1. Avtomobili in uporabniška izkušnja : diplomska nalogaGregor Zajc, 2022, undergraduate thesis Abstract: V zadnjih letih je avtomobilska industrija naredila ogromen premik v digitalizaciji avtomobilov z velikim poudarkom na udobju, varnosti in izgledu. V diplomski nalogi smo proučevali uporabniško izkušnjo voznikov glede novejših avtomobilov, ki so že posledica digitalizacije. Posvetili smo se zgodovini avtomobilov, predvsem njihovemu razvoju skozi leta, in implementaciji prvih tehnologij, ki so imele vpliv na uporabniško izkušnjo v avtomobilih še preden je bila temu namenjena pozornost. Izvedli smo spletno anketo, v kateri smo sodelujoče spraševali po občutkih v novih avtomobilih in njihovih preferencah ter dva intervjuja s poznavalcema, kjer smo med drugim prediskutirali domneve voznikov glede digitalizacije vozil in uporabniške izkušnje. Keywords: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesniki, digitalizacija, avtomobili, tehnologija Published in ReVIS: 09.05.2022; Views: 1196; Downloads: 87 Full text (1,08 MB) |
2. Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije" : diplomska nalogaNejc Razdrih, 2021, undergraduate thesis Abstract: Kadar podjetje ponuja storitev prek spletne strani, se uporabniki hitro navadijo na njen izgled
in uporabniško izkušnjo. Ključnega pomena je, da ob prehodu poslovanja na mobilno aplikacijo
prenesemo vse tiste lastnosti, ki so jih uporabniki vzeli za svoje. Med njimi je treba izpostaviti
celostno grafično podobo podjetja oz. izgled že obstoječe spletne strani in na drugi strani izgled
mobilne aplikacije, ki je v nastajanju. Vidnost in prepoznavnost podjetja sta med bistvenimi
lastnostmi. Zvesti uporabniki so navajeni na nek uporabniški vmesnik, ki se, če primerjamo
spletno stran in mobilno aplikacijo, precej razlikuje. Uporabniški vmesnik mora biti uporabniku
prijazen, s čimer je uporaba mobilne aplikacije enostavnejša, končni cilj uporabnika pa
enostavno dosegljiv. V diplomski nalogi bomo teorijo celostne grafične podobe, uporabniških
vmesnikov in uporabniške izkušnje prenesli v prakso ter spoznanja s teh področij združili v
končni izdelek – interaktivni prototip mobilne aplikacije. Keywords: mobilna aplikacija, uporabniški vmesniki, uporabniška izkušnja, grafični uporabniški vmesniki, celostna grafična podoba, interaktivni prototip Published in ReVIS: 17.03.2022; Views: 2996; Downloads: 111 Full text (4,14 MB) |
3. Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih : magistrska nalogaJure Štangelj, 2012, master's thesis Abstract: V menedžerskih informacijskih sistemih je nadzorna plošča uporabniški vmesnik vodstvenih informacijskih sistemov, ki naj bi bil oblikovan tako, da je enostaven za uporabo, da združuje vse pomembne informacije in da nudi uporabnikom hiter dostop do potrebnih informacij. Problematika, ki jo obravnavam v magistrski nalogi, se nanaša na pravilno izdelavo nadzorne plošče, ustrezno predstavitev pravih informacij in uporabo nadzornih plošč v praksi. Namen naloge je predstaviti lastnosti nadzorni plošč, predstaviti načine in možnosti vizualizacije informacij v nadzornih ploščah ter predstaviti pravila in zakonitosti dobrega oblikovanja nadzornih plošč. Cilja naloge sta oblikovati praktično uporaben prototip nadzorne plošče, ki bo skladen z dobro prakso izdelave uporabniških vmesnikov, in vpeljava te v prakso na delovnem mestu. Keywords: menedžerski informacijski sistemi, uporabniški vmesniki, nadzorne plošče, ključni kazalci učinkovitosti, vizualizacija informacij, grafični uporabniški vmesnik, interakcija - človek računalnik Published in ReVIS: 10.08.2018; Views: 4014; Downloads: 130 Full text (3,33 MB) |