1. Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjihMaks Ciuha, 2021, undergraduate thesis Abstract: V diplomskem delu smo ugotovili, da so podjetniki v malih ter srednjih podjetjih pripravljeni govoriti o neuspehih, vendar so pri tem nekoliko zadržani in ne želijo izdati veliko informacij. Spoznali smo, da analizirajo negativno situacijo konkurenčnih podjetij in se nato v prihodnosti poskušajo takšnim situacijam izogniti.
Raziskava je pokazala, da je neuspeh nekaj, o čemer se manj govori ali ne govori. S pomočjo intervjujev smo ugotovili, da je za nekatere podjetnike neuspeh lahko tudi nekaj pozitivnega, saj ga lahko postavi na trdna tla. Glede na odgovore iz intervjuja lahko trdimo, da je neuspeh za podjetnike nekaj stresnega, vendar pa se kljub temu soočijo s težavo in poskušajo čim prej poiskati ustrezno rešitev. Veliko podjetnikov lahko ima za seboj veliko neuspehov, kar pa ne pomeni, da so ti podjetniki neuspešni. Keywords: neuspeh, podjetnik, mala in srednja podjetja, tveganje, konkurenca Published in ReVIS: 15.01.2022; Views: 1417; Downloads: 77 Full text (846,95 KB) |
2. Primerjalna analiza vzrokov krize v malem in velikem podjetju : diplomsko deloTina Gorinšek, 2012, undergraduate thesis Keywords: krize, vzroki, posledice, ukrepi, simptomi, podjetja, gospodarstvo, mala podjetja, srednja podjetja, gospodarska kriza Published in ReVIS: 11.12.2020; Views: 1717; Downloads: 93 Full text (758,13 KB) |
3. |
4. |
5. Načini za pridobivanje zvestih potrošnikovNika Koncilja, 2019, undergraduate thesis Abstract: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki.
Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti. Keywords: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja Published in ReVIS: 16.02.2019; Views: 3104; Downloads: 118 Full text (824,65 KB) |
6. |
7. |
8. Vloga in funkcija obveznih dajatev pri pospeševanju podjetništva na podeželju : doktorska disertacijaJanko Čakš, 2010, doctoral dissertation Keywords: davki, fiksalni sistem, kmetijstvo, davčne spodbude, podjetništvo, mala podjetja, srednja podjetja, disertacije Published in ReVIS: 12.09.2017; Views: 3780; Downloads: 132 Full text (4,32 MB) |