Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 16
First pagePrevious page12Next pageLast page
1.
Odnos potrošnikov do spletnih prodajnih akcij : diplomsko delo
Nataša Volavšek, undergraduate thesis

Abstract: Pospeševanje spletne prodaje je eno najbolj razširjenih komunikacijskih orodij na internetu. Spletno nakupovanje kupcem prinaša izjemne koristi, zato se hitro širi po vsem svetovnem trgu. V teoretičnem delu smo iskali tudi razvoj in razsežnosti spletne prodaje, preučili pa smo tudi trende, ki se kažejo v spletni prodaji v prihodnosti. V praktičnem delu pa smo izvedli spletno anketo med uporabniki družbenih omrežij, s katero smo ugotovili odnos slovenskih potrošnikov do spletnih oglaševalskih akcij. V vzorcu je bilo 93 oseb. Anketiranci menijo, da ima spletno oglaševanje pozitiven vpliv na ekonomijo, prav tako pa ga pogosto povezujejo z virom informacij. Anketiranci ne želijo deliti svojih podatkov v povezavi s spletnim oglaševanjem, poleg tega menijo, da je spletno oglaševanje pogosto preveč invazivno. Ugotavljamo, da je treba spremeniti negativen odnos do spletnega oglaševanja na način, da je spletno oglaševanje bolj kredibilno, zabavno in zaupanja vredno. S pomočjo rezultatov raziskav se lahko spletno oglaševanje osredotoči na ciljne skupine, s katerimi je spletno oglaševanje bližje in se izogne skupinam, ki jih spletno oglaševanje ne pritegne.
Keywords: potrošniki, oglaševanje, spletne prodajne akcije, spletna prodaja
Published in ReVIS: 13.12.2024; Views: 454; Downloads: 3
.pdf Full text (1,61 MB)

2.
Poslovni načrt za podjetje Buzz off d. o. o.
Jagoda Sonc Nečemar, 2024, not set

Abstract: V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za podjetje Buzz off, d. o. o. Podjetje je novoustanovljeno in se bo ukvarjalo s prodajo repelentov proti različnim zajedavcem in žuželkam preko spleta. Podjetje uvrščamo pod dejavnost Trgovina na drobno po pošti ali po internetu (47.910). Panoga je v zadnjih letih doživela hitro rast, saj je digitalna tehnologija omogočila enostavno in praktično nakupovanje iz udobja doma. Glavni cilj diplomskega dela je zagotoviti celovit načrt za uspešno poslovanje podjetja. Ugotovili smo, da ima trg naravnih repelentov zagotovo potencial, saj ljudje vedno raje posegajo po naravnih repelentih. Ljudje so zaskrbljeni za svoje zdravje in zdravje bližnjih, hkrati pa želijo zaščititi tudi okolje.
Keywords: Poslovni načrt, repelenti, spletna prodaja, blagovna znamka, zajedavci in žuželke, trajnostni način življenja, raziskava.
Published in ReVIS: 22.08.2024; Views: 694; Downloads: 13
.pdf Full text (2,91 MB)

3.
Hmelj v kozmetičnih izdelkih za nego kože v spletni prodaji
Barbara Bosnar, 2023, undergraduate thesis

Keywords: hmelj, kozmetični izdelki, rastlinski izvlečki, spletna prodaja
Published in ReVIS: 14.03.2024; Views: 1322; Downloads: 26
.pdf Full text (845,95 KB)

4.
Poslovni načrt spletne trgovine Eyforya.si
Tinkara Božič, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Tema diplomskega dela je priprava poslovnega načrta za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja spletno prodajo unikatnih oblačil lastne blagovne znamke. Dodana vrednost blagovne znamke je ročna poslikava jaken z motivi, izdelanimi po lastnem dizajnu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem smo proučili panogo in trg na katerega vstopamo, strategijo oglaševanja in finančna sredstva, potrebna za zagon podjetja. Drugi, empirični del, pa predstavlja praktično predstavitev pridobljenega znanja. Analiza poslovne ideje je pokazala, da je izbrana poslovna ideja zanimiva, tržno privlačna ter izvedljiva in obstaja veliko možnosti za razvoj blagovne znamke v prihodnosti, zato ima smisel ustanovitev takega podjetja.
Keywords: Poslovni načrt, novo podjetje, spletna prodaja unikatnih oblačil in obutve, analiza trga, načrt trženja, finančni načrt.
Published in ReVIS: 26.09.2023; Views: 1560; Downloads: 52
.pdf Full text (1,64 MB)

5.
Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19
Manuela Jazbar, 2023, undergraduate thesis

Abstract: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje.
Keywords: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija.
Published in ReVIS: 03.06.2023; Views: 1810; Downloads: 49
.pdf Full text (706,10 KB)

6.
7.
Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozil
Karel Žgajnar, 2022, undergraduate thesis

Abstract: Diplomsko delo se ukvarja z vprašanjem vpliva zelene in modre barve na uspešnost spletne prodaje osebnih električnih prevoznih sredstev. Skozi raziskavo vpliva barv na splošno prodajo električnih osebnih prevoznih sredstev sprva pridobim vpogled v pomembnost in vpliv barv na spletno prodajo kot tako, še posebej pa osebnih električnih vozil. Poleg tega diplomsko delo obravnava tudi konkretno zeleno barvo in njen vpliv na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej se v tem kontekstu osredotočam na asociacijo zelene barve z naravo. Tretja pomembna točka diplomskega dela pa je poglobitev v pomen in vpliv modre barve na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev in v tem kontekstu še posebej asociacija modre barve s tehnologijo. Skozi obravnavo teoretičnih virov ter opravljeno empirično raziskavo v diplomskem delu pridem do sklepa, da imajo barve velik vpliv in pomen na uspešnost spletne prodaje in oglaševanje osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej pa se izkaže pomen modre barve v tem kontekstu.
Keywords: spletna prodaja, električna osebna prevozna sredstva, barve, zelena, modra.
Published in ReVIS: 22.07.2022; Views: 1463; Downloads: 68
.pdf Full text (981,66 KB)

8.
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Dejan Bursać, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Keywords: spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Published in ReVIS: 23.09.2021; Views: 2791; Downloads: 112
.pdf Full text (1,27 MB)

9.
Poslovni načrt podjetja FESHN : diplomska naloga
Anja Gregorčič, 2018, undergraduate thesis

Abstract: V današnjem svetu ima podjetništvo pomemben vpliv na ekonomsko stabilnost in moč okolja. Tu sta v ospredju predvsem področji inovacij in ustvarjanja novih delovnih mest, pa tudi življenje v družbi, v kateri deluje. Vendar pri soočanju s konkurenco na trgu sama poslovna ideja ni dovolj. Dolgoročno uspešen posel je največkrat rezultat dobro načrtovanih faz delovanja podjetja, od zagonske faze do sprejemanja vsakdanjih odločitev. Prav v zagonski fazi pa je poslovni načrt tista prelomna točka, kjer se podjetnik odloči za preskok iz razmišljanja o poslu naproti realizaciji posla ter pripravi načrt, ki mu služi kot vodilo za uspešno ustanovitev podjetja in uresničitev kratkoročnih ter dolgoročnih ciljev. Diplomska naloga predstavlja poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja storitev virtualnega pomerjanja oblačil na spletu. Zajema teoretično predstavitev podjetništva, na katerem sloni empirični del, ki vsebuje poslovni načrt. V empiričnem delu je med drugim podrobneje predstavljeno podjetje in storitve, ki jih bo podjetje ponujalo, opravljena je analiza kupcev, opisani sta panoga in konkurenca, zasnovana sta načrt trženja in finančni načrt. Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali je smiselno ustanoviti podjetje, ki bi se ukvarjalo s storitvijo virtualnega pomerjanja oblačil. Iz izvedenega poslovnega načrta je ugotovljeno, da je ustanovitev tega podjetja upravičena. V svetu opazujemo trend vse večjega nakupovanja oblačil na spletu ter zmanjševanja števila opravljenih nakupov v fizičnih trgovinah, vendar je bilo na podlagi izvedene ankete ugotovljeno, da kupci pri spletnem nakupovanju oblačil najbolj pogrešajo prav možnost pomerjanja. Pripravljen finančni načrt je pokazal, da ima podjetje kljub začetnemu poslovanju brez dobička potencial za uspešno poslovanje na dolgi rok.
Keywords: podjetništvo, poslovni načrt, virtualno pomerjanje oblačil, spletna prodaja, analiza trga, diplomske naloge
Published in ReVIS: 28.07.2021; Views: 2292; Downloads: 158
.pdf Full text (1,31 MB)

10.
Analiza učinkovitosti na primeru dropshippinga
Matjaž Kocjančič, 2019, undergraduate thesis

Abstract: Dropshipping je unikaten model maloprodaje preko spleta. Omogoča prodajo izbranih produktov, ki jih drugi kupijo, skladiščijo in odpremijo za vas, kar je popolnem nasprotju s tradicionalno maloprodajo, ki zahteva znatne vnaprejšne naložbe. Model spletne prodaje z uporabo dropshippinga je lahko izkoriščen za začetek poslovanja, ki zahteva zelo malo investiranega denarja in s tem tudi rizika (običajno okoli 1000 evrov). Dropshipping se lahko uporabi za ustvarjanje dodatnega (pasivnega) prihodka poleg že obstoječe službe ali pa v celoti nadomesti le-to, odvisno koliko je vloženega časa, truda in denarja.
Keywords: dropshipping, maloprodaja, spletna prodaja, pasiven prihodek, služba
Published in ReVIS: 27.09.2019; Views: 2521; Downloads: 144
.pdf Full text (746,65 KB)

Search done in 0.23 sec.
Back to top