Repozitorij samostojnih visokošolskih in višješolskih izobraževalnih organizacij

Iskanje po repozitoriju
A+ | A- | Pomoč | SLO | ENG

Iskalni niz: išči po
išči po
išči po
išči po

Možnosti:
  Ponastavi


1 - 1 / 1
Na začetekNa prejšnjo stran1Na naslednjo stranNa konec
1.
Inovativni poslovni model za rast podjetja LTL d. o. o.
Lina Zobec, 2017

Opis: V diplomskem delu je predstavljen inovativni poslovni model za rast podjetja LTL, d. o. o., ki se ukvarja z gostinsko dejavnostjo. Predmet diplomskega dela je inovativni poslovni model za zagotavljanje rasti podjetja LTL, d. o. o. Poslovni model je sestavljen iz inoviranja, kar zahteva uporabo različnih opisnih metod pri merjenju uspešnosti poslovanja podjetja, hkrati pa služi kot osnova za nadaljnjo obravnavo inoviranja. Namen diplomskega dela je s pregledom obstoječega stanja v podjetju in na podlagi raziskav strokovne literature predstaviti ključne aktivnosti za podjetje LTL, d. o. o., ki bi podjetju omogočale rast v prihodnje. Cilj diplomskega dela je predstaviti konkretna dejanja, ki jih mora izvršiti podjetje, da bo lahko dosegalo zadovoljivo rast v prihodnosti. Diplomsko delo je razdeljeno na tri dele, ki se skladno povezujejo v celoto. V prvem delu je predstavljeno podjetje LTL, d. o. o., kjer je opravljen pregled preteklega poslovanja podjetja, kar služi kot osnova za teoretično podlago v drugem delu, kjer je obravnavana rast podjetja na podlagi strokovne literature. V tretjem delu je predstavljen inovativni poslovni model za podjetje LTL, d. o. o. Inovativni poslovni model je pokazal zagotavljanje rasti v obliki diverzificiranja podjetja na način, da svojo ponudbo razširi v smeri franšizinga na nivoju mikro poslovnih enot, ki bodo pripomogle k temu, da se prisotnost in s tem prepoznavnost drugih lokacij izboljša. Podjetje LTL, d. o. o., je zdravo podjetje, ki ima svoje poslovne enote dobro pozicionirane, saj v gostinski dejavnosti na nivoju strežbe pijač lokacija prevladuje nad ponudbo. Podjetje ponuja v svojih poslovnih enotah v centru Ljubljane tudi posebne mešane pijače, ki so priljubljene med mladimi in študenti, vendar je želja po klienteli z večjo kupno močjo prav tako pomembna. Podjetje se bo zato usmerilo v franšizing in s tem zajelo tisti del populacije, ki bo ob plačevanju polne nesubvencionirane cene omogočil investiranje v dodatne mikro enote.
Najdeno v: osebi
Ključne besede: podjetništvo, inoviranje, poslovni model, gostinstvo, franšizing
Objavljeno: 20.12.2018; Ogledov: 2540; Prenosov: 180
.pdf Celotno besedilo (1,22 MB)

Iskanje izvedeno v 0 sek.
Na vrh