Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Marketinški pristop k razvoju tržno uspešne dinamične regije
Andreja Sovinek, 2016

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: dinamične regije, tržno usmerjanje, prestrukturiranje, marketing, mala in srednja podjetja
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 585; Prenosov: 41
.pdf Celotno besedilo (2,04 MB)

3.
Poslovni angeli v Sloveniji
Senta Maček, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: poslovni angeli, podjetništvo, tvegani kapital, skladi, mala in srednja podjetja
Objavljeno: 28.06.2018; Ogledov: 581; Prenosov: 54
.pdf Celotno besedilo (749,74 KB)

4.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 358; Prenosov: 34
.pdf Celotno besedilo (824,65 KB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh