Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 3 / 3
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Analiza priljubljenosti nagradnih iger na družbenem omrežju Facebook
Ingrid Prah, 2013

Found in: ključnih besedah
Keywords: družbeni splet, spletna družbena omrežja, Facebook, nagradne igre, marketing
Published: 03.03.2017; Views: 3740; Downloads: 184
.pdf Fulltext (1,03 MB)

2.
3.
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Dejan Bursać, 2021

Abstract: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Found in: ključnih besedah
Keywords: spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Published: 23.09.2021; Views: 382; Downloads: 29
.pdf Fulltext (1,27 MB)

Search done in 0 sec.
Back to top