1. Načrtovanje rasti podjetja Moja čokolada d. o. o.Denis Mrzljak, 2017 Abstract: V diplomskem delu sem predstavil in analiziral podjetje Moja Čokolada d. o. o. Podjetje je bilo ustanovljeno decembra leta 2013 in se že od ustanovitve ukvarja pretežno s prodajo raznoraznih čokoladnih izdelkov preko spletne trgovine MojaČokolada.si.
V uvodnem delu diplomske naloge sem predstavil podjetje in podjetnika, opisal panogo, v kateri podjetje posluje, predstavil njihove storitve, vizijo in poslanstvo.
Izdelal sem raziskavo in analizo trga. Analiziral sem panogo, konkurenco, predstavil življenjski cikel podjetja glede na Churchill-Lewisov model in izdelal SWOT analizo.
V poglavju finančna analiza dosedanjega poslovanja podjetja sem poleg analize bilance stanja in analize poslovnega izida za pretekla tri leta predstavil tudi razne finančne kazalnike. Iz analize poslovnega izida je razvidno, da je podjetje imelo v letu 2016 185.667 EUR čistih prihodkov od prodaje, kar predstavlja skoraj 60 odstotkov več prihodkov kot v poslovnem letu 2014. S finančnimi kazalniki sem le dodatno potrdil, da ima podjetje vse možnosti za nadaljnjo rast, saj podjetju rastejo sredstva, prodaja in začelo je poslovati z dobičkom.
V diplomski nalogi sem analiziral tudi dosedanjo rast podjetja in preučil možne strategije nadaljnje rasti. Moje mnenje je, da bo podjetje še naprej najbolje rastlo s pomočjo diverzifikacije. Podjetje se ima namen širiti tudi na trge sosednjih držav. Predvidel sem bodočo rast podjetja, stroške in finančne projekcije za naslednja tri leta. V naslednjih treh letih se pričakuje približno 63 % rasti prihodkov od prodaje.
Zadnje poglavje sem namenil kritičnim tveganjem in možnim rešitvam, kjer sem opisal trenutno največje nevarnosti podjetju in možne preventive oziroma rešitve.
Mislim, da ima podjetje Moja Čokolada, d. o. o. velik potencial, ki ga bo s pomočjo diverzificirane rasti, dinamičnosti in hitrega prilagajanja trgu lahko dosegla. Found in: ključnih besedah Keywords: Strategija rasti, rast podjetja, SWOT-analiza, spletna prodaja, spletna trgovina, rast z diverzifikacijo Published: 07.09.2017; Views: 5982; Downloads: 516
Fulltext (1,39 MB) |
2. Načrt uvedbe spletne prodaje v podjetju Alma mix d. o. o.Patricia Gleščič, 2017 Abstract: Živimo v svetu digitalizacije, kjer so nam informacije na razpolago vedno in povsod. Napredna tehnologija nam širi obzorja na nove načine in s tem omogoča hitrejše iskanje novih trgov, ki za naše družinsko podjetje Alma Mix, d. o. o., predstavljajo bodoče poslovne priložnosti v spletni prodaji. Ta postaja v današnjem svetu eden najprivlačnejših načinov elektronskega poslovanja kot tudi pomemben dejavnik digitalne ekonomije. Podjetje brez kvalitetnega marketinškega načrta, ki nam kot orodje nudi podrobno tržno analizo, jasno opredeljene cilje, strategije in aktivnosti, si ne more privoščiti vstopa na nov trg in biti hkrati uspešno.
V diplomskem delu smo s tržno raziskavo pridobili vse potrebne informacije, ki so pripomogle pri sestavi načrta za uvedbo spletne prodaje na slovenskem trgu.
Cilj diplomske naloge je dokazati, da obstaja trg in potencialni kupci, ki bi kupovali hišni tekstil preko spleta. Found in: ključnih besedah Keywords: spletna prodaja, marketinški načrt, slovenski spletni trg, tržna raziskava Published: 23.12.2017; Views: 3366; Downloads: 153
Fulltext (1,91 MB) |
3. |
4. |
5. Poslovni načrt podjetjaKatja Ručman, 2016 Abstract: Poslovni načrt je vodnik, ki nam pokaže prednosti, nove priložnosti, razišče konkurente in pomaga porabiti finančne vire bolj dobičkonosno. Proces oblikovanja poslovnega načrta je za projekt koristen, ker je preko izračunov in predpostavk z njim mogoče dovolj zgodaj odkriti vse šibke točke in jih popraviti. V diplomski nalogi so predstavljeni poslovni načrt za podjetje DariloIdeja, s. p., njegove značilnosti in posamezni sestavni deli. Podrobneje so predstavljeni pojmi podjetništvo, elektronsko poslovanje in spletna trgovina, saj so temelji do pisanja poslovnega načrta. Ustanovitev in uspešnost poslovanja podjetja sta analizirani preko finančnih analiz in raziskav v teoretičnem delu diplomske naloge. Found in: ključnih besedah Keywords: poslovni načrt, podjetništvo, elektronsko poslovanje, spletna trgovnina, spletna prodaja Published: 21.08.2018; Views: 3918; Downloads: 481
Fulltext (1,46 MB) |
6. Poslovni načrt za prodajo produktov na AmazonuKris Kokelj, 2019 Abstract: Zaradi hitrega stopnjevanja življenjskega tempa imamo danes veliko manj časa preživljati v trgovinah in iskanju ter primerjanju dobrih in slabih izdelkov. Z nenehnim razvojem tehnologije se povečujejo tudi naša pričakovanja, zato spletnemu iskanju in nakupovanju vse bolj zaupamo. Ta trend se pri nas še ne odraža v tolikšni meri kot v največjih državah sveta. Izpostavil bi predvsem ZDA, saj celotna diplomska naloga temelji na dobri strategiji prodora na ogromen ameriški trg. Pri tem bom uporabil največjo spletno trgovino na svetu Amazon.com.
Kljub temu da velika večina izdelkov prihaja iz Kitajske, je Amazon v zadnjih letih veliko naredil na preverjanju kakovosti in kredibilnosti tako izdelovalcev kot tudi prodajalcev. Zato se je splošno mnenje o spletnih nakupih v ZDA močno spremenilo, kupci so namreč spoznali, da lahko dobijo kvalitetne izdelke, ki zagotovijo njihove potrebe in želje.
V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za prodajo žadnega valja za masažo obraza in telesa, ki bistveno pripomore k zaviranju nastajanja gub in staranju kože. Gre za lepotni produkt, ki je primeren tako za ženske kot tudi za moške.
Tovrstni izdelek je že prisoten na trgu, vendar sem se na podlagi podrobne analize ponudbe in povpraševanja odločil, da je to idealen produkt za začetek razvijanja podjetja. Na podlagi analize konkurence sem uvidel, da bi s promocijo na različnih socialnih platformah podjetje imelo bistveno prednost pred konkurenti, saj je njegov osnovni cilj vzpostaviti in trgu predstaviti blagovno znamko in ne samo direktne prodaje fizičnih produktov. Found in: ključnih besedah Keywords: poslovni načrt, Amazon, žadni valj, spletna prodaja, ameriški trg, razvoj. Published: 22.03.2019; Views: 2278; Downloads: 204
Fulltext (1,67 MB) |
7. Analiza učinkovitosti na primeru dropshippingaMatjaž Kocjančič, 2019 Abstract: Dropshipping je unikaten model maloprodaje preko spleta. Omogoča prodajo izbranih produktov, ki jih drugi kupijo, skladiščijo in odpremijo za vas, kar je popolnem nasprotju s tradicionalno maloprodajo, ki zahteva znatne vnaprejšne naložbe. Model spletne prodaje z uporabo dropshippinga je lahko izkoriščen za začetek poslovanja, ki zahteva zelo malo investiranega denarja in s tem tudi rizika (običajno okoli 1000 evrov).
Dropshipping se lahko uporabi za ustvarjanje dodatnega (pasivnega) prihodka poleg že obstoječe službe ali pa v celoti nadomesti le-to, odvisno koliko je vloženega časa, truda in denarja. Found in: ključnih besedah Keywords: dropshipping, maloprodaja, spletna prodaja, pasiven prihodek, služba Published: 27.09.2019; Views: 1598; Downloads: 129
Fulltext (746,65 KB) |
8. Poslovni načrt podjetja FESHNAnja Gregorčič, 2018 Abstract: V današnjem svetu ima podjetništvo pomemben vpliv na ekonomsko stabilnost in moč okolja.
Tu sta v ospredju predvsem področji inovacij in ustvarjanja novih delovnih mest, pa tudi
življenje v družbi, v kateri deluje. Vendar pri soočanju s konkurenco na trgu sama poslovna
ideja ni dovolj. Dolgoročno uspešen posel je največkrat rezultat dobro načrtovanih faz
delovanja podjetja, od zagonske faze do sprejemanja vsakdanjih odločitev. Prav v zagonski
fazi pa je poslovni načrt tista prelomna točka, kjer se podjetnik odloči za preskok iz
razmišljanja o poslu naproti realizaciji posla ter pripravi načrt, ki mu služi kot vodilo za
uspešno ustanovitev podjetja in uresničitev kratkoročnih ter dolgoročnih ciljev.
Diplomska naloga predstavlja poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja
storitev virtualnega pomerjanja oblačil na spletu. Zajema teoretično predstavitev podjetništva,
na katerem sloni empirični del, ki vsebuje poslovni načrt. V empiričnem delu je med drugim
podrobneje predstavljeno podjetje in storitve, ki jih bo podjetje ponujalo, opravljena je analiza
kupcev, opisani sta panoga in konkurenca, zasnovana sta načrt trženja in finančni načrt.
Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali je smiselno ustanoviti podjetje, ki bi se ukvarjalo s
storitvijo virtualnega pomerjanja oblačil. Iz izvedenega poslovnega načrta je ugotovljeno, da
je ustanovitev tega podjetja upravičena. V svetu opazujemo trend vse večjega nakupovanja
oblačil na spletu ter zmanjševanja števila opravljenih nakupov v fizičnih trgovinah, vendar je
bilo na podlagi izvedene ankete ugotovljeno, da kupci pri spletnem nakupovanju oblačil
najbolj pogrešajo prav možnost pomerjanja. Pripravljen finančni načrt je pokazal, da ima
podjetje kljub začetnemu poslovanju brez dobička potencial za uspešno poslovanje na dolgi
rok. Found in: ključnih besedah Keywords: podjetništvo, poslovni načrt, virtualno pomerjanje oblačil, spletna prodaja, analiza trga, diplomske naloge Published: 28.07.2021; Views: 756; Downloads: 61
Fulltext (1,31 MB) |
9. Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodajeDejan Bursać, 2021 Abstract: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo. Found in: ključnih besedah Keywords: spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook. Published: 23.09.2021; Views: 950; Downloads: 66
Fulltext (1,27 MB) |
10. Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozilKarel Žgajnar, 2022 Abstract: Diplomsko delo se ukvarja z vprašanjem vpliva zelene in modre barve na uspešnost spletne prodaje osebnih električnih prevoznih sredstev. Skozi raziskavo vpliva barv na splošno prodajo električnih osebnih prevoznih sredstev sprva pridobim vpogled v pomembnost in vpliv barv na spletno prodajo kot tako, še posebej pa osebnih električnih vozil. Poleg tega diplomsko delo obravnava tudi konkretno zeleno barvo in njen vpliv na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej se v tem kontekstu osredotočam na asociacijo zelene barve z naravo. Tretja pomembna točka diplomskega dela pa je poglobitev v pomen in vpliv modre barve na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev in v tem kontekstu še posebej asociacija modre barve s tehnologijo. Skozi obravnavo teoretičnih virov ter opravljeno empirično raziskavo v diplomskem delu pridem do sklepa, da imajo barve velik vpliv in pomen na uspešnost spletne prodaje in oglaševanje osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej pa se izkaže pomen modre barve v tem kontekstu. Found in: ključnih besedah Keywords: spletna prodaja, električna osebna prevozna sredstva, barve, zelena, modra. Published: 22.07.2022; Views: 459; Downloads: 43
Fulltext (981,66 KB) |