Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 9 / 9
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
2.
3.
Vizija razvoja turizma v Kamniku
Eva Kastelic, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: turizem, razvoj, vizija, turistične destinacije, lokalno prebivalstvo, magistrsko delo
Published: 07.11.2019; Views: 2202; Downloads: 113
.pdf Fulltext (878,68 KB)

4.
Analiza vsebine poslanstev in vizij lekarn
Simona Arnšek, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: lekarne, poslanstvo, vizija, vrednote, analiza besedila
Published: 18.11.2019; Views: 1702; Downloads: 159
.pdf Fulltext (1,52 MB)

5.
Razvoj drsalno kotalkarskega kluba Triglav Kranj
Klara Jagodic, 2019

Found in: ključnih besedah
Keywords: klubi, umetnostno kotalkanje, vodenje klubov, vizija kluba
Published: 21.04.2020; Views: 1778; Downloads: 118
.pdf Fulltext (1,16 MB)

6.
Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
Suzana Sopek, 2012

Found in: ključnih besedah
Keywords: rokodelska dejavnost, poslanstvo, vizija, organizacije, trženjski splet, marketinški načrti, modeli trženja
Published: 06.01.2021; Views: 1025; Downloads: 93
.pdf Fulltext (1,14 MB)

7.
8.
Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
Jure Senjak, 2021

Abstract: V diplomskem delu obravnavam identiteto podjetja ter ustrezno izbiro imena blagovne znamke ter logotipa. Menim, da je tema zanimiva, saj bo raziskovalno vprašanje razjasnilo, kakšno identiteto mora podjetje imeti, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudilo želene asociacije in odzive. Temelj vsakega podjetja je ime, zato je izredno pomembno, kakšno ime si izberemo, kakšno identiteto bomo razvili in kako se bomo z blagovno znamko predstavili na trgu. Zatorej sem si postavil raziskovalno vprašanje, ki se glasi: »Kakšno identiteto mora imeti znamka Peppermilk, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudila želene asociacije in odzive?« Osnovni namen vizualne identitete je del procesa graditve vloge blagovne znamke – prepoznavanje, razlikovanje in oblikovanje trajnostne prisotnosti in položaja na trgu ter vzbujanje zaupanja v blagovno znamko ali podjetje. Predpostavljam, da sta ključ uspeha podjetja njegovo »dobro ime« in prepoznavna znamka, ki je neobčutljiva na spremembe na trgu, se uspešno prilagaja, s čimer uresničuje svojo obljubo trgu in si na ta način zagotovi dolgo življenjsko dobo. Tako kot ime ima tudi podoba znamke izjemen vpliv na vrednost blagovne znamke in podjetja.
Found in: ključnih besedah
Keywords: identiteta, blagovna znamka, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip
Published: 06.07.2021; Views: 1084; Downloads: 77
.pdf Fulltext (2,36 MB)

9.
Search done in 0 sec.
Back to top