1.
Analiza zadovoljstva in pripadnosti v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o.Julija Peternelj, 2022, diplomsko delo
Opis: Zadovoljstvo in pripadnost sta eni izmed ključnih dejavnikov uspešnega delovanja podjetja. Do občutka pripadnosti pri zaposlenih lahko pridemo samo z njihovim zadovoljstvom, za zadovoljstvo zaposlenih pa mora podjetje skrbeti vsak dan, zato redna preverjanja zadovoljstva predstavljajo bogat vir informacij, ki lahko podjetju prikažejo dejansko situacijo zadovoljstva med zaposlenimi. Z izvedbo intervjujev v podjetju Mizarstvo Peternelj d. o. o. smo ugotovili, da so zaposleni v podjetju zadovoljni in pripadni. Pripadnost se stopenjsko nekoliko razlikuje in je večja med zaposlenimi za daljšo delovno dobo. Eden pomembnejših dejavnikov v podjetju pa je medsebojni odnos s sodelavci.
Ključne besede: zadovoljstvo, pripadnost, plača, medsebojni odnosi, kultura podjetja, klima podjetja, dejavniki zadovoljstva, dejavniki pripadnosti
Objavljeno v ReVIS: 01.09.2022; Ogledov: 901; Prenosov: 61
Celotno besedilo (1,13 MB)