1. |
2. |
3. KREATIVNOST IN INOVACIJE V GVERILSKEM MARKETINGU: KLJUČ DO USPEHA V SODOBNEM POSLOVNEM OKOLJUDomen Andrejc, 2024, ni določena Opis: V diplomskem delu raziskujemo vpliv kreativnosti in inovacij v gverilskem marketingu na prepoznavnost in dojemanje blagovnih znamk ter zvestobo potrošnikov v Sloveniji. Skozi analizo intervjujev smo ugotovili, da nenavadni in presenetljivi marketinški pristopi, ki zahtevajo manjše proračune, močno pritegnejo pozornost in povečajo zapomnljivost blagovnih znamk. Inovativne metode, kot so virtualna resničnost in umetniške instalacije, pozitivno vplivajo na percepcijo blagovnih znamk ter spodbujajo zvestobo. Ugotovitve raziskave ponujajo dragocene vpoglede podjetjem, ki želijo izboljšati svojo prepoznavnost in odnose s potrošniki. Ključne besede: gverilski marketing, marketing, Slovenija, inovativnost, kreativnost, dojemanje potrošnikov, zvestoba potrošnikov. Objavljeno v ReVIS: 17.09.2024; Ogledov: 718; Prenosov: 10
Celotno besedilo (2,28 MB) |
4. |
5. |
6. |
7. |
8. |
9. |
10. |