Repository of colleges and higher education institutions

Search the repository
A+ | A- | Help | SLO | ENG

Query: search in
search in
search in
search in

Options:
  Reset


1 - 6 / 6
First pagePrevious page1Next pageLast page
1.
Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Lululemon sport d.o.o.
Sara Sobočan, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu smo predstavili poslovni načrt za podjetje Lululemon sport d. o. o. Podjetje bo tržilo izdelke kanadske športne blagovne znamke Lululemon Athletica Inc. in se tako ukvarjalo s trgovino na drobno. Predstavili smo blagovno znamko in naredili tržno raziskavo, tako smo ocenili, ali je slovenski trg primeren in dovolj velik za uvoz še dodatne blagovne znamke v športnem svetu oblačil. V finančni projekciji poslovanja podjetja predpostavljamo, da bo podjetje že v prvem letu svojega poslovanja beležilo dobiček v višini 4.502 EU
Keywords: poslovni načrt, športna blagovna znamka, investicija, zagon podjetja, finančni načrt
Published in ReVIS: 21.11.2021; Views: 2175; Downloads: 73
.pdf Full text (2,96 MB)

2.
Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke Peppermilk
Jure Senjak, 2021, undergraduate thesis

Abstract: V diplomskem delu obravnavam identiteto podjetja ter ustrezno izbiro imena blagovne znamke ter logotipa. Menim, da je tema zanimiva, saj bo raziskovalno vprašanje razjasnilo, kakšno identiteto mora podjetje imeti, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudilo želene asociacije in odzive. Temelj vsakega podjetja je ime, zato je izredno pomembno, kakšno ime si izberemo, kakšno identiteto bomo razvili in kako se bomo z blagovno znamko predstavili na trgu. Zatorej sem si postavil raziskovalno vprašanje, ki se glasi: »Kakšno identiteto mora imeti znamka Peppermilk, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudila želene asociacije in odzive?« Osnovni namen vizualne identitete je del procesa graditve vloge blagovne znamke – prepoznavanje, razlikovanje in oblikovanje trajnostne prisotnosti in položaja na trgu ter vzbujanje zaupanja v blagovno znamko ali podjetje. Predpostavljam, da sta ključ uspeha podjetja njegovo »dobro ime« in prepoznavna znamka, ki je neobčutljiva na spremembe na trgu, se uspešno prilagaja, s čimer uresničuje svojo obljubo trgu in si na ta način zagotovi dolgo življenjsko dobo. Tako kot ime ima tudi podoba znamke izjemen vpliv na vrednost blagovne znamke in podjetja.
Keywords: identiteta, blagovna znamka, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip
Published in ReVIS: 06.07.2021; Views: 2465; Downloads: 94
.pdf Full text (2,36 MB)

3.
Znamka podjetja Fidimed
Taja Kuhar, 2018, master's thesis

Abstract: Podjetje Fidimed je prepoznavno podjetje na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta. Njegovo vodstvo je že od samega začetka izvajalo vrsto poslovnih aktivnosti, s katerimi so na trgu gradili prepoznavnost podjetja. V magistrskem delu želimo ugotoviti, ali so odločitve in aktivnosti, ki jih je vodstvo sprejemalo v preteklosti, podjetje pripeljale do prepoznavnosti ter kako visoko se podjetje uvršča na lestvici najbolj prepoznavnih podjetij na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta. Rezultati raziskave so pokazali, da se podjetje Fidimed uvršča visoko na lestvicah prepoznavnosti, zato lahko rečemo, da so bile odločitve, ki jih je sprejemalo vodstvo, pravilne.
Keywords: znamka podjetja, podjetje Fidimed, prepoznavnost podjetja Fidimed, identiteta podjetja, ugled podjetja
Published in ReVIS: 05.07.2018; Views: 3849; Downloads: 202
.pdf Full text (1,44 MB)

4.
5.
Poslovni načrt podjetja GJF : magistrsko delo
Miha Grilj, 2015, master's thesis

Keywords: poslovni načrt, blagovna znamka, rast podjetja, analiza trga
Published in ReVIS: 07.04.2018; Views: 3690; Downloads: 180
.pdf Full text (850,01 KB)

6.
Search done in 0.15 sec.
Back to top