Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 3 / 3
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Uporabniški vmesniki v menedžerskih informacijskih sistemih
Jure Štangelj, 2012

Opis: V menedžerskih informacijskih sistemih je nadzorna plošča uporabniški vmesnik vodstvenih informacijskih sistemov, ki naj bi bil oblikovan tako, da je enostaven za uporabo, da združuje vse pomembne informacije in da nudi uporabnikom hiter dostop do potrebnih informacij. Problematika, ki jo obravnavam v magistrski nalogi, se nanaša na pravilno izdelavo nadzorne plošče, ustrezno predstavitev pravih informacij in uporabo nadzornih plošč v praksi. Namen naloge je predstaviti lastnosti nadzorni plošč, predstaviti načine in možnosti vizualizacije informacij v nadzornih ploščah ter predstaviti pravila in zakonitosti dobrega oblikovanja nadzornih plošč. Cilja naloge sta oblikovati praktično uporaben prototip nadzorne plošče, ki bo skladen z dobro prakso izdelave uporabniških vmesnikov, in vpeljava te v prakso na delovnem mestu.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: menedžerski informacijski sistemi, uporabniški vmesniki, nadzorne plošče, ključni kazalci učinkovitosti, vizualizacija informacij, grafični uporabniški vmesnik, interakcija - človek računalnik
Objavljeno: 10.08.2018; Ogledov: 2326; Prenosov: 105
.pdf Celotno besedilo (3,33 MB)

2.
Oblikovanje interaktivnega prototipa mobilne aplikacije "Go inštrukcije"
Nejc Razdrih, 2021

Opis: Kadar podjetje ponuja storitev prek spletne strani, se uporabniki hitro navadijo na njen izgled in uporabniško izkušnjo. Ključnega pomena je, da ob prehodu poslovanja na mobilno aplikacijo prenesemo vse tiste lastnosti, ki so jih uporabniki vzeli za svoje. Med njimi je treba izpostaviti celostno grafično podobo podjetja oz. izgled že obstoječe spletne strani in na drugi strani izgled mobilne aplikacije, ki je v nastajanju. Vidnost in prepoznavnost podjetja sta med bistvenimi lastnostmi. Zvesti uporabniki so navajeni na nek uporabniški vmesnik, ki se, če primerjamo spletno stran in mobilno aplikacijo, precej razlikuje. Uporabniški vmesnik mora biti uporabniku prijazen, s čimer je uporaba mobilne aplikacije enostavnejša, končni cilj uporabnika pa enostavno dosegljiv. V diplomski nalogi bomo teorijo celostne grafične podobe, uporabniških vmesnikov in uporabniške izkušnje prenesli v prakso ter spoznanja s teh področij združili v končni izdelek – interaktivni prototip mobilne aplikacije.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: mobilna aplikacija, uporabniški vmesniki, uporabniška izkušnja, grafični uporabniški vmesniki, celostna grafična podoba, interaktivni prototip
Objavljeno: 17.03.2022; Ogledov: 382; Prenosov: 28
.pdf Celotno besedilo (4,14 MB)

3.
Avtomobili in uporabniška izkušnja
Gregor Zajc, 2022

Opis: V zadnjih letih je avtomobilska industrija naredila ogromen premik v digitalizaciji avtomobilov z velikim poudarkom na udobju, varnosti in izgledu. V diplomski nalogi smo proučevali uporabniško izkušnjo voznikov glede novejših avtomobilov, ki so že posledica digitalizacije. Posvetili smo se zgodovini avtomobilov, predvsem njihovemu razvoju skozi leta, in implementaciji prvih tehnologij, ki so imele vpliv na uporabniško izkušnjo v avtomobilih še preden je bila temu namenjena pozornost. Izvedli smo spletno anketo, v kateri smo sodelujoče spraševali po občutkih v novih avtomobilih in njihovih preferencah ter dva intervjuja s poznavalcema, kjer smo med drugim prediskutirali domneve voznikov glede digitalizacije vozil in uporabniške izkušnje.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: uporabniška izkušnja, uporabniški vmesniki, digitalizacija, avtomobili, tehnologija
Objavljeno: 09.05.2022; Ogledov: 237; Prenosov: 29
.pdf Celotno besedilo (1,08 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh