1. |
2. |
3. |
4. |
5. Stili vodenja na Dolenjskem in v Posavju ter raziskava uporabe informacijsko komunikacijskih tehnologij kot pripomočkov za uspešnejše vodenjeMarko Jurman, 2019 Abstract: Skozi nalogo smo obravnavali različne stile vodenja: tri klasične (avtokratsko vodenje, participativno vodenje ter Laissez-Faire vodenje) in dva novejša stila (transakcijsko in transformacijsko vodenje). Osredotočili smo se na preučevanje različnih stilov vodenja v dolenjski in posavski regiji, ter katere IKT pripomočke vodje uporabljajo v pomoč vodenju. Pridobljene podatke smo analizirali in na podlagi ankete in intervjujev, ki smo jih izvedli v sklopu raziskave, preverili, kateri stil je prevladujoč v raziskovanih regijah, kakšne kompetence vodje, kako se spoprijemajo s spremembami in kako motivirajo. Ugotovili smo, da v preučevanih regijah ni prevladujočega stila vodenja, nekoliko sicer izstopa transformacijski stil vodenja, ki je od preučevanih stilov vodenja najbolj naklonjen spremembam in se z njimi najlažje sooča. Found in: ključnih besedah Keywords: vodenje, stili vodenja, uspešni vodja, IKT pripomočki, motiviranje Published: 18.12.2019; Views: 2041; Downloads: 134
Fulltext (1,31 MB) |
6. |
7. |
8. Gradniki avtopoietskega modela vodenja v organizacijah v SlovenijiMateja Kalan, 2020 Found in: ključnih besedah Keywords: avtopoieza, avtopoietski model, avtopoietski vodja, stili vodenja, osebnostne lastnosti, modeli vodenja, organizacija, vodenje, doktorske disertacije Published: 22.07.2021; Views: 737; Downloads: 84
Fulltext (3,89 MB) |
9. Povezava med čustveno inteligenco vodje in zadovoljstvom zaposlenihNataša Gole, 2016 Abstract: Vodenje je proces, ki ga bodisi v formalni ali pa neformalni obliki najdemo v vsaki kulturi,
družbi in skupini. Ne glede na univerzalnost tega pojma pa se tako skozi zgodovino kot
znotraj posameznih enot pojavljajo razlike tako pri njegovi definiciji kot pri vsebini. Kar je
včasih veljalo za pravilno, je danes popolnoma zmotno, in obratno. V sodobnem času čustva
igrajo veliko in pomembno vlogo pri vodenju in predstavljajo ključ do uspešnosti. Kako, na
kakšen način in v kolikšni meri, pa so vprašanja, na katera različni teoretiki različno
odgovarjajo.
Ta teoretična znanja so nam služila kot podlaga, da smo pripravili vprašalnik o čustveni
inteligenci, ki nam je služil kot osnova za ugotavljanje stopnje čustvene inteligence pri vodjih.
Ker smo želeli rezultate primerjati z analizo o zadovoljstvu zaposlenih, smo za vzorec izbrali
top management, ki ga predstavlja 12 izvršnih direktorjev in direktorjev sektorjev, pri čemer
so razpoložljivi podatki tudi o zadovoljstvu njihovih zaposlenih.
Rezultati analize čustvene inteligence vodij nakazujejo, da obstaja povezava med
zadovoljstvom zaposlenih in čustveno inteligenco vodje, saj ima celoten top management
relativno visoko čustveno inteligenco, kar se sklada tudi z rezultati zadovoljstva zaposlenih,
saj ima podjetje v splošnem relativno zadovoljne zaposlene.
Raziskava pa obenem ni potrdila, da imajo vodje z višjo čustveno inteligenco tudi bolj
zadovoljne zaposlene, kar pripisujemo temu, da je uspešno vodenje odvisno tudi od drugih
komponent. Ker na zadovoljstvo zaposlenih poleg vodenja vplivajo še drugi dejavniki, je tudi
soodvisnost teh dveh procesov težko natančno opredeljiva. Found in: ključnih besedah Keywords: vodja, stili vodenja, čustvena inteligenca, zadovoljstvo zaposlenih, diplomske naloge Published: 28.07.2021; Views: 717; Downloads: 74
Fulltext (1,36 MB) |
10. |