1. |
2. |
3. |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. Uporabnost NPS v merjenju zadovoljstva kupcev v prodajnih storitvahRok Zupančič, 2021, master's thesis Abstract: V iskanju neposrednejših načinov za povzemanje izkušenj in zadovoljstva pacientov narašča zanimanje za neto oceno promotorjev. Za veljavnost raziskav in njihovih rezultatov je pomembno, da temeljito raziščemo posledice in pomen novo predstavljenih predmetov. Zato smo v nalogi preučili potencialni prispevek NPS k raziskavam kupčevih izkušenj. V raziskovalnem delu naloge smo ocenili povezave med NPS in dvema drugima metodama za ugotavljanje odziva kupcev ter primerjali njihovo porazdelitev. Za metodo zbiranja podatkov smo uporabili kvantitativno raziskovalno strategijo s pristopom spletnega anketiranja. Rezultati raziskave, ki smo jo opravili v izbranem storitvenem podjetju, nam pričajo o tem, da je ocena NPS metoda, ki lahko meri odziv kupcev. To smo dokazali s pozitivno korelacijo z drugima dvema preizkušenima metodama za merjenje odzivov kupcev po opravljeni storitvi ali nakupu. Keywords: NPS, zadovoljstvo kupcev, ugled podjetja, zvestoba kupcev, merjenje, zanesljivost, raziskava Published in ReVIS: 03.09.2021; Views: 1318; Downloads: 74
Full text (1,88 MB) |
9. Analiza zvestobe in zaupanje blagovni znamki KodilaEma Janžič, 2021, master's thesis Abstract: Magistrsko delo analizira in preučuje kupce blagovne znamke Kodila. Preučili smo njihove nakupne navade, zvestobo in vpliv na njihov ponovni nakup. Ugotavljali smo, ključne dejavnike za potrošnikovo vračanje, ponovni nakup in zvestobo.
Opredelili smo pojem družinskega podjetništva, poiskali prednosti in pomanjkljivosti, značilnosti ter vpliv na uspešnost. Predstavili smo družinsko podjetje Kodila, se osredotočili na potrošnike, njihove značilnosti, vrste nakupnega vedenja, razjasnili pojem blagovne znamke ter njen pojav. S pomočjo literature smo predstavili pomen in vez med blagovno znamko in potrošnikovo zvestobo.
V empiričnem delu smo s tehnikami in metodami izvajanja raziskave prišli do ugotovitev in predpostavljene hipoteze potrdili ali ovrgli. Keywords: Družinsko podjetništvo, blagovna znamka, potrošniki, zvestoba, kupne navade. Published in ReVIS: 02.09.2021; Views: 988; Downloads: 90
Full text (746,92 KB) |
10. Zadovoljstvo kupcev s storitvijo pri prodaji novih vozil : diplomska nalogaJerneja Meglič, 2015, undergraduate thesis Keywords: zadovoljstvo strank, merjenje zadovoljstva, storitev, prodajni proces, kupec, kakovost, zvestoba strank, pričakovanja strank Published in ReVIS: 20.08.2021; Views: 1108; Downloads: 45
Full text (560,62 KB) |