Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 8 / 8
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Analiza zadovoljstva kupcev
Tadej Špitalar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, zvestoba kupcev, merjenje, mobilna telefonija, magistrsko delo
Objavljeno: 27.03.2017; Ogledov: 2846; Prenosov: 240
.pdf Celotno besedilo (1,34 MB)

2.
Merjenje zadovoljstva kupcev na bencinskih servisih podjetja XY
Darja Glavač, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, merjenje zadovoljstva, storitve, bencinski servisi, zvestoba, magistrsko delo
Objavljeno: 12.04.2017; Ogledov: 2298; Prenosov: 161
.pdf Celotno besedilo (1,36 MB)

3.
4.
Ugotavljanje zadovoljstva odjemalcev storitev s področja vodooskrbe Komunalnega podjetja Ptuj, d. d.
Matjaž Gumilar, 2017

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: vodooskrba, odjemalci, kakovost storitev, zvestoba
Objavljeno: 14.09.2017; Ogledov: 2264; Prenosov: 110
.pdf Celotno besedilo (1,97 MB)

5.
Vpliv blagovne znamke na percepcijo okusa prehranskega izdelka
Manca Manja Rizvić, 2018

Opis: Začetki označevanja izdelkov segajo že daleč v preteklost, zato se danes z blagovnimi znamkami srečujemo na vsakem koraku. Omogočajo nam razlikovanje različnih izdelkov med seboj, ustvarjajo preference do posameznega izdelka, razvijajo našo zvestobo znamki ter spodbudijo tudi ponovne nakupe preferiranega izdelka. Potrošnik se ponavadi odloči za nakup tiste znamke, s katero ima najboljše izkušnje, pri tem pa so pomembni njeni kakovost, okus, ugled ter tudi njena vizualna privlačnost. Znamke, po katerih je povpraševanje veliko in je njihova prodaja dobra, se imenujejo močne oziroma ugledne znamke. V diplomskem delu sem se najprej posvetila teoriji o blagovni znamki, ki je pomembna za lažje razumevanje izbrane teme, nato pa predstavila rezultate raziskave. Posebno pozornost sem namenila vplivu znamke na percepcijo okusa, natančneje vplivu kakovostnih elementov znamke na percepcijo kakovosti okusa izdelka. Osredotočila sem se na segment energijskih pijač. Na začetku sem raziskovala, kakšno stališče imajo ljudje do energijskih pijač in na kaj so pozorni pri njihovem nakupu, kasneje pa ugotavljala, ali blagovna znamka vpliva na percepcijo v raziskavo vključenih energijskih pijač, kar daje slutiti, da znamka vpliva na percepcijo tudi v drugih produktnih segmentih.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: blagovna znamka, zvestoba znamki, močna znamka, energijska pijača, percepcija okusa, percepcija kakovosti
Objavljeno: 29.03.2018; Ogledov: 1206; Prenosov: 127
.pdf Celotno besedilo (1,66 MB)

6.
Načini za pridobivanje zvestih potrošnikov
Nika Koncilja, 2019

Opis: Odnosi s strankami so problematičen, a zelo pomemben vidik poslovanja. Podjetja se velikokrat osredotočajo na nove potrošnike, manj pozornosti pa posvečajo temu, da bi gradili dolgotrajno zaupanje z že obstoječimi potrošniki, jih motivirali za ponovni nakup in s tem ustvarili pripadnost blagovni znamki. Vsebino diplomskega dela sem razdelila na dva dela. V prvem delu sem predstavila pojem zvestoba potrošnikov in opisala, katere tehnike so pomembne. V drugem delu sem s pomočjo intervjujev ugotovila strategije, ki jih podjetja uporabljajo v praksi, na kaj morajo paziti in v katero smer bodo po njihovem mnenju šle potrošnikove želje v prihodnosti.
Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zvestoba, potrošnik, lojalnost, mala podjetja, srednja podjetja
Objavljeno: 16.02.2019; Ogledov: 661; Prenosov: 47
.pdf Celotno besedilo (824,65 KB)

7.
Merjenje zadovoljstva potrošnikov s ponudbo izdelkov podjetja
Vesna Lainšček, 2019

Najdeno v: ključnih besedah
Ključne besede: zadovoljstvo kupcev, merjenje, potrošniki, izdelki, zvestoba kupcev, magistrsko delo
Objavljeno: 12.04.2019; Ogledov: 657; Prenosov: 83
.pdf Celotno besedilo (935,95 KB)

8.
Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh