05 MB)

6.
Instart - idejna zasnova naprednega delovnega prostora
Maša Križman, 2020

Found in: ključnih besedah
Keywords: delovni prostor, poslovni prostor, ergonomija, biofilija, produktivnost, pisarne
Published: 24.09.2020; Views: 926; Downloads: 74
.pdf Fulltext (8,86 MB)

7.
8.
9.
Prepoznavanje in izkoriščanje čustvene inteligence zaposlenih v podjetju
Rok Rop, 2014

Found in: ključnih besedah
Keywords: čustvena inteligenca, motivacija, produktivnost, vodenje, sposobnost
Published: 20.01.2021; Views: 574; Downloads: 47
.pdf Fulltext (1,06 MB)

10.
Vpliv medosebnih odnosov na delo in zadovoljstvo v organizaciji
Katja Kokovnik, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: komunikacija, komuniciranje, odnosi, zadovoljstvo delavcev, kakovost dela, produktivnost
Published: 20.01.2021; Views: 590; Downloads: 61
.pdf Fulltext (508,60 KB)

Search done in 0 sec.
Back to top