Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 4 / 4
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Optimizacija uporabniške izkušnje in poslovnega modela aplikacije prevoz.org
Edin Muratović, 2017

Opis: Diplomska naloga se osredotoča na pojem sopotništva, ki je v današnjem svetu zaradi okoljevarstvenih težav in povečanja stroškov vzdrževanja osebnega avtomobila pomembnejša. Pojem je proučevan skozi uporabniško izkušnjo spletne aplikacije prevoz.org. Za omenjeno aplikacijo so predstavljeni predlogi izboljšav, ki bi pripomogli k lažji uporabi in prijaznejši aplikaciji za uporabnike. Prav tako je predstavljen finančni načrt, ki bi avtorjem aplikacije pripomogel pri pokrivanju stroškov. Raziskava se osredotoča predvsem na to, ali anketiranci poznajo samo aplikacijo, kaj si mislijo o predlogih za izboljšavo ter zakaj menijo, da je sopotništvo primerno oziroma neprimerno. Namen raziskave je pridobiti mnenje uporabnikov o samih predlogih ter ugotoviti, ali so pripravljeni plačati letno najemnino za aplikacijo ter ali bi avtorji s tem lahko pokrili stroške.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: sopotništvo, mobilna aplikacija, spletna aplikacija, prevoz.org, uporabniška izkušnja
Objavljeno: 24.08.2018; Ogledov: 1143; Prenosov: 75
.pdf Celotno besedilo (1,15 MB)

3.
Oblikovanje koncepta spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije skozi raziskovanje in načrtovanje uporabniške izkušnje
Dejan Marolt, 2019

Opis: V raziskavi smo proučevali uporabniško izkušnjo spletnih študijskih orodij Fakultete za informacijske študije, med katere spadajo spletni referat, učilnica in urnik. Na podlagi ugotovljenih pozitivnih in negativnih izkušenj z uporabnostjo orodij smo v procesu načrtovanja uporabniške izkušnje oblikovali koncept, ki združuje našteta orodja. V prvem delu sta predstavljeni področji uporabniške izkušnje in načrtovanja uporabniške izkušnje. V sklopu načrtovanja uporabniške izkušnje so predstavljene ravni, po katerih se premikamo od ideje do končnega koncepta. V drugem delu sledijo predstavitev in utemeljitev uporabljenih metodologij, predstavitev rezultatov ter interpretacija in ugotovitve.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, načrtovanje uporabniške izkušnje, uporabnost, koncept, spletna študijska orodja
Objavljeno: 13.11.2019; Ogledov: 384; Prenosov: 30
.pdf Celotno besedilo (3,53 MB)

4.
Prenova spletne strani podjetja Njorka, d. o. o.
Jure Curk, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: spletne strani, uporabniška izkušnja, vsebinski marketing, inbound marketing, diplomsko delo
Objavljeno: 20.01.2020; Ogledov: 315; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (5,93 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh