Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 10 / 23
First pagePrevious page123Next pageLast page
1.
Razvoj prototipa mobilne aplikacije za komunikacijo v lovskih družinah skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Leja Rukše, 2025, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo se osredotočili na komunikacijo, ki je pri delovanju društva ključnega pomena. Raziskali smo, kako poteka komunikacija v lovskih družinah, kakšne so težave v medsebojni komunikaciji med člani posameznih lovskih družin in kakšne so potrebe in pričakovanja na tem področju. V ospredje smo postavili uporabnika in na osnovi informacij, pridobljenih v kvantitativni in kvalitativni raziskavi, sledili korakom Donalda Normana za ustvarjanje dobre uporabniške izkušnje. Ustvarili smo prototip, ki predstavlja uporabniško izkušnjo za komuniciranje med člani v društvu. Prototip smo med uporabniki tudi testirali in pridobili potrebne povratne informacije za nadaljnji razvoj spletne aplikacije.
Keywords: uporabniška izkušnja, prototip, komunikacija, lovske družine, Donald Norman
Published in ReVIS: 06.06.2025; Views: 221; Downloads: 4
.pdf Full text (3,48 MB)

2.
3.
Primerjava inovacij za aktivno življenje psov in oplemenitenje uporabniške izkušnje z nosljivo tehnologijo : magistrska naloga
Tea Štampalija, 2024, master's thesis

Abstract: V magistrski nalogi smo raziskovali vpliv napredne opreme za pse na telesno aktivnost in zdravje živali, s posebnim poudarkom na uporabniški izkušnji. S pomočjo kvantitativnega in kvalitativnega pristopa raziskovanja smo analizirali, kako pametne ovratnice in nosljivi senzorji vplivajo na vsakdanje življenje psov in njihovih lastnikov. Ugotovitve so pokazale, da te naprave ne le izboljšajo spremljanje zdravstvenega stanja in aktivnosti, ampak lastnikom omogočajo tudi boljše razumevanje in povezovanje s svojimi ljubljenčki. Dodatno pa smo identificirali tudi omejitve, ki so potreba po večji prilagodljivosti in raznolikosti funkcij, da lahko zadovoljimo različne potrebe uporabnikov.
Keywords: napredna oprema za pse, pametne ovratnice, telesna aktivnost, uporabniška izkušnja, zdravstveno spremljanje
Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 619; Downloads: 44
.pdf Full text (5,03 MB)

4.
Oblikovanje uporabniške izkušnje pri razvoju prototipa spletne aplikacije za upravljanje oddaje plovil : magistrska naloga
Primož Svet, 2024, master's thesis

Abstract: Ljudje že stoletja potujemo po vodi. Danes popularnost hobija »čolnarjenja« narašča, s čimer rasteta tudi globalna trga plovil in najema plovil. S tem pa se večata nabor ponudnikov, ki oddajajo svoja plovila, in število strank. Večina večjih podjetij v panogi je že poskrbela za digitalizacijo. Odsotnost te pa je, zaradi različnih razlogov, vidna v manjših podjetjih. V magistrski nalogi smo zato reševali problem pomanjkanja digitalizacije v manjših lokalnih podjetjih, ki se ukvarjajo z oddajo plovil. Kot rešitev problema smo predlagali digitalizacijo postopka oddaje plovil tudi v tovrstnih podjetjih v obliki prototipa spletne aplikacije za interno uporabo, ki je razvit na osnovi korakov oblikovanja uporabniške izkušnje, kakršne narekuje Donald Norman. Rezultat postopka oblikovanja uporabniške izkušnje je prototip aplikacije, ki predstavlja dobro izhodišče za uvedbo digitalizacije v omenjenih podjetjih.
Keywords: uporabniška izkušnja, aplikacija, najem plovil, prototip, Donald Norman
Published in ReVIS: 03.12.2024; Views: 565; Downloads: 24
.pdf Full text (4,97 MB)

5.
Digitalna transformacija podjetja Pan-Jan D. O. O. : magistrska naloga
Ksenija Starič, 2024, master's thesis

Abstract: Digitalna transformacija predstavlja pomemben dejavnik za vsako sodobno podjetje, ki želi uspeti v hitro spreminjajočem se digitalnem okolju. V magistrskem delu se osredotočamo na proces digitalne transformacije v družinskem podjetju Pan-Jan d. o. o. Cilj raziskave je bil raziskati kritično literaturo s področja digitalne transformacije in uporabniške izkušnje, nato pa v empiričnem delu analizirati obstoječe stanje v podjetju, in sicer na področjih upravljanja odnosov s strankami (CRM sistem), kibernetske varnosti in digitalne prisotnosti na spletu. Posebna pozornost je bila namenjena prenovi spletne strani in uporabniški izkušnji. Raziskava je potrdila izboljšano uporabniško izkušnjo obiskovalcev spletne strani ter povišano stopnjo informacijske varnosti v podjetju.
Keywords: digitalna transformacija, kibernetska varnost, sistem CRM, spletna stran, prenova spletne strani, Pan-Jan, uporabniška izkušnja
Published in ReVIS: 29.08.2024; Views: 1025; Downloads: 27
.pdf Full text (4,54 MB)

6.
Razvoj prototipa portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Žan Fras, 2024, master's thesis

Abstract: Dobrodelnost se dnevno izraža skozi različne oblike pomoči posameznikov in dobrodelnih organizacij, ki s svojimi akcijami zbirajo sredstva za tiste, ki jih najbolj potrebujejo. Večkrat je mogoče zaslediti obsežne dobrodelne akcije, ki se oglašujejo preko različnih komunikacijskih kanalov, a so informacije o akcijah razpršene in vsaka organizacija jih javnosti predstavlja drugače. Z namenom centraliziranja dobrodelnih akcij v Sloveniji smo v magistrski nalogi po metodologiji Donalda Normana oblikovali uporabniško izkušnjo spletnega portala centraliziranih dobrodelnih akcij v Sloveniji. Z izvedbo vseh korakov metodologije smo izdelali prototip spletnega portala, s katerim bi donatorjem v Sloveniji omogočili enotno vstopno točko iskanja informacij o dobrodelnih akcijah ter jim ponudili možnost donacije, hkrati pa bi dobrodelnim akcijam odprli dodatni kanal predstavljanja svojih akcij javnosti.
Keywords: uporabniška izkušnja, dobrodelnost, donacije, prototip, Donald Norman
Published in ReVIS: 13.05.2024; Views: 1564; Downloads: 16
.pdf Full text (2,29 MB)

7.
Načrtovanje grafičnega uporabniškega vmesnika za mobilno aplikacijo : diplomska naloga
Janže Lorber, 2023, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavamo generatorje z umetno inteligenco z več vidikov. Naloga je razdeljena na dva dela. V prvem delu je opisano delovanje generatorjev slik iz besedila (ang. Text-to-image generators) in podrobneje generatorja Stable Diffusion. Predstavljen je tudi praktični primer treniranja oz. globokega učenja modela Stable Diffusion na naši učni množici slik in opisov. V drugem delu sta opisana teoretična opredelitev izdelave uporabniških vmesnikov in izdelava optimalnega uporabniškega vmesnika hipotetične mobilne aplikacije za generiranje filmov s pomočjo umetne inteligence z aplikacijo za oblikovanje vmesnikov Figma.
Keywords: text-to-image generator, globoko učenje, Stable Diffusion, umetna inteligenca, načrtovanje uporabniškega vmesnika, uporabniška izkušnja, Figma
Published in ReVIS: 18.03.2024; Views: 1985; Downloads: 57
.pdf Full text (4,00 MB)

8.
Oblikovanje mobilne aplikacije Klopstop : diplomska naloga
Tomaž Pangerc, 2024, undergraduate thesis

Abstract: Varovanje in skrb za zdravje je pomembna naloga vsakega posameznika. Slovenija ima veliko zemeljske površine, prekrite z gozdovi in travniki. Pogosta žival, ki jo srečamo v slovenskem prostoru, je klop, ki prenaša nevarne bolezni. Spremljanje in pravočasno ukrepanje zmanjša tveganje okužb. Živimo v digitalnem svetu, ki nam ponuja veliko različnih aplikacij. V dani diplomski nalogi bomo izdelali prototip aplikacije za beleženje ugrizov klopov, poimenovano KlopSTOP. Raziskali in pripravili bomo osnovni okvir, na podlagi katerega lahko programer izdela omenjeno aplikacijo. KlopSTOP je namenjen širokemu krogu uporabnikov, vseh starostnih skupin in obeh spolov. Uporaba aplikacije je izredno enostavna, saj z njeno pomočjo lahko uporabnik zmanjša tveganje, se počuti veliko bolj varnega, predvsem pa ima na enem mestu razpolaga z vsemi podatki, vključno z opomniki o pregledovanju mest ugriza.
Keywords: aplikacija, uporabniška izkušnja, intervju, scenarij, Persona, prototip, GUI, grafični uporabniški vmesnik
Published in ReVIS: 15.03.2024; Views: 1838; Downloads: 78
.pdf Full text (4,35 MB)

9.
Uporabniška izkušnja pri trgovanju s kriptovalutami : magistrska naloga
Marcel Polanc, 2023, master's thesis

Abstract: Magistrsko delo raziskuje uporabniško izkušnjo pri trgovanju s kriptovalutami ter njen vpliv na odločitve uporabnikov. Raziskava kaže, da med uporabniki platform za trgovanje s kriptovalutami prevladuje mlajša populacija, brez statistično značilnih razlik med starostnimi skupinami. Statistično značilno pa moški več trgujejo s kriptovalutami od žensk, poznajo več kriptovalut in platform za trgovanje in vanje vlagajo več sredstev. Glede izobrazbe in osebnega dohodka med uporabniki in neuporabniki platform ni razlik. Uporabniki so zadovoljni s platformami, predvsem zaradi njihove enostavne uporabe in zadovoljitve osnovnih potreb. Glede znanja uporabniki pridobivajo informacije iz različnih virov in različno skrbijo za varnost. Opazili smo razlike v izkušnjah med različnimi platformami, pri čemer je Binance najbolj priljubljena med anketiranci. Večina uporabnikov je preizkusila več različnih platform za trgovanje.
Keywords: kriptovalute, blockchain, platforme, kovanci, uporabniška izkušnja
Published in ReVIS: 08.03.2024; Views: 1589; Downloads: 19
.pdf Full text (2,07 MB)

10.
Razvoj prototipa aplikacije za spremljanje nogometnih tekem skozi oblikovanje uporabniške izkušnje : magistrska naloga
Rene Verbanec, 2023, master's thesis

Abstract: Mali nogomet predstavlja enega izmed bolj priljubljenih športov po svetu in v Sloveniji. Vsako leto samo v Sloveniji potekajo številna nogometna tekmovanja, ki pa se še vedno beležijo na list papirja. Za spremljanje nogometnih tekmovanj je bila v Sloveniji pred nekaj leti razvita namenska aplikacija VinicaRezultati, ki je sicer edina takšna aplikacija v Sloveniji, vendar ne prinaša zadovoljive uporabniške izkušnje. V magistrski nalogi smo zato izboljšali uporabniško izkušnjo za obstoječo aplikacijo s pomočjo šestih korakov oblikovanja uporabniške izkušnje po Donaldu Normanu. Rezultat teh korakov je izdelani prototip izboljšane aplikacije za spremljanje nogometnih tekmovanj. Pričakujemo, da bo s pomočjo izboljšane aplikacije spremljanje nogometih tekmovanj potekalo učinkoviteje in hitreje ter da jo bo v prihodnosti mogoče s prilagoditvami uporabiti tudi za preostale ekipne športe.
Keywords: uporabniška izkušnja, testiranje, prototip, Donald Norman, nogomet
Published in ReVIS: 13.11.2023; Views: 2031; Downloads: 98
.pdf Full text (2,31 MB)

Search done in 0.21 sec.
Back to top