Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 2 / 2
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Segmenti uspešnega turističnega produkta
Boštjan Žabar, 2020

Opis: Namen raziskave je bil spoznati potrebe in želje jutrišnjega turista, katere bodo pomagale razviti dober in sodoben turistični produkt. Uporabljen je bil tako kvalitativni kot tudi kvantitativni način družboslovne raziskovalne metodologije. Raziskava temelji na realnosti našega teritorija in je s tem tudi omejena na njegove specifike. Z analizo potreb turista smo opredelili in klasificirali segmente uspešnega turističnega produkta, takega ki naj bi bil trajnostni ne zgolj iz zakonskih temveč iz družbenih, okoljskih in ekonomskih omejitev ter vzgibov. Uspešen ali neuspešen turistični produkt je človek, ki daje produktu karakter in je človek, ki sooblikuje okolje v katerem biva. Poleg tega smo spoznali, da bo turizem kljub krajšim krizam zagotovo imel v Sloveniji konstantno rast. Raziskava je nadalje pokazala, da se je že v prejšnjih letih turist začel nagibati k alternativnim (manjšim) nastanitvenim modelom. Družba je naravnana v trajnostni razvoj in s tem daje prednost obratom in dejavnostim, ki v bistveno manjši meri negativno vplivajo na okolje kjer se nahajajo. Covid-19 kriza ne bo spremenila že nakazanih trendov, kriza jih bo zagotovo le pospešila. Omenjena analiza prinaša turističnim operaterjem bolj natančno sliko, katere želje gosta so mogoče do danes spregledali in katere precenjevali. Identifikacija potreb gosta zagotovo lahko prepreči napačne usmeritve in investicije v nepotrebne produkte ali ustvarjanje napačnih in celo škodljivih strategij; tako na ravni podjetja kot tudi na ravni družbe.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: turizem, sociologija, masovni turizem, trajnost, družba, okolje, diplomske naloge
Objavljeno: 17.05.2022; Ogledov: 96; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (2,94 MB)

2.
Vpliv in spoznavanje kulturnih dimenzij v izbiri turističnega produkta na izkušnji slovenskih in italijanskih potrošnikov
Boštjan Žabar, 2021

Opis: Kultura je zagotovo tisti del naših življenjskih navad, ki nas najbolj določa v naših simbolih, navadah, vedenjskih vzorcih, normah in vrednotah. Kultura je tista, ki nam omogoča delovanje v družbeni skupini in / ali sodelovanje z drugimi, od nas drugačnih kultur. Poznavanje kulturnih posebnosti posameznika ali družbe postaja tako vse bolj aktualno iz vidika strateških tržnih usmeritev podjetij, saj se spoznava, da ima prav kultura zelo velik vpliv na vedenje potrošnika. V raziskavi smo se usmerili v spoznavanje preferenc izbire turističnega produkta v luči različnih kulturnih značilnosti slovenskega in italijanskega naroda. Uporabljena je bila kvantitativna metodologija za preučitev dejanskih ustvarjenih nočitev turistov v različnih vrstah nastanitev, analiza preferenc in sodb s pomočjo analize rezultatov anket, ki so zadevale širšo nacionalno populacijo. Z rezultati teh izhodišč je bila izvedena kvalitativna raziskava z uporabo analize recenzij gostinskih in nastanitvenih obratov. Rezultati so nam tako dali sliko v razlikah in podobnostih populacij, katero smo nato potrdili v izhodiščih mednarodnih raziskav o kulturi, zlasti v hofstedejevih kulturnih dimenzijah. Kultura, ki determinira določene preference in ocene turističnega obrata. Kot drugo pomembno spoznanje raziskave pa smo lahko potrdili svojo metodologijo preučevanja tega fenomena kot uporabno pri odkrivanju kulturnih dimenzij v posamezni kulturi. Naloga ni sestavljena z namenom, da bi produkte, tudi turistične, prilagajali želji ali potrebam nam različne kulture. Bistvo je, da se zavedamo razlik in v tej luči znamo delovati in sodelovati. Naš proizvod pa mora ostati drugačen in poseben, vedno pa spoštljiv tudi do druge kulture. Tudi v poslu se raje odločamo, da sodelujemo z gostoljubno in sebi poznano kulturo. In prav v tem segmentu lahko dobra turistična izkušnja pomeni tudi dobro percepcijo potencialnega poslovnega partnerja. Le tako bomo lahko konkurenčni v vedno bolj globalizirani kulturi.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: medkulturni menedžment, kultura, turistični produkti, turizem, Slovenija, Italija, magistrske naloge
Objavljeno: 17.05.2022; Ogledov: 107; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (5,09 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh