Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
3.
Vizija razvoja turizma v Kamniku
Eva Kastelic, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: turizem, razvoj, vizija, turistične destinacije, lokalno prebivalstvo, magistrsko delo
Objavljeno: 07.11.2019; Ogledov: 1071; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (878,68 KB)

4.
Analiza vsebine poslanstev in vizij lekarn
Simona Arnšek, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: lekarne, poslanstvo, vizija, vrednote, analiza besedila
Objavljeno: 18.11.2019; Ogledov: 893; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,52 MB)

5.
Razvoj drsalno kotalkarskega kluba Triglav Kranj
Klara Jagodic, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: klubi, umetnostno kotalkanje, vodenje klubov, vizija kluba
Objavljeno: 21.04.2020; Ogledov: 784; Prenosov: 44
.pdf Celotno besedilo (1,16 MB)

6.
Model trženja rokodelskih izdelkov Slovenije
Suzana Sopek, 2012

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: rokodelska dejavnost, poslanstvo, vizija, organizacije, trženjski splet, marketinški načrti, modeli trženja
Objavljeno: 06.01.2021; Ogledov: 317; Prenosov: 26
.pdf Celotno besedilo (1,14 MB)

7.
8.
Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
Jure Senjak, 2021

Opis: V diplomskem delu obravnavam identiteto podjetja ter ustrezno izbiro imena blagovne znamke ter logotipa. Menim, da je tema zanimiva, saj bo raziskovalno vprašanje razjasnilo, kakšno identiteto mora podjetje imeti, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudilo želene asociacije in odzive. Temelj vsakega podjetja je ime, zato je izredno pomembno, kakšno ime si izberemo, kakšno identiteto bomo razvili in kako se bomo z blagovno znamko predstavili na trgu. Zatorej sem si postavil raziskovalno vprašanje, ki se glasi: »Kakšno identiteto mora imeti znamka Peppermilk, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudila želene asociacije in odzive?« Osnovni namen vizualne identitete je del procesa graditve vloge blagovne znamke – prepoznavanje, razlikovanje in oblikovanje trajnostne prisotnosti in položaja na trgu ter vzbujanje zaupanja v blagovno znamko ali podjetje. Predpostavljam, da sta ključ uspeha podjetja njegovo »dobro ime« in prepoznavna znamka, ki je neobčutljiva na spremembe na trgu, se uspešno prilagaja, s čimer uresničuje svojo obljubo trgu in si na ta način zagotovi dolgo življenjsko dobo. Tako kot ime ima tudi podoba znamke izjemen vpliv na vrednost blagovne znamke in podjetja.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: identiteta, blagovna znamka, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip
Objavljeno: 06.07.2021; Ogledov: 145; Prenosov: 14
.pdf Celotno besedilo (2,36 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh