Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 10 / 10
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
2.
Mikropropagacija nageljnov (Dianthus sp.) v različnih gojiščih
Anita Kalan, 2019

Najdeno v: osebi
Ključne besede: mikropropagacija, nageljni, in vitro pogoji
Objavljeno: 21.04.2020; Ogledov: 1031; Prenosov: 73
.pdf Celotno besedilo (1,80 MB)

3.
4.
5.
Analiza poteka štetja vodnih ptic v Sloveniji
Žan Kunčič, 2020

Najdeno v: osebi
Ključne besede: rečne ptice, metode popisa ptic, kajaki, Sava Bohinjka, zgornja Sava
Objavljeno: 01.12.2020; Ogledov: 683; Prenosov: 312
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

6.
Analiza ozaveščenosti skupnosti o ekosistemskih storitvah Nature 2000
Urban Nagode, 2020

Najdeno v: osebi
Ključne besede: ekosistemske storitve, Natura 2000, ozaveščanje skupnosti
Objavljeno: 07.12.2020; Ogledov: 593; Prenosov: 38
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

7.
Oplojenost samic divjih prašičev v Sloveniji v letu 2016/17
Anja Novak, 2021

Najdeno v: osebi
Ključne besede: divji prašič, razmnoževalni potencial, oplojenost, zarodki
Objavljeno: 25.08.2021; Ogledov: 224; Prenosov: 24
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

8.
Pridobivanje proteinov iz alg - primerjava postopka elektroporacije in zaporednega zamrzovanja
Anja Hajsan, 2021

Najdeno v: osebi
Ključne besede: zelena alga, elektroporacija, zaporedno zamrzovanje, fotobioreaktor
Objavljeno: 25.08.2021; Ogledov: 211; Prenosov: 19
URL Celotno besedilo (0,00 KB)
Gradivo ima več datotek! Več...

9.
Podnebne storitve
Liliana Vižintin, 2020

Opis: Pri soustvarjanju družbe, ki je odporna na podnebne spremembe, je bistveno okrepiti medgeneracijsko sodelovanje, in sicer preko pravičnega ter enakovrednega vrednotenja potreb vseh generacij. Mlade generacije pri tem zahtevajo posebno pozornost, saj jih bodo podnebne spremembe nedvomno najbolj prizadele. Hkrati bodo prav mladi imeli ključno vlogo v procesih prehoda v nizkoogljično družbo, s tem tudi uvajanja sistemskih tehnoloških in družbenih sprememb ter inovacij. Zato si mladi želijo aktivnega sodelovanja v procesu oblikovanja podnebnih politik, so pobudniki in podporniki ukrepanja in inovacij. Prispevek se osredotoča na opolnomočenje mladih in na priložnosti, ki se zanje pojavljajo v obdobju podnebnih sprememb, predvsem na področju izobraževanja in zaposlitve. Z analizo stanja ugotavljamo, da se na trgu že uveljavljajo številne podnebne storitve, ki zagotavljajo podnebne informacije in podatke, s tem pa so v podporo posameznikom in organizacijam iz različnih področij pri sprejemanju odločitev in ukrepov za prilagajanje. Na osnovi tega znanja in orodij se predvidevajo tudi nova zelena delovna mesta in okolju prijazne storitve. Trg podnebnih storitev se bo v prihodnje še okrepil, vključno z vse številnejšimi priložnostmi za izobraževanje in zaposlovanje mladih.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: učenje, izobraževanje, podnebne storitve, podnebne spremembe
Objavljeno: 12.11.2021; Ogledov: 117; Prenosov: 9
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

10.
Ozelenitev izobraževanja v viziji vseživljenjskega učenja
Liliana Vižintin, 2020

Opis: Razvoj zelenega gospodarstva bo zahteval vse več delovne sile, ki bo imela nova zelena znanja in veščine. Predvideva se nastanek novih zelenih delovnih mest in pa tudi ozelenitev obstoječih. Če se izobraževani sistem ne bo prilagodil zahtevam spreminjajočega se gospodarstva, kjer bo prišlo do vnosa zelenih tehnologiji in inovacij, bo pomanjkanje zelenega znanja in veščin v skupnosti lahko predstavljalo eno od ključnih potencialnih ovir za prehod v nizkoogljično družbo in gospodarstvo. Še posebej je to pomembno za ključne sektorje za prehod v nizkoogljično gospodarstvo. V prispevku smo predstavili ozadje ozelenitve izobraževanja v viziji vseživljenjskega učenja, torej kot proces, ki bo zajemal tako formalno, kot tudi neformalno izobraževanje in priložnostno učenje. Poudarili smo pomen širjenja znanja in veščin o podnebnih spremembah in nizkoogljični družbi, ki bi vodile do večje prilagodljivosti in zaposljivosti delovne sile, okrepljene z zelenim znanjem in veščinami, ter tudi širjenja okoljske ozaveščenosti v skupnosti. Ozelenitev izobraževanja smo opredelili kot celostni proces uvajanja sistemskih sprememb v izobraževalni sistem, ki bo na podlagi tega lahko zadostil zahtevam razvoja nizkoogljične, krožne, zelene družbe in gospodarstva.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: vseživljenjsko učenje, izobraževanje, ozelenitev izobraževanja, zeleno gospodarstvo
Objavljeno: 12.11.2021; Ogledov: 133; Prenosov: 10
.pdf Celotno besedilo (8,27 MB)
Gradivo ima več datotek! Več...

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh