Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 7 / 7
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Vloga in pomen timskega dela v delovnem okolju
Špela Galič, 2024, ni določena

Opis: Timsko delo je v današnjem delovnem okolju zelo pomembno in je tako postalo tudi v sodobnih organizacijah osnovni način delovanja. Določene naloge se opravijo uspešneje, če sodelujemo z drugimi. Tako lahko spoznamo veliko novih stvari kot tudi drugačno ali celo boljšo pot do uresničevanja zastavljenega cilja. Tim sestavljajo različni posamezniki in tako pride tudi do različnih in nasprotnih mnenj, vendar če bi bili vsi enaki in bi enako razmišljali, bi obstajala samo eno mnenje in zgolj ena pot do uresničitve zastavljenega cilja. Ker so v timu različni posamezniki, prav tako pride do konfliktov, vendar če upoštevamo mnenja ostalih in uporabimo pravilno komunikacijo, lahko razrešimo nastali konflikt. Pomembno vlogo ima vodja tima, ki vodi skupino ljudi in jih pri opravljanju nalog usmerja. Vodja je zgled ostalim članom v timu in podpira svoje člane in njihova mnenja, za uspešno opravljeno delo pa jih nagradi bodisi v materialni obliki bodisi v nematerialni. Člani tima si želijo, da bi skupaj rešili problem in na koncu tudi proslavili desežke, ki so jih skupaj ustvarili. V empiričnem delu predstavljamo, kakšno je medsebojno sodelovanje zaposlenih v eni izmed slovenskih občin v posavski regiji. Ugotovili smo, da je v izbrani organizaciji prisotno timsko delo in da večina posameznikov podpira uvajanje in razvoj timskega dela. Posamezniki tako delo raje opravljajo v timu in imajo pri postavljanju skupnih ciljev možnost soodločanja.
Ključne besede: Tim, timsko delo, vodja, vodenje, sodelovanje.
Objavljeno v ReVIS: 06.09.2024; Ogledov: 114; Prenosov: 4
.pdf Celotno besedilo (869,64 KB)

2.
Pomen dobre komunikacije za odnose v timu zdravstvene nege
Mateja Tkalčič, 2024, magistrsko delo

Opis: Teoretična izhodišča: Zdravstvena nega postaja vse bolj zahtevna, kompleksna in razvejana zdravstvena disciplina. Vse hitrejši razvoj različnih znanosti in disciplin ter celovito reševanje čedalje zapletenejših težav narekujeta vse večjo potrebo po timskem delu. Zdravstvene time sestavljajo različni zdravstveni strokovnjaki. Timski pristop prinaša veliko pozitivnih sprememb glede rezultatov zdravljenja. Odnosi med zdravstvenimi delavci so najpomembnejši za kakovostno zdravstveno nego. Odnosi v timu se gradijo s komunikacijo, saj gradi zaupanje, zaupanje sproži predanost, predanost spodbuja timsko delo, timsko delo pa ustvarja rezultate. Dobra komunikacija med zdravstvenimi delavci in pacienti je bistvenega pomena za uspešen izid zdravstvene nege pacienta. Da bi to dosegli, morajo zdravstveni delavci razumeti paciente in jim pomagati, biti prijazni, vljudni in iskreni. Pacientu morajo nameniti čas in govoriti z njim s potrebno zaupnostjo, pri čemer ne smejo pozabiti, da so v to komunikacijo vključene osebe, ki obolelega obkrožajo, zato mora biti jezik razumljiv za vse. Metode: V raziskavi smo uporabili kvantitativni raziskovalni pristop. Za potrebe empiričnega dela so bili zbrani, analizirani in sintetizirani primarni in sekundarni viri. Podatke smo zbrali s tehniko anketiranja. Razprava: Obravnavana tema je pomembna, saj sta od dobre komunikacije odvisna kakovostna obravnava in uspešno zdravljenje pacienta. Zaradi pomembnosti dobre komunikacije za odnose v timih zdravstvene nege, ki vpliva na uspešen izid obravnave pacienta, smo v magistrskem delu preučili time zdravstvene nege, komunikacijo in odnose v njih. Rezultati: Raziskava je pokazala, da se izredni študenti prve stopnje Fakultete za zdravstvene vede Univerze v Novem mestu, ki delajo v timih v različnih zdravstvenih ustanovah, zavedajo pomena dobre komunikacije ter komunikacijo v svojih delovnih timih ocenjujejo kot dobro. Občasno prihaja do konfliktov med sodelavci, nekoliko slabše ocenjujejo zaupanje ter se največkrat srečujejo z organizacijskimi ovirami. Glede na rezultate raziskave anketiranim svetujemo redne tedenske sestanke, občasne treninge komunikacije, uporabo metod za zmanjševanje stresa ter supervizijo. Raziskava je lahko osnova za nadaljnja raziskovanja in predloge novih ukrepov za izboljšanje komunikacije in medsebojnih odnosov v timu zdravstvene nege.
Ključne besede: komunikacija, odnosi v timu, zdravstveni tim, zdravstvena nega, zdravstveni delavci
Objavljeno v ReVIS: 14.06.2024; Ogledov: 384; Prenosov: 21
.pdf Celotno besedilo (2,39 MB)

3.
4.
5.
Elektronsko poslovanje v osnovnih šolah
Boštjan Blažič, Jasmina Starc, 2023, izvirni znanstveni članek

Ključne besede: elektronsko poslovanje, osnovne šole, digitalna pismenost, digitalna transformacija, računovodje, knjigovodje
Objavljeno v ReVIS: 22.12.2023; Ogledov: 461; Prenosov: 17
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Interrelationships among tourism, economic, and environmental time series : the case of Slovenia
Sergej Gričar, Violeta Šugar, Jasmina Starc, 2023, izvirni znanstveni članek

Objavljeno v ReVIS: 07.10.2023; Ogledov: 617; Prenosov: 20
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Strategija informacijske (digitalne) družbe Digitalna Slovenija
Boštjan Blažič, Jasmina Starc, 2023, pregledni znanstveni članek

Ključne besede: digitalna družba, digitalna strategija, Slovenija
Objavljeno v ReVIS: 22.06.2023; Ogledov: 669; Prenosov: 41
URL Povezava na celotno besedilo
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0.69 sek.
Na vrh