Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 14
Na začetekNa prejšnjo stran12Na naslednjo stranNa konec
1.
Hmelj v kozmetičnih izdelkih za nego kože v spletni prodaji
Barbara Bosnar, 2023, diplomsko delo

Ključne besede: hmelj, kozmetični izdelki, rastlinski izvlečki, spletna prodaja
Objavljeno v ReVIS: 14.03.2024; Ogledov: 450; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (845,95 KB)

2.
Poslovni načrt spletne trgovine Eyforya.si
Tinkara Božič, 2023, diplomsko delo

Opis: Tema diplomskega dela je priprava poslovnega načrta za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja spletno prodajo unikatnih oblačil lastne blagovne znamke. Dodana vrednost blagovne znamke je ročna poslikava jaken z motivi, izdelanimi po lastnem dizajnu. Diplomsko delo je sestavljeno iz teoretičnega dela, v katerem smo proučili panogo in trg na katerega vstopamo, strategijo oglaševanja in finančna sredstva, potrebna za zagon podjetja. Drugi, empirični del, pa predstavlja praktično predstavitev pridobljenega znanja. Analiza poslovne ideje je pokazala, da je izbrana poslovna ideja zanimiva, tržno privlačna ter izvedljiva in obstaja veliko možnosti za razvoj blagovne znamke v prihodnosti, zato ima smisel ustanovitev takega podjetja.
Ključne besede: Poslovni načrt, novo podjetje, spletna prodaja unikatnih oblačil in obutve, analiza trga, načrt trženja, finančni načrt.
Objavljeno v ReVIS: 26.09.2023; Ogledov: 535; Prenosov: 33
.pdf Celotno besedilo (1,64 MB)

3.
Analiza vplivniškega trženja prek socialnih omrežij v času epidemije Covid-19
Manuela Jazbar, 2023, diplomsko delo

Opis: Namen diplomskega dela je bil predstaviti poklic vplivnežev in digitalno trženje na splošno, kot tudi digitalno trženje v času epidemije. S pomočjo literature in raziskovalnega dela smo analizirali vplivniško trženje prek socialnih omrežij v času epidemije covida-19 in raziskali, kako se kupci odločajo za nakup določenega izdelka ali storitve, ki jo je promoviral in predstavil vplivnež prek socialnih omrežij. V diplomskem delu smo postavili raziskovalno vprašanje in dve hipotezi. Zanimalo nas je, ali ljudje bolj zaupajo v izdelek, ki ga je promoviral vplivnež, kot v izdelek, ki ga je oglaševalo podjetje blagovne znamke. Rezultati so pokazali, da ljudje v večini še zmeraj bolj zaupajo oglaševanju s strani podjetja. Zanimalo nas je tudi, ali je bil v času epidemije večji obseg promocijskih objav vplivnežev kot pred njo. Izkazalo se je, da so se promocijske objave v času epidemije povečale. S pomočjo raziskovalnega vprašanja o najbolj priljubljenem družabnem omrežju smo prišli do zaključka, da je TikTok v času epidemije postal vodilno družbeno omrežje. Diplomsko delo smo razdelili na teoretični in raziskovalni del. V teoretičnem delu smo opisali vplivniško trženje, vplivneže, digitalno trženje in različne oblike trženja, v raziskovalnem delu pa smo preverili postavljeni hipotezi in odgovorili na raziskovalno vprašanje.
Ključne besede: vplivneži, vplivnostno trženje, spletna prodaja, družbena omrežja, blagovne znamke, digitalno trženje, epidemija.
Objavljeno v ReVIS: 03.06.2023; Ogledov: 571; Prenosov: 38
.pdf Celotno besedilo (706,10 KB)

4.
5.
Uporaba zelene in modre barve pri spletni prodaji elektricnih vozil
Karel Žgajnar, 2022, diplomsko delo

Opis: Diplomsko delo se ukvarja z vprašanjem vpliva zelene in modre barve na uspešnost spletne prodaje osebnih električnih prevoznih sredstev. Skozi raziskavo vpliva barv na splošno prodajo električnih osebnih prevoznih sredstev sprva pridobim vpogled v pomembnost in vpliv barv na spletno prodajo kot tako, še posebej pa osebnih električnih vozil. Poleg tega diplomsko delo obravnava tudi konkretno zeleno barvo in njen vpliv na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej se v tem kontekstu osredotočam na asociacijo zelene barve z naravo. Tretja pomembna točka diplomskega dela pa je poglobitev v pomen in vpliv modre barve na spletno prodajo osebnih električnih prevoznih sredstev in v tem kontekstu še posebej asociacija modre barve s tehnologijo. Skozi obravnavo teoretičnih virov ter opravljeno empirično raziskavo v diplomskem delu pridem do sklepa, da imajo barve velik vpliv in pomen na uspešnost spletne prodaje in oglaševanje osebnih električnih prevoznih sredstev, še posebej pa se izkaže pomen modre barve v tem kontekstu.
Ključne besede: spletna prodaja, električna osebna prevozna sredstva, barve, zelena, modra.
Objavljeno v ReVIS: 22.07.2022; Ogledov: 789; Prenosov: 64
.pdf Celotno besedilo (981,66 KB)

6.
Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje
Dejan Bursać, 2021, diplomsko delo

Opis: V pričujočem diplomskem delu z naslovom Vpliv družbenih omrežij na uspešnost prodaje smo v teoretičnem delu prikazali koncept spletnih družbenih omrežij, kjer smo jih opredelili, prikazali njihovo zgodovino in se osredotočili na Facebook in Instagram. Prav tako smo prikazali pomen in uporabo družbenih omrežij v podjetjih, kjer smo opisali tržno komuniciranje na družbenih omrežjih, prodajo prek družbenih omrežij, merjenje angažiranosti, trženje prek vplivnežev in prednosti ter tveganja pri poslovanju. V empiričnem delu smo na podlagi treh podjetij, ki se ukvarjajo s prodajo na družbenih omrežij, raziskovali vpliv teh omrežij na samo prodajo, ob pomoči informacij podjetij pa smo prikazali, da družbena omrežja zelo vplivajo na prodajo, da sta družbeni omrežji Instagram in Facebook zelo pomembni za pospeševanje prodaje in da se pri prodaji na družbenih omrežjih kažejo velike prednosti v primerjavi s tradicionalno prodajo.
Ključne besede: spletna prodaja, merjenje angažiranosti, družbena omrežja, Instagram, Facebook.
Objavljeno v ReVIS: 23.09.2021; Ogledov: 1391; Prenosov: 92
.pdf Celotno besedilo (1,27 MB)

7.
Poslovni načrt podjetja FESHN : diplomska naloga
Anja Gregorčič, 2018, diplomsko delo

Opis: V današnjem svetu ima podjetništvo pomemben vpliv na ekonomsko stabilnost in moč okolja. Tu sta v ospredju predvsem področji inovacij in ustvarjanja novih delovnih mest, pa tudi življenje v družbi, v kateri deluje. Vendar pri soočanju s konkurenco na trgu sama poslovna ideja ni dovolj. Dolgoročno uspešen posel je največkrat rezultat dobro načrtovanih faz delovanja podjetja, od zagonske faze do sprejemanja vsakdanjih odločitev. Prav v zagonski fazi pa je poslovni načrt tista prelomna točka, kjer se podjetnik odloči za preskok iz razmišljanja o poslu naproti realizaciji posla ter pripravi načrt, ki mu služi kot vodilo za uspešno ustanovitev podjetja in uresničitev kratkoročnih ter dolgoročnih ciljev. Diplomska naloga predstavlja poslovni načrt za ustanovitev novega podjetja, ki ponuja storitev virtualnega pomerjanja oblačil na spletu. Zajema teoretično predstavitev podjetništva, na katerem sloni empirični del, ki vsebuje poslovni načrt. V empiričnem delu je med drugim podrobneje predstavljeno podjetje in storitve, ki jih bo podjetje ponujalo, opravljena je analiza kupcev, opisani sta panoga in konkurenca, zasnovana sta načrt trženja in finančni načrt. Namen diplomskega dela je ugotoviti, ali je smiselno ustanoviti podjetje, ki bi se ukvarjalo s storitvijo virtualnega pomerjanja oblačil. Iz izvedenega poslovnega načrta je ugotovljeno, da je ustanovitev tega podjetja upravičena. V svetu opazujemo trend vse večjega nakupovanja oblačil na spletu ter zmanjševanja števila opravljenih nakupov v fizičnih trgovinah, vendar je bilo na podlagi izvedene ankete ugotovljeno, da kupci pri spletnem nakupovanju oblačil najbolj pogrešajo prav možnost pomerjanja. Pripravljen finančni načrt je pokazal, da ima podjetje kljub začetnemu poslovanju brez dobička potencial za uspešno poslovanje na dolgi rok.
Ključne besede: podjetništvo, poslovni načrt, virtualno pomerjanje oblačil, spletna prodaja, analiza trga, diplomske naloge
Objavljeno v ReVIS: 28.07.2021; Ogledov: 1167; Prenosov: 115
.pdf Celotno besedilo (1,31 MB)

8.
Analiza učinkovitosti na primeru dropshippinga
Matjaž Kocjančič, 2019, diplomsko delo

Opis: Dropshipping je unikaten model maloprodaje preko spleta. Omogoča prodajo izbranih produktov, ki jih drugi kupijo, skladiščijo in odpremijo za vas, kar je popolnem nasprotju s tradicionalno maloprodajo, ki zahteva znatne vnaprejšne naložbe. Model spletne prodaje z uporabo dropshippinga je lahko izkoriščen za začetek poslovanja, ki zahteva zelo malo investiranega denarja in s tem tudi rizika (običajno okoli 1000 evrov). Dropshipping se lahko uporabi za ustvarjanje dodatnega (pasivnega) prihodka poleg že obstoječe službe ali pa v celoti nadomesti le-to, odvisno koliko je vloženega časa, truda in denarja.
Ključne besede: dropshipping, maloprodaja, spletna prodaja, pasiven prihodek, služba
Objavljeno v ReVIS: 27.09.2019; Ogledov: 1904; Prenosov: 137
.pdf Celotno besedilo (746,65 KB)

9.
Poslovni načrt za prodajo produktov na Amazonu
Kris Kokelj, 2019, diplomsko delo

Opis: Zaradi hitrega stopnjevanja življenjskega tempa imamo danes veliko manj časa preživljati v trgovinah in iskanju ter primerjanju dobrih in slabih izdelkov. Z nenehnim razvojem tehnologije se povečujejo tudi naša pričakovanja, zato spletnemu iskanju in nakupovanju vse bolj zaupamo. Ta trend se pri nas še ne odraža v tolikšni meri kot v največjih državah sveta. Izpostavil bi predvsem ZDA, saj celotna diplomska naloga temelji na dobri strategiji prodora na ogromen ameriški trg. Pri tem bom uporabil največjo spletno trgovino na svetu Amazon.com. Kljub temu da velika večina izdelkov prihaja iz Kitajske, je Amazon v zadnjih letih veliko naredil na preverjanju kakovosti in kredibilnosti tako izdelovalcev kot tudi prodajalcev. Zato se je splošno mnenje o spletnih nakupih v ZDA močno spremenilo, kupci so namreč spoznali, da lahko dobijo kvalitetne izdelke, ki zagotovijo njihove potrebe in želje. V diplomskem delu je predstavljen poslovni načrt za prodajo žadnega valja za masažo obraza in telesa, ki bistveno pripomore k zaviranju nastajanja gub in staranju kože. Gre za lepotni produkt, ki je primeren tako za ženske kot tudi za moške. Tovrstni izdelek je že prisoten na trgu, vendar sem se na podlagi podrobne analize ponudbe in povpraševanja odločil, da je to idealen produkt za začetek razvijanja podjetja. Na podlagi analize konkurence sem uvidel, da bi s promocijo na različnih socialnih platformah podjetje imelo bistveno prednost pred konkurenti, saj je njegov osnovni cilj vzpostaviti in trgu predstaviti blagovno znamko in ne samo direktne prodaje fizičnih produktov.
Ključne besede: poslovni načrt, Amazon, žadni valj, spletna prodaja, ameriški trg, razvoj.
Objavljeno v ReVIS: 22.03.2019; Ogledov: 2633; Prenosov: 224
.pdf Celotno besedilo (1,67 MB)

10.
Poslovni načrt podjetja : diplomska naloga
Katja Ručman, 2016, diplomsko delo

Opis: Poslovni načrt je vodnik, ki nam pokaže prednosti, nove priložnosti, razišče konkurente in pomaga porabiti finančne vire bolj dobičkonosno. Proces oblikovanja poslovnega načrta je za projekt koristen, ker je preko izračunov in predpostavk z njim mogoče dovolj zgodaj odkriti vse šibke točke in jih popraviti. V diplomski nalogi so predstavljeni poslovni načrt za podjetje DariloIdeja, s. p., njegove značilnosti in posamezni sestavni deli. Podrobneje so predstavljeni pojmi podjetništvo, elektronsko poslovanje in spletna trgovina, saj so temelji do pisanja poslovnega načrta. Ustanovitev in uspešnost poslovanja podjetja sta analizirani preko finančnih analiz in raziskav v teoretičnem delu diplomske naloge.
Ključne besede: poslovni načrt, podjetništvo, elektronsko poslovanje, spletna trgovnina, spletna prodaja
Objavljeno v ReVIS: 21.08.2018; Ogledov: 4606; Prenosov: 531
.pdf Celotno besedilo (1,46 MB)

Iskanje izvedeno v 0.26 sek.
Na vrh