1. Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19Manuela Jazbar, 2023, diplomsko delo Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje. Ključne besede: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija. Objavljeno v ReVIS: 03.06.2023; Ogledov: 1812; Prenosov: 49
Celotno besedilo (706,10 KB) |
2. Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodajeDejan Bursać, 2021, diplomsko delo Opis: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo. Ključne besede: spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook. Objavljeno v ReVIS: 23.09.2021; Ogledov: 2794; Prenosov: 112
Celotno besedilo (1,27 MB) |
3. Zaznave kupcev o marketinškem komuniciranju preko spletnih družbenih omrežij : diplomsko deloMatic Prosen, 2011, diplomsko delo Ključne besede: spletna družbena omrežja, splet, kupci, spletne skupnosti, znamke, zaznavanje, marketinško komuniciranje, vključevanje Objavljeno v ReVIS: 12.12.2020; Ogledov: 3035; Prenosov: 60
Celotno besedilo (905,03 KB) |
4. |