1. |
2. |
3. |
4. |
5. Znamka podjetja FidimedTaja Kuhar, 2018 Opis: Podjetje Fidimed je prepoznavno podjetje na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta. Njegovo vodstvo je že od samega začetka izvajalo vrsto poslovnih aktivnosti, s katerimi so na trgu gradili prepoznavnost podjetja.
V magistrskem delu želimo ugotoviti, ali so odločitve in aktivnosti, ki jih je vodstvo sprejemalo v preteklosti, podjetje pripeljale do prepoznavnosti ter kako visoko se podjetje uvršča na lestvici najbolj prepoznavnih podjetij na trgu prehranskih dopolnil in naravnih zdravil brez recepta.
Rezultati raziskave so pokazali, da se podjetje Fidimed uvršča visoko na lestvicah prepoznavnosti, zato lahko rečemo, da so bile odločitve, ki jih je sprejemalo vodstvo, pravilne. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: znamka podjetja, podjetje Fidimed, prepoznavnost podjetja Fidimed, identiteta podjetja, ugled podjetja Objavljeno: 05.07.2018; Ogledov: 2482; Prenosov: 177
Celotno besedilo (1,44 MB) |
6. Kreiranje identitete za ustvarjanje želene prepoznavnosti znamke PeppermilkJure Senjak, 2021 Opis: V diplomskem delu obravnavam identiteto podjetja ter ustrezno izbiro imena blagovne znamke ter logotipa. Menim, da je tema zanimiva, saj bo raziskovalno vprašanje razjasnilo, kakšno identiteto mora podjetje imeti, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudilo želene asociacije in odzive.
Temelj vsakega podjetja je ime, zato je izredno pomembno, kakšno ime si izberemo, kakšno identiteto bomo razvili in kako se bomo z blagovno znamko predstavili na trgu. Zatorej sem si postavil raziskovalno vprašanje, ki se glasi: »Kakšno identiteto mora imeti znamka Peppermilk, da bo pri ciljnih kupcih jasno in nedvoumno vzbudila želene asociacije in odzive?«
Osnovni namen vizualne identitete je del procesa graditve vloge blagovne znamke – prepoznavanje, razlikovanje in oblikovanje trajnostne prisotnosti in položaja na trgu ter vzbujanje zaupanja v blagovno znamko ali podjetje.
Predpostavljam, da sta ključ uspeha podjetja njegovo »dobro ime« in prepoznavna znamka, ki je neobčutljiva na spremembe na trgu, se uspešno prilagaja, s čimer uresničuje svojo obljubo trgu in si na ta način zagotovi dolgo življenjsko dobo. Tako kot ime ima tudi podoba znamke izjemen vpliv na vrednost blagovne znamke in podjetja. Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: identiteta, blagovna znamka, vizija podjetja, celostna grafična podoba, logotip Objavljeno: 06.07.2021; Ogledov: 772; Prenosov: 57
Celotno besedilo (2,36 MB) |
7. Poslovni načrt za ustanovitev podjetja Lululemon sport d.o.o.Sara Sobočan, 2021 Opis: V diplomskem delu smo predstavili poslovni načrt za podjetje Lululemon sport d. o. o. Podjetje bo tržilo izdelke kanadske športne blagovne znamke Lululemon Athletica Inc. in se tako
ukvarjalo s trgovino na drobno. Predstavili smo blagovno znamko in naredili tržno raziskavo, tako smo ocenili, ali je slovenski trg primeren in dovolj velik za uvoz še dodatne blagovne znamke v športnem svetu oblačil.
V finančni projekciji poslovanja podjetja predpostavljamo, da bo podjetje že v prvem letu svojega poslovanja beležilo dobiček v višini 4.502 EU Najdeno v: ključnih besedah Ključne besede: poslovni načrt, športna blagovna znamka, investicija, zagon podjetja, finančni načrt Objavljeno: 21.11.2021; Ogledov: 563; Prenosov: 40
Celotno besedilo (2,96 MB) |