Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Neuspehi slovenskih podjetnikov v malih in srednjih podjetjih
Maks Ciuha, 2021, diplomsko delo

Opis: V diplomskem delu smo ugotovili, da so podjetniki v malih ter srednjih podjetjih pripravljeni govoriti o neuspehih, vendar so pri tem nekoliko zadržani in ne želijo izdati veliko informacij. Spoznali smo, da analizirajo negativno situacijo konkurenčnih podjetij in se nato v prihodnosti poskušajo takšnim situacijam izogniti. Raziskava je pokazala, da je neuspeh nekaj, o čemer se manj govori ali ne govori. S pomočjo intervjujev smo ugotovili, da je za nekatere podjetnike neuspeh lahko tudi nekaj pozitivnega, saj ga lahko postavi na trdna tla. Glede na odgovore iz intervjuja lahko trdimo, da je neuspeh za podjetnike nekaj stresnega, vendar pa se kljub temu soočijo s težavo in poskušajo čim prej poiskati ustrezno rešitev. Veliko podjetnikov lahko ima za seboj veliko neuspehov, kar pa ne pomeni, da so ti podjetniki neuspešni.
Ključne besede: neuspeh, podjetnik, mala in srednja podjetja, tveganje, konkurenca
Objavljeno v ReVIS: 15.01.2022; Ogledov: 1097; Prenosov: 77
.pdf Celotno besedilo (846,95 KB)

2.
3.
4.
5.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019, diplomsko delo

Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Objavljeno v ReVIS: 16.02.2019; Ogledov: 2794; Prenosov: 118
.pdf Celotno besedilo (824,65 KB)

6.
Poslovni angeli v Sloveniji : diplomsko delo
Senta Maček, 2012, diplomsko delo

Ključne besede: poslovni angeli, podjetništvo, tvegani kapital, skladi, mala in srednja podjetja
Objavljeno v ReVIS: 28.06.2018; Ogledov: 2986; Prenosov: 152
.pdf Celotno besedilo (749,74 KB)

7.
8.
Iskanje izvedeno v 0.28 sek.
Na vrh